Aparthotel Lymberia ***

6,9

35 reviews over Aparthotel Lymberia in het Nederlands

prima hotel

belske, 16-10-2017

simpel maar goed. Geen grand luxe , maar degelijk , zeker voor die prijs. Voor ons was het personeel zeer vriendelijk en gedienstig , Zelfs de patron en moeder des huizes waren zeer vriendelijk. Denkelijk volgend jaar terug , zeer goede uitvalsbasis om eiland te verkennen.
Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch hotel verblijf meer dan interessant.

Andy Matheij, 9-8-2017

Het is geweldig om mee te maken hoe het personeel van een hotel het de gasten naar de zin probeert te maken en daar wonderwel ook nog eens in slaagt , het is een hotel waar je graag voor terugkomt omdat je er niet alleen een vakantiegevoel hebt maar ook een huiselijk gevoel , wij kunnen dit hotel dan ook voor iedereen aanraden als je op zoek bent naar een beetje geluk.wij gaan dit jaar 2017 in ieder geval terug met 4 personen waarvan ik zeker weet dat ze met een glimlach op hun gezicht nog lang zullen terugdenken aan was ik maar weer in hotel lymberia.
Gereisd met partner in september 2015

de kamers waren perfect schoongemaakt een pluim

ja. witteveen, 9-5-2017

Onze schoondochter en zoon waren er 14 dagen eerder dan wij zij heeft een paar in hetziekenhuis gelegen ze hebben s,nachts voor haar een ambulance geregeld.

Wij kregen nog voor hun allebei een kadootje mee heel attent

Gereisd met partner in juni 2016

Goeie nette.hotel

Jan Duursma, 14-10-2016

Kamers zeer schoon. Douche te klein. Eten goed, kan af en toe warmer. Personeel behulpzaam. Animatie zeer eentonig
Gereisd met partner in oktober 2016

Hotel met twee gezichten

Annie, 1-10-2016

Gezellig zwembad. Maar stoelen niet verstelbaar en geen fijne kussens

Goed animatieteam

Eten erg goed

All in drank viel tegen je kon geen nep cocktail krijgen en alles in plastic bekers ook bij diner de wacht rijen waren soms te lang door dat er 1 barman was ook was er in de avond geen koffie te krijgen

Koffie en alle betere cocktails wel verkrijgbaar aan bar binnen maar daar moest je voor betalen

Kamers erg verouderd en hele kleine douche ruimte met douche gordijn wel alles goed schoon

Al met al een leuke vakantie gehad met een dubbel gevoel

Personeel was wel vriendelijk maar ze waren niet belangstellend

Gereisd met vrienden in september 2016

prima hotel

Leo en Lia Hokke, 24-9-2016

prijs kwaliteit verhouding is prima. Gastvrijheid van het personeel tijdens de maaltijden kan beter. Je wordt niet gegroet of terug gegroet. Staan met elkaar te praten zodat je zelf je bord moet weg brengen. De wijn in kunststof bekers tijdens het diner kan echt niet. Doordat er te weinig tafels zijn moet je wachten. Tip: zorg voor meer 2 persoonstafels of laat dat aantal mensen binnen als dat er tafels zijn. Russen pikken je tafel in als je eten aan het halen bent.

Schoonmaak is goed. Vriendelijk personeel bij receptie en huishouding.

Wij zouden zo weer terug gaan.

Nooit meer !

karel, 19-9-2016

Terug van twee weken Lymberia. Nooit meer. Kamers ouderwets ingericht. Bedden slecht met ijzeren vering. Douchebak met douchegordijn. Zoiets hebben we in geen jaren meer gezien. Meerdere dagen koud water. Ligbedden rond zwembad veel te weinig en de bedden die er stonden waren voor 40-50 % kapot. We wisten dat drinken in plastic was, maar als het druk was kregen we zelfs drinken in piepschuim bekers. Barpersoneel vriendelijk. Receptie zeer onvriendelijk. Mensen, bezint eer ge begint ( lees boekt ) !!!!!!!!

Beste vakantie ooit!

Shana, 9-9-2016

Dit hotel verdiend echt 10/10! Het is een klein hotel met een ideale ligging, kort bij het centrum en het strand. De sfeer in het hotel is eigenlijk zo goed dat je gemakkelijk een week in het hotel kunt blijven zonder geld op te doen in de stad of aan het strand. Momo en zijn animatieteam zorgt een hele dag voor entertainment en zorgt ervoor dat je je zeker niet verveelt! Als de poolbar (all inclusive) sluit is er nog de mogelijkheid tot een hele nacht plezier bij Gabby in de bar, zij maakt de beste cocktails dat ik ooit gedronken heb! Het eten is zeer lekker en elke dag heel veel keuze. De kamer is elke dag proper. Het personeel is altijd vriendelijk en zal er alles aan doen om het je naar je zin te maken!

Eens maar nooit meer !!!

Sandra opstal, 6-9-2016

Receptie onvriendelijk ! Bedden zijn dramatisch lag op t spiraal !!! Eten is redelijk maar geen overdaad eetzaal ongezellig en te weinig plek . Bedjes bij zwembad te weinig en kapot centrum op loopafstand erg gezellig

All inclusive is minimaal 1 barman rij van 25 man goedkope zooi in plastic bekers nee nooit meer helaas

Gereisd met partner in januari 2016

Super fijn verblijf!

Myrte, 29-6-2016

We zijn nu voor de derde keer in Lymberia en we blijven elk jaar langer. De prijs/kwaliteit verhouding is echt goed. Het personeel is heel vriendelijk, het eten is super lekker en de cocktails van Gabriela zijn fantastisch. De animatie zorgt voor een gezellige sfeer bij het zwembad zonder dat ze opdringerig zijn. Je merkt dat de familie die het runt er alles aan doet om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken voor iedereen. Je hoeft het maar te vragen en ze staan voor je klaar. Daarnaast is de ligging van het hotel uitstekend. Dichtbij het strand en de winkels. Ik vind het er echt heerlijk!
Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lymberia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Lymberia in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Lymberia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Lymberia scoort een 6.9 uit 10 op basis van 44 reviews.