Hotel Ideal **

Onvoldoende

3 reviews over Hotel Ideal in het Nederlands

Nachtmerrie.!!

Rick, 10-11-2008

Hotel Ideal is een goor en smerig Hotel. Ik heb nog nooit in mijn hele leven zo gore vieze schijt boel aangetroffen en dan ook letterlijk schijt in het toilet. Om het maar even zo te zeggen. Buiten alle rotzooi en kapotte dingen was het personeel erg dreigend naar ons toe. Als we langs liepen keek het personeel vies en begon te lachen. Het gebouw was verre van onveilig.. Ook moet je niet op all inclusive rekenen want van dat eten wordt je wel degelijk ziek met het brood kon je iemand zo de hersenpan in gooien.! Ga hier dus nooit naar toe
Gereisd met partner in september 2008

slecht!

deborah, 18-8-2008

allinclusief zeer slecht

al toen we aankwamen en met bussen werden weggebracht was het al zeer slecht want de reisleidsters stapten bij de mooiste hotels uit en wij werden voor de mac afgezet en we hebben een uur lopen zoeken na dat hotel.

plus dat wij hellemaal niet verwacht hadden dat dit een jongerenstad was ook zeer slecht dat ze dit niet op de site vermeld hadden.

we hadden eindelijk het hotel gevonden kamer was slecht ook te warm om tewezen direct zelfde avond gvraagt of we arco konden huren kon niet alles was vol.raar dat ze niet voor elke kamer wat haden kregen we zoon lullig waaierdje.

na 3dagen konden we arco krijgen en van kamer wisselen deze kamer was netter.

eten was echt niet te eten alleen salades.dus elke avond uiteten geweest.ook niet goed geslapen door dat we aan kroegenstraat zat.

Gereisd anders in augustus 2008

weinig comfort en lage kwaliteit

Lieckens Eef, 15-8-2008

all inclusive is meer vol pension

snacks = koekjes

er wordt maar 3 of 4 keer per week schoongemaakt

zwembad is voor heel rhodos toegankelijk

eten is eentonig

veel geld voor wat het uiteindelijk inhoudt

airco zit niet in de prijs inbegrepen

bediening is over het algemeen wel vriendelijk (sommige kunnen wel maar amper engels)

nachtlawaai

wanneer je een douche neemt hangt heel de badkamer onder

vraag geen twee persoonsbed!

Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ideal in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ideal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ideal scoort een 1.8 uit 10 op basis van 5 reviews.