Beoordelingen Hotel Elysium Resort & Spa*****

Elysium Resort & Spa*****
19 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Elysium Resort & Spa*****
Rodou-Falirakiou, GR-85100, Faliraki

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elysium Resort & Spa***** in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elysium Resort & Spa***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Elysium Resort & Spa scoort een 8,3 uit 10, op basis van 19 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elysium Resort & Spa***** in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elysium Resort & Spa*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Elysium Resort & Spa***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 84 vakantiefoto's van Hotel Elysium Resort & Spa***** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Elysium Resort & Spa***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Rhodos. Vergelijk Hotel Elysium Resort & Spa***** met andere accommodaties in Faliraki.
Even geduld a.u.b.

7,3
7,2
9,1
6,6
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Okt. 2013
"Rust zoekers"vertalen
Paul
6,0

27-10-2013 Voor de derde jaar op rij dit hotel bezocht en weerom een heerlijke vakantie gehad.
Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.
Rustig gelegen. Voldoende plaats en ligbedden aan het zwembad en het strand.

met partner, Sept. 2013
"Wederom geweldig"vertalen
Hannie
9,0

18-9-2013 Voor de tweede keer hier.
Wat de andere schrijven klopt echt niet.
Eten is goed.Ik ben al in veel Griekse 5 sterren geweest en dit doet echt niet onder.
Het ligt niet in een toeristisch centrum. Maar voor je boekt zoek je dat toch eerst op? Maar met bus boot of taxi ben je zo in Rhodios stad of Lindos
Inderdaad binnen in de bar een pianiste maar bij de beach bar was er elke avond wat anders te doen. Al bij al een pracht hotel goede service.
Vele nationaliteiten zodat je ook geen last hebt van b.v. hele groepen Russen of Italianen.

met partner, Mei 2013
"Wat een teleurstelling !"vertalen
Peter & Bri
3,0
5,0
2,0
8,0

13-8-2013 Mooi hotel op de site, een tegenvaller in realiteit. Prijs niet in verhouding met de faciliteiten. Upgrade naar Elite Club. Afgang. Voordeel is de aparte ontbijtzaal met geweldig uitzicht. Het dinerbuffet is dramatisch slecht. Slechts eenmaal een poging gewaagd, bedroevend. Het a la carte restaurant Noble is sporadisch geopend, er zijn thema-avonden, geen sprake van een vrij menu. Er is een Elite Club Lounge, in werkelijkheid een donker hol waar een hostesses verblijft om vragen te beantwoorden. Vriendelijke dames, maar niet in staat iets voor elkaar te krijgen. Het buffet is waardeloos, een scala van zoetigheden en slechte mousserende wijn. Schalen worden niet aangevuld. High speed acces internet is in het gehele hotel niet aanwezig. Op de hotelkamer adviseert het hotelpersoneel het internet niet te gebruiken. ’s Avonds is het hotel uitgestorven, koud en ongezellig. Slechts een matig spelende pianiste galmt door de ruimten. Verder is er niets, helemaal niets.

met jonge kinderen, Sept. 2012
"Huwelijksreis NIET GESCHIKT!"vertalen
Rick
5,0
4,0
4,0
1,0

24-9-2012 Dit hotel oogt fantastisch op de foto's en video's. Het tegendeel is waar. Het oogt fantastisch, maar je wordt hier kaalgeplukt. We hebben 4000 euro betaald voor de eliteclub, dit is nog niet de helft waard! Je betaald 3,20 per consumptie. In de elitebar kun je gratis drinken, maar je mag niets meenemen naar buiten, zwembad. Onze kleine (3jr) werd door iedereen telkens aangekeken, en was duidelijk niet welkom. Er is hier geen muziek, geen activiteit ... Helemaal niets. Voor iemand die een laatste rustplaats zoekt is dit fantastisch.

Pluspunten:
- mooi uitzicht
- gratis wifi bij elite
- erg mooie kamers

Minpunten:
- eten slecht (kruisbesmetting en koud)
- kinderen zijn duidelijk niet welkom
- je betaald de hoofdprijs voor drankjes
- te veel om op te noemen

met partner, Mei 2012
"Eten en drankprijzen ontgoochelen"vertalen
Nele Noë
10,0

10-6-2012 We reisden van 29 mei tot 5 juni 2012 een weekje naar Rhodos en logeerden in het Elysium. Het hotelpersoneel was ontzettend vriendelijk, het hotel en de kamer waren heel erg mooi en netjes. We genoten van de rust (heel weinig kinderen) en van het prachtige strand (voldoende strandstoelen en parasols)...
De eerlijkheid gebiedt ons echter te zeggen dat het diner geen vijf sterren waard was: er was steeds wel veel keuze, maar de smaak van de gerechten was vaak eender en we misten typisch Griekse specialiteiten. De dessertjes zagen er mooi uit, maar smaakten allemaal hetzelfde.
De dranken waren (zowel in de restaurants als in de bar van het hotel)onredelijk duur. Echte koffie (geen filterkoffie) was verkrijgbaar, maar we telden 4 euro neer per kopje. Voor een frisdrank betaalden we 3,2 euro, een kleine cocktail kostte 12 euro.

met partner, Okt. 2011
"Fantastisch hotel!"vertalen
Hartger
9,0

28-10-2011 De receptioniste was een aardige dame, die met plezier alle vragen beantwoordde. Wel bleek dat niet helemaal goed was doorgekomen dat we een upgrade zouden krijgen. Dat was geen probleem, want ze regelde binnen 5 minuten dat we alsnog geupgrade werden.

Bij aankomst stonden er een fles wijn en een fles water voor ons klaar. De fles water werd dagelijks vervangen en bovendien kregen we vrijwel dagelijks na het eten chocolaatjes of andere hapjes.

Wat ik erg leuk vond, is dat ik toen ik jarig was een mooie en lekkere taart kreeg! Ik had niet van te voren doorgegeven dat ik jarig zou zijn, dus dat was een leuke verrassing!

Het eten was ook goed: dagelijks een buffet met veel soorten gerechten. Het hoofdgerecht kon dagelijks gekozen worden uit een vlees, vis of vegetarisch gerecht. Ook het nagerecht was in buffetvorm. Verder was het strand mooi, en lagen de ligstoelen lekker. Als laatste wil ik nog even melden dat de service van het hotel super was, en het personeel erg vriendelijk.

met partner, 2011
"Mooi modern hotel, zeer goede service"vertalen
cb
8,0

20-6-2011 Top hotel , zeker 5 sterren waard. Personeel is zeer professioneel, attentvol, mooie spa

met partner, 2011
"Geweldig"vertalen
Hannie
9,0

6-6-2011 Mooi hotel aan kiezelstrand. Heerlijke zee.
Prachtig zwembad. Eten in 1 woord geweldig.
Kortom een pracht vakantie gehad.

met oudere kinderen, Okt. 2010
"Top vakantie"vertalen
Annelies
8,0

24-10-2010 Wij hebben de herfstvakantie doorgebracht in dit hotel. Wat een luxe. Dit wordt mede veroorzaakt door het zeer vriendelijke en behulpzame personeel. Wij hadden een luxe 3 persoonskamer geboekt maar bij aankomst kregen wij een suite. Ook toen wij, buiten de schuld van het hotel om, erg last hadden van een grote groep andere vakantiegangers een erg mooie andere suite aangeboden. Tevens werd er meegedeeld dat er geen grote groepen meer geboekt zouden worden. Het ontbijtbuffet was perfect en bij het avondeten was een buffet maar werd het hoofdgerecht, keuze uit 3, aan tafel geserveerd. Nogmaals een 10 met een griffel en zeker voor herhaling vatbaar.

met partner
"Geweldig hotel!!"vertalen
F. Van den Broeck
10,0

12-6-2010 Het hotel is van het begin tot het einde fantastisch! Vooral het lekkere eten, vriendelijke personeel en mooie kamers maken dit een zeer goed hotel! Wij boekten onze kamer in de Elite Club en moeten wel zeggen dat we dat misschien niet meer zouden doen, je betaalt er heel wat extra voor en wij profiteerden te weinig van de voordelen. Wat wel zeker aan te raden is, is een kamer met zeezicht!
Wij verbleven er juni 2010.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?