Hotel Danae ***

Hotel Danae
Danae
8,1

4 reviews over Hotel Danae in het Nederlands

Een fantastisch hotel.Echt een aanrader.

Hubertina, 5-10-2017

Voor een 3 sterren is dit een heel goed hotel.Goede service en heel aardig en vriendelijk personeel. Eenvoudig hotel maar schoon. Wij zijn al 6 keer in Griekenland geweest en weten dat er standaard ontbijt geserveerd wordt. Geen probleem, meer eet je thuis ook niet. Mensen die dit niet willen, moeten naar een 5 sterren hotel gaan.Alles ligt in de buurt van het hotel. ( bushalte,Supermarkt, strand heel mooi, en restaurants.Het hotel licht buiten het centrum en dit is toch wel een pluspunt voor mensen die rust zoeken.Binnen 10 minuten ben je in het centrum van Faliraki met heel veel vertier. Auto huren voor een paar dagen is ook een aanrader. Wij waren heel tevreden met de kamer. Hoeft niet groot te zijn. Je bent er alleen om te slapen en douchen.Er is heel veel te zien in Rhodos. Wij waren er 3 weken en nog tijd te kort. Daarom zijn wij van plan om volgend jaar terug te gaan in hetzelfde hotel. Het personeel was ook heel behulpzaam. Iedere wens werd vervult. Ook het zwembad was heel mooi en belangrijk, altijd voldoende bedjes.

Al met al, hotel Danae is een aanrader.Wij hadden geboekt bij Duitse touroperater met goede service. Ook goedkoper om via Dusseldorf te reizen.

Veel succes.

Gereisd met partner in augustus 2017

Net hotel maar erg eenvoudig.

Aniek, 10-8-2013

Wij zijn in augustus 10 dagen in dit hotel geweest. De kamers zijn netjes en schoon maar echt heel klein. Ze hebben geen 2 persoons bedden en als je de bedden tegen elkaar schuift zit er nog steeds een ruimte tussen. De douche is ook echt heel klein je kunt bijvoorbeeld niet je benen scheren want dan knal je met je kont tegen de douchewand aan. We hoeven normaal gezien niet veel luxe te hebben maar dit viel ons een beetje tegen. Het ontbijt ook. Het bestaan uit wit/bruinbrood met kaas ham of worst, of abricozen of aardbeien jam, cornflakes en cake. Dit is echt het gehele ontbijt omschreven.

De service was wel heel goed, erg vriendelijk ook. Over het algemeen dus een net hotel maar erg simpel.

Gereisd met partner in augustus 2013

Goed, netjes en mooi hotel. Ideale ligging.

Ruud Schröder, 24-7-2010

Hotel Danae ligt in een rustig deel van Faliraki, dichtbij de haven van Faliraki. Het centrum van Faliraki is dichtbij en makkelijk lopend te bereiken. De bushalte (naar Rhodos stad) is een stukje lopen (+- 10 minuten) en ligt aan de hoofdstraat. Eventuele andere bushalte (stadsbus naar Rhodos stad is in het centrum van Faliraki te vinden. Het strand is dichtbij (250 meter ongeveer). Supermarktjes zijn ook op loopafstand (100 meter). Bij het hotel kun je 's ochtends ontbijten en tussen 11 en 19 uur kun je snacks (hamburgers, griekse maaltijden, ijsjes, bier en frisdrank) bij de bar bij het zwembad nuttigen. 's Avonds kun je eventueel bij het hotel nog aan de bar of op het terras (lounge) drankjes nuttigen. Verder aardig personeel (bar en receptie) en nette kamers. Elke dag wordt de kamer schoongemaakt (nieuwe handdoeken en beddengoed). Bus naar Rhodos stad is € 2. Taxi van Rhodos stad naar het hotel is € 17 (vaste prijs).
Gereisd met partner in juli 2010

Een aanrader!!!

Bosssewinkel, 18-9-2008

Gezellig klein hotel. ER is in de ochtend alleen ontbijt. Dit is erg eenvoudig. De kamer (familiekamer) was ruim en netjes. De bediening is erg vriendelijk. Mike, staat sávonds achter de bar, komt graag een praatje maken. Je kunt er sávonds heerlijk lounchen onder het genot van een lekker drankje. In drie minuten loop je naar het strand en in vijf minuten naar de restaurantjes aan de zee.
Gereisd familie in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Danae bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Danae in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Danae zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Danae scoort een 8.08 uit 10 op basis van 5 reviews.