7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Cyprotel Faliraki**** bij :

203 reviews over Hotel Cyprotel Faliraki in het Nederlands

Beste vakantie

Rafa, 18-8-2017

Cyprotel was de aller beste vakantie van m'n leven , de hele dag door activiteiten, Nederlandse animatie, eten was goed, kamers schoon, personeel vriendelijk. Top

Kalimera (Goede Morgen) Rafa,

Allereerst de warme groeten vanuit het zonnige en warme Faliraki in Rhodos!

Wat leuk om te lezen dat u een fantastische vakantie heeft gehad en wij hopen dan ook nogmaals uw vakantie te mogen verzorgen.

Geweldig goed hotel!

Bas en ouders, 17-8-2017

Wij vonden het een heel goed hotel, mooi verzorgde kamers en een geweldig animatieteam. Vooral Ricardo wil we hartelijk danken, hij is zeer behulpzaam en attent. Het animatieteam heeft een leuk dagprogramma voor alle leeftijden. Het zwembad is ook heel erg mooi en de tuinen worden ook mooi verzorgd.

Kortom een geweldig vakantieparadijsje!!!

Hi Bas,

Hartelijk dank voor deze korte maar krachtige review en wij hopen u dan ook zeker nog eens terug te zien in Cyprotel op Rhodos!

Heerlijke, gemoedelijke vakantie gehad

Nicole, 13-8-2017

Net terug van 12 dagen Cyprotel. Mooi opgezet complex in de vorm van gezellige blokken met max. 3 verdiepingen. Kamers zijn eenvoudig maar goed. Zwembaden zijn echt super. Lekker relax bad, een soort laguna bad en het glijbanenbad. Handdoekje leggen was de eerste week niet nodig, na 8 dagen begon het helaas ook hier. Eten was heerlijk. Eetzaal mag echter praktischer ingericht worden, nu stond iedereen in een rij te wachten. Regelmatig geen kopjes en borden. Personeel is erg beleefd maar zal niet gauw een praatje uit zichzelf maken maar als je ze aanspreekt zeggen ze zeker iets terug. Bij de lunch en snacktijd is het buitenrestaurant groot en praktischer ingericht. De tweede verdieping van dit restaurant is wel open maar er werd geen gebruik van gemaakt. Ik zou hier zeker 's avonds een leuk terras van maken. Er zijn twee terrassen waar je 's avonds kunt zitten. Het terras bij de Poolbar is erg klein en hierdoor altijd vol. Het terras boven in het hotel is leuk om over Faliraki uit te kijken maar niet heel sfeervol. Momenteel is men hard aan het werk om het hotel te verbeteren. Er zijn zeker nog winstpunten te behalen maar nu is het er ook al prima vertoeven. Veel Nederlandse medewerkers en dat is erg fijn als er iets is ! Roy en Ricardo (kun je m nog printen voor woensdag, succes met je examen !) jullie zijn twee aardige en behulpzame kinderen, top ! Ga door met de verbeterpunten die jullie nog voor ogen hebben en dan wordt dit hotel nog beter !

Kalimera Nicole,

Het doet ons weer altijd goed om te lezen dat weer een vakantie geslaagd was bij ons in Cyprotel Faliraki!

Het klopt inderdaad dat sommige kamers wat gedateerd zijn, maar wel schoon. De komende winter gaan wij dan ook bijna alle kamers renoveren.

Het kan voorkomen dat voor en na de show start in het amphitheater het druk is met de zitplaatsen bij de Poolbar. Echter hebben wij twee barren (Poolbar en Roof Top Bar) en ook nog zitplaatsen op de Tribune.

Ook namens Ricardo danken wij u hartelijk voor deze fantastische beoordelingen en zouden wij het leuk vinden u weer te mogen ontvangen bij ons in het Hotel!

prima hotel

Hans, 12-8-2017

Prima hotel voor gezinnen met kinderen. Eten was prima en afwisselend. De zwembaden waren goed en met veel glijbanen leuk voor de kinderen. Familie kamer (stapelbed en 2-pers.bed) voor 4 personen was goed maar als je wat oudere kinderen hebt misschien wat aan de krappe kant.

De service was goed en het personeel erg vriendelijk.

Zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen

Hi Hans,

Wat geweldig om te lezen dat u en de kinderen een goede vakantie hebben mogen doorbrengen bij ons in Cyprotel Faliraki!

Het klopt inderdaad dat de Familie kamers met stapelbedden wellicht te klein worden voor een gezin met kinderen ouder dan 14 jaar. Hiervoor raden wij dan ook de Familiekamers met een schuifdeur of de familiekamer met een extra kamer aan.

Hartelijk bedankt voor deze fantastische review en hopelijk tot ziens in Rhodos!

heel mooi complex

sandra, 10-8-2017

Bij aankomst wordt je vriendelijk ontvangen.het is een heel mooi comlex ook al hadden wij een oudere kamer maar het uitzicht was geweldig.Het eten is prima .de afstand naar het strand en stadje is goed te lopen 15 min. Het enige jammere vond ik dat het terras waar je s'avonds wat kon drinken wat klein was. Echt een aanrader!

Hi Sandra,

Hartelijk dank voor de tijd die genomen is om ons een review te geven. Wij zijn dan ook erg blij om te lezen dat het ontvangst vriendelijk was, dit is tenslotte toch de eerste indruk die wij naar onze gasten willen uitstralen. Onze gasten kunnen dan ook altijd bij ons terecht met vragen en / of opmerkingen.

Wij ontvangen u dan ook graag weer hier bij ons op Rhodos in Cyprotel Faliraki!

Een fijne plek met geweldige service!

Ro, 10-8-2017

Een prachtig park dat door zijn opzet (laagbouw) gemoedelijk en gezellig aandoet.

Het resort ligt op een heuvel waardoor je prachtige uitzichten hebt. Nadeel daardoor is dat het niet aan het strand ligt of in het centrum, maar er gaat een leuk gratis treintje 2 maal per dag en de taxi vonden wij ook prima te betalen (alleen is de terugreis goedkoper dan de heenreis).

Een auto huren via het hotel was ook erg goed geregeld. Er komen nog meer treintjes langs die naar andere bezienswaardigheden gaan. Hier betaal je wel voor.

We vonden het Waterpark in Faliraki ook zeker de moeite waard!

De kinderen hebben zich hier prima vermaakt. De zwembaden waren heerlijk en dichtbij elkaar en de glijbanen super! Het handdoek leggen mag het hotel meer/beter aanpakken, ergernis.

Het personeel was buitengewoon vriendelijk en klantgericht en wist veel van de omgeving en praktische zaken. Onze kids waren ziek en het hotel heeft super meegedacht en hun service was buitengewoon. Er ging zelfs iemand mee naar het ziekenhuis! Nogmaals dank Roy. Ik ken niemand die zo klantgericht is als jij en het ook in de praktijk brengt!

Ondanks onze tegenslagen hebben we een prima vakantie gehad!

Onze complimenten! Zeker een aanrader.

PS. ik mis een boekenkast (na het sneuvelen van mijn e-reader), waar gasten hun boeken/tijdschriften kunnen achterlaten ;-)

Accommodatie-eigenaar

Ondanks dat de kids wat ziek zijn geweest, vinden wij het geweldig om deze review te mogen ontvangen. Het is voor ons dan ook zeker geen moeite om mee te gaan naar het ziekenhuis, als onze gasten ziek zijn of het niet na de zin hebben zijn wij er om ervoor te zorgen dat zij het wel naar de zin krijgen / beter worden!

De opmerking over de boekenkast is erg goed en wordt zeker meegenomen en besproken in het Management. Bedankt voor de tip!

Hopelijk nog eens tot ziens bij ons in Cyprotel Faliraki!

In 2 woorden: Fabelachtig & Grandioos

Timo de Heus, 8-8-2017

Bij aankomst werden wij super vriendelijk en lief door Roy & Ricardo ontvangen, wat een hoffelijke heren.

Geen vraag of moeite was te veel voor hun, zij konden ons overal een persoonlijk maar echt goed antwoord op geven. Dat is wel zo fijn als je voor de eerste keer in het buitenland op vakantie bent en dan ook nog eens voor het eerst in een all-inclusive verblijft.

Ook tijdens ons verblijf konden wij elk moment van de dag Roy of Ricardo altijd aanspreken en zij konden ons altijd goed helpen.

Eten/drinken:

Het eten was super goed! Echt niks te klagen, nergens hebben wij ooit zo lekker gegeten als in Cyprotel!

Het drinken was goed, het bar personeel werkt hard door hierdoor waren de rijen nooit te lang.

Personeel:

Al het personeel was super vriendelijk en begroette ons altijd waar en wanneer dan ook! Je kan wel merken dat de General manager veel verstand van een hotel runnen heeft. Alles was super goed geregeld.

Ligging:

Het hotel ligt boven op een heuvel wat het uitzicht geweldig maakt.

Het ligt 15 minuutjes van het strand en 15 minuutjes van het stadje vandaan.

Gelukkig heeft het hotel een treintje geregeld die de gasten 2x per dag van het hotel naar het strand brengt. Hierdoor kom je niet bezweet op het strand aan, wel zo fijn!

Dit hotel is zeker aan iedereen aan te raden!

Graag willen wij Roy (Host Manager), Ricardo (Guest Relations) & Melina (General manager) Bedanken voor deze geweldige vakantie!!

Wij komen graag volgend jaar terug!

Groetjes,

Timo & Isa

Gereisd met partner in juli 2017

Hi Timo,

Na het lezen van deze reactie kunnen wij niet wachten om u weer te mogen begroeten hier in Cyprotel Faliraki!

Wat fijn dat het personeel en de service goed was, hier streven wij dan ook naar.

Hopelijk tot volgend jaar en bij voorkeuren kunt u altijd mailen naar roy@cyprotelfaliraki.com!

Er dienen nog puntjes op de 'i' te worden gezet

Beau, 5-8-2017

Plek van het hotel is rustig gelegen. Strand is een minuut of twintig maar vanwege de warmte is overdag twintig minuten lopen voor kinderen niet plezierig.

De receptie is voorzien van medewerkers die nagenoeg alle talen spreken van de aanwezige gasten, vriendelijkheid is puntje van aandacht voor de Nederlands sprekende medewerksters net als verstrekken van volledige informatie ( bij uitchecken mogelijkheid van omkleed/douchekamer, uitchecktijd, vervoer naar het strand). In het centrale gebouw bevindt zich een uitstekende autoverhuur welke fors goedkoper en net zo compleet is als de reguliere autoverhuurbedrijven, aanrader. Eten en drinken verdient aandacht, drinken is aangelengd en niet lekker ( de sappen smaken niet naar sappen en de 'cola' is meermaals zeepachtig/doorzichtig). Het eten is qua keuze prima in orde maar het warme eten is qua bereiding aandachtspunt,koud,te ver doorgegaard waar door het rubber en taai is, nagenoeg alles zit in saus.

Beste Beau,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Wij zijn dan ook een beetje geschrokken van de score, een eerste onvoldoende dit seizoen op Zoover.

Het klopt inderdaad dat ons hotel niet aan het strand gelegen is (dit staat ook beschreven in de brochures) en in de receptie hangt dan ook een poster met de trein tijden die u kosteloos 2 x per dag naar het strand brengt. Wij hebben dan ook zeker de feedback over de vriendelijkheid van de Nederlandse dames achter de receptie besproken en zij gaan hier zeker op letten. Wij bieden hier dan ook graag onze excuses voor aan. Ter zijde dat u de informatie niet persoonlijk van ons personeel hebt doorgekregen hebt u wel alle informatie over de uitcheck tijd, vervoer naar het strand etc. schriftelijk ontvangen bij aankomst.

Wij vinden het erg jammer dat u niet tijdens uw verblijf naar een van onze medewerkers bent toegekomen om uw feedback over het buffet door te geven (wij houden een logboek bij achter de receptie met feedback). Wij hebben op dit moment 1100 gasten waarbij het lastig blijft om iedereens smaak te weten, had u dit ons laten weten, hadden wij persoonlijk een gerecht voor u klaar gemaakt.

Mocht u nog verdere vragen of tips hebben dan mag u mij ook altijd een e-mail sturen op roy@cyprotelfaliraki.com.

Wij hopen u dan ook zeker nogmaals eens te begroeten in Cyprotel Faliraki!

Ontzettend leuk hotel voor jong en oud

Stephan van Put, 27-7-2017

Cyprotel is een groot resort met verschillende (laag) gebouwen. Wij zaten in een nieuwere kamer met een twee persoons bed en een bed voor onze kleine 4 jarige dochter. De gehele dag door entertainment voor jong en oud. Spellen in het zwembad, volleyball, aquarobics, etc. Kidsclub en teenage club aanwezig om de kids te vermaken. Het is moeilijk om met weinig woorden te omschrijven wat voor leuke vakantie wij hier hebben gehad. Avond programma's voor de volwassenen met vaak goede artiesten die van buitenaf worden ingehuurd. Al met al, je hoeft eigenlijk niet eens van het resort af. Wij willen graag Roy ( Manager ) van het hotel ontzettend bedanken en zijn side kick "Ricardo", waarvan we nog steeds niet snappen hoe die jonge heren overal tegelijkertijd kunnen zijn. Alle leden van het animatie team waaronder Ilse, Angela en Milène zijn we ook ontzettend dankbaar voor het leuke verblijf en goede zorgen. Cyprotel top top top!!
Accommodatie-eigenaar

Wouw Stephan, wat een geweldige review! Namens het gehele team van Cyprotel, met name Ilse, Angela, Mylene, Ricardo en mijzelf, danken wij u hartelijk voor deze fantastische review met zoveel complimenten. Wij zijn ervan overtuigd dat wij het (bijna) iedereen naar de zin kunnen maken en hier werken wij dan ook graag voor.

Mocht u nog eens besluiten om naar Rhodos te komen verwelkomen wij u hier in Cyprotel Faliraki graag weer!

Heel prettig resort met een goede prijs/kwaliteit

ML, 26-7-2017

Dit resort heeft veel pluspunten, waaronder prima service en persoonlijke aandacht door het altijd vriendelijke personeel (deels NL = makkelijk communiceren). De familiekamers zijn eenvoudig maar ruim en voorzien van alles wat je nodig hebt. Prettig is de tweede slaapkamer met eigen airco unit. De schoonmaak is prima en vindt elke dag plaats.

Er zijn 2 zwembaden EN een apart bad met 6 hoge, grote glijbanen, dus ook leuk voor tieners. Het grote zwembad is een heerlijk bad met animatie, muziek een poolbar en veel ligbedjes (ook hier handdoekje leggen maar waar niet).

Het kleinere bad is voor de rust zoekers.

Ontbijt en diner zijn goed van kwaliteit en kennen genoeg variatie. Het is echter niet zo uitgebreid en visueel fraai als in bijv. in Turkije etc. Het restaurant biedt binnen en buiten (in de schaduw) plaatsen, maar is op de piekmomenten wel erg druk met wat (acceptabele) wachtijden. Lunch en snacks worden geserveerd in een open buiten restaurant, met volledige zelfbediening en zonder idiote dresscodes. Ook hier is de variatie groot en is de kwaliteit goed, voor zowel jong als oud. Topper: Kinderen mogen zelf onbeperkt schepijs nemen (ook bij het diner)

De afstand naar het strand is TE ver is om even op en neer te gaan.

Samengevat is dit een heel prettig resort met een dikke 10 voor service!

Kalispera vanuit Rhodos!

Wat doet het ons goed deze review te mogen ontvangen met een geweldige score. Het Nederlandse personeel en de schoonmaaksters zijn dan ook erg blij deze complimenten te mogen ontvangen.

Het klopt inderdaad dat onze bufetten niet zo uitgebreid zijn als resorts in Turkije, maar onze voorkeur gaat uit naar kwaliteit en dan toch liever iets minder kwantiteit.

Als kind zijnde is niets lekkerder dan een ijsje te kunnen eten wanneer mogelijk, dit geeft ook een heerlijke rust voor de ouders :-)

Het klopt inderdaad dat het hotel op 20 minuten afstand van het hotel gelegen is maar hiervoor hebben wij twee maal daags een gratis treintje gaan naar het strand.

Wij zijn blij met een dike 10 voor de service en houden dan ook graag deze service aan! Wij hopen u nogmaals een keer te mogen begroeten bij ons in Cyprotel Faliraki.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cyprotel Faliraki in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cyprotel Faliraki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cyprotel Faliraki scoort een 7.46 uit 10 op basis van 228 reviews.