Hotel Cyprotel Faliraki ****

Hotel Cyprotel Faliraki
Cyprotel Faliraki
7,6

212 reviews over Hotel Cyprotel Faliraki in het Nederlands

Een super leuke vakantie gehad.

van meurs, 13-10-2017

Gisteren terug gekomen. We hadden een gerenoveerde kamer echt mooi en werd dagelijks schoon gehouden. Echt een mooi park met verschillende zwembaden. Ontbijt een middag en avondeten was lekker. Ook al het personeel was super vriendelijk. zeker Roy de host maneger en Melina Maneger en Manos zijn echt geweldig. Kort in de buurt is een stadje faliraki goed om naar toe te wandelen. Bij deze echt voor herhaling vatbaar. Ook het animatieteam was leuk en voor de kinderen hebben ze ook een kidsclub en daar naast een kinderzwembad met 2 glijbaantjes. Bedankt voor alles. We gaan hier zeker volgend jaar terug. Gr en tot volgend jaar.
Gereisd met partner in oktober 2017

Ontspannen vakantie!

L_en_M_63, 9-10-2017

Wij zijn eind september een weekje naar Faliraki geweest en hebben daar een hele fijne vakantie gehad. Prima verzorgde maaltijden en kamers. Gezellige sfeer. Vrijwel iedereen spreekt (ook) Engels dus als Grieks (proberen) een probleem is kun je je nog verstaanbaar maken. Er wordt van alles georganiseerd, strand is dichtbij, een wandeling maken is mogelijk. Je vervelen is dus nergens voor nodig. Op zondag geen housekeeping, maar dat wordt aangegeven in een brief bij aankomst, zodat je ook daar niet voor verrassingen hoeft komen te staan.
Gereisd met partner in september 2017

Mooi hotel ,lekker eten

franca, 26-9-2017

Wij waren met 2 stellen in het hotel. Ons hotel kamer lag boven op een heuvel. Erg steil. Er was een bad aanwezig maar geen stop erbij. Dus je kon niet in bad liggen.

Ook was er geen was rekje om je badlakens of bad kleiding te drogen buiten

Ook de wegen naar het strand en dorp waren slecht.

Maar het personeel was super.

Ook het eten was goed.

Ik zou het hotel aanraden maar dan een kamer beneden vragen. Rond het zwembad.

Gereisd met partner in september 2017

Geweldige vakantie!

RPietermans, 25-9-2017

Ik ben samen met een vriendin 10 dagen in Cyprotel Faliraki geweest. Wij hebben daar echt een heerlijke vakantie gehad. Bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen door de host manager Roy en de leisure manager Mylene. We werden naar onze mooie gerenoveerde kamer gebracht, die er keurig netjes uit zag. Het ontbijt, de lunch en het diner waren ook goed. Er was voldoende keus, dus niks te klagen! Drie goede zwembaden, een poolbar, glijbanen en animatie. Ook de animatie was erg leuk voor de kinderen! Ik kan wel zeggen dat wij echt een geweldige vakantie hebben gehad, mede door het personeel! Altijd vriendelijk en ze hebben alles voor de gasten over! Ik zou er zeker nog een keer terug gaan.
Gereisd met vrienden in augustus 2017
Roy, Host Manager, 27-9-2017

Kalimera RPietermans,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze review.

Wij waarderen het enorm dat deze positiviteit gedeeld wordt en het geeft ons allen een lach op ons gezicht!

Warme groeten van al het personeel in Cyprotel Faliraki :-)

Geen coca cola

Gast, 21-9-2017

Goedkope en niet te drinken C-merk cola en overige sloeberfrisdranken. Triest dat dat A-merken frisdrank hier geen standaard zijn. Jammer.
Gereisd met vrienden in september 2017
Roy, Host Manager, 27-9-2017

Kalimera,

Hartelijk dank voor uw reactive op Zoover over ons Hotel.

Graag attenderen wij u erop dat in de brochures vermeldt staat dat wij lokale (non) alcoholische dranken serveren. Helaas is dit niet inclusief de echte Coca Cola. Er zijn maar weinig 4 en 5 sterren hotels (all inclusive) die echte coca cola serveren.

Wij hopen, ondanks dat u niet tevreden was met onze frisdranken, dat u toch een leuke vakantie met ons hebt gehad!

Super vakantie, genoten, helemaal top!

J., 30-8-2017

Service is uitmuntend, natuurlijk Roy & Mylene, Danique, Sanne, maar ook iedereen van de receptie, schoonmaak , restaurant, bar, zwembad. Ontzettend vriendelijk en iedereen staat voor je klaar. Kamers: eenvoudig maar schoon. 3 zwembaden: 1 bad met animatie gedurende de dag (water polo, volleybal, andere spellen), 1 bad zonder animatie en 1 bad voor de glijbanen. Eten: Goed. Misschien iets minder uitgebreid dan gewend, maar liever minder uitgebreid en goed, dan uitgebreid en niet goed. Hier is het zeker goed! Waar mogelijk wordt ook alles in het werk gesteld om de individuele verzoeken van gasten te vervullen.

Animatie: overdag verschillende spellen in en buiten het zwembad. 's Avonds ook animatie (miniclub/minidisco/avondprogramma).

Ligging: ongeveer 15 minuten lopen naar het strand/Faliraki. 2 keer per dag gaat een treintje vanuit hotel. Taxi naar Faliraki 5 euro. En er gaat een bus vanuit het hotel naar Rhodos stad.

Al met al hebben wij een top vakantie gehad. En willen wij iedereen van het hotel hartelijk bedanken. Roy, respect, je bent een topper! Maar uiteindelijk iedereen want jullie doen het met zijn allen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Roy, Host Manager, Host Manager, 6-9-2017

Kalimera vanuit zonnig Rhodos!

Hartelijk bedankt voor deze geweldige review. Dit geeft ons nog meer motivatie om nog twee maanden ons uiterste best te doen het iedereen naar de zin te maken!

Het was ons een genoegen om jullie bij ons in het hotel te mogen hebben en wij zien jullie da nook graag weer terug.

Vele groeten van het gehele CYPROTEL team.

Super vakantie!

Ragnhild Wijfjes, 30-8-2017

Samen met een vriendin ben ik 10 dagen in Cyprotel Faliraki geweest. Echt een super vakantie gehad daar!

We werden vriendelijk ontvangen bij de receptie en vervolgens naar onze kamer gebracht, een gerenoveerde kamer die van alle gemakken was voorzien.

Het eten en drinken was zeer goed verzorgd, tijdens het ontbijt, lunch en diner was er genoeg keus voor ieder was wils.

De zwembaden waren ook super, poolbar, glijbanen, animatie, wat wil je nog meer!

Verder zijn we zeer goed geholpen door de host manager, Roy & de leisure manager, Mylene tijdens onze vakantie. Mede dankzij het personeel wat ze aansturen en zijzelf, hebben ze onze vakantie onvergetelijk gemaakt! Dank jullie wel :)

Ik zou er zeker terug gaan!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Hi Ragnhild,

Deze review maakt onze avond helemaal fantastisch. Wij als hotel team staan graag voor onze gasten klaar en wij horen het graag als alles naar wens is, maar ook zeker als er iets niet naar wens is.

Wij zien je graag nog een keer terug bij ons in Cyprotel Faliraki!

Warme groeten van het hele Cyprotel Team!

Het was super !

Irene Arnold, 30-8-2017

Van barman tot receptie tot schoonmaak, allemaal zijn ze bezig om het de gasten naar de zin te maken. Geen vraag is te veel en er wordt voor een oplossing gezorgd op zeer korte termijn. Zeer groot complex met heel veel mogelijkheden. Ook een dikke pluim voor het Animatieteam.

Bedankt voor deze leuke vakantie.

William, Irene & Myrthe uit Breda.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Roy, Host Manager, Host Manager, 30-8-2017

Goede avond William, Irene en Myrthe uit het zuiden van Nederland!

Wat willen wij nog meer dan deze review te mogen ontvangen van jullie, fantastisch!

Mochten jullie nog eens van plan zijn om naar Rhodos te gaan hopen wij weer jullie vakantie te mogen verzorgen.

Vele groeten van het Cyprotel team!

Fantastische vakantie

Peter Schuurmans, 28-8-2017

Zeer mooi en verzorgd hotel! Vriendelijk en goed personeel, en het eten en drinken is uitstekend verzorgd! Er is keuze uit 3 zwembaden, waarvan 1 met glijbanen, 1 rustiger zwembad en 1 zwembad waar de activiteiten van het animatie team plaatsvinden. Bij laatst genoemde zwembad is ook een mooie poolbar met ook een terrasje. Als je vragen of problemen hebt word je uitstekend geholpen door het management team, daar helpen mylene en Roy je uitstekend!
Gereisd met partner in augustus 2017

Hi Peter,

Hartstikke bedankt voor deze leuke en positieve review. Het doet ons weer erg goed om te lezen dat ook u een goede vakantie bij ons hebt mogen doorbrengen.

Mocht u nog eens besluiten om naar Rhodos op vakantie te gaan hopen wij u zeker weer te mogen ontvangen!

Vele zonnige groeten uit Rhodos!

Beste vakantie

Rafa, 18-8-2017

Cyprotel was de aller beste vakantie van m'n leven , de hele dag door activiteiten, Nederlandse animatie, eten was goed, kamers schoon, personeel vriendelijk. Top
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Roy, Host Manager, 21-8-2017

Kalimera (Goede Morgen) Rafa,

Allereerst de warme groeten vanuit het zonnige en warme Faliraki in Rhodos!

Wat leuk om te lezen dat u een fantastische vakantie heeft gehad en wij hopen dan ook nogmaals uw vakantie te mogen verzorgen.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cyprotel Faliraki bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cyprotel Faliraki in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cyprotel Faliraki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cyprotel Faliraki scoort een 7.6 uit 10 op basis van 238 reviews.