Hotel Cathrin ****

7,3

26 reviews over Hotel Cathrin in het Nederlands

Dit nooit meer!

O.ciftci, 12-6-2016

Cathrin hotel nooit meer..

Wat een verschrikkelijke hotel zeg we hadden een verouderde kamer niet eens een werkende airco.. elke dag zelfde ontbijt elke dag zelfde avond eten bahh!!! En geloof het niet als ze zeggen strand is dichtbij.. 650m? klopt maar wat voor een berg omhoog en berg omlaag in dat hitte word je gek van dus dames en heren echt geen aanrader!!!

Gereisd met partner in juni 2016

Uitstekend Hotel = aanrader !!!!

Lambert, 31-8-2014

Wij zijn net terug van een verblijf van 14 dagen . Positief = vriendelijk personeel & eigenaars ! Nette kamers ! Eten is lekker , niet zo,n grote keuze , maar voldoende afwisseling (kip a/h spit ,Moussaka , 2 soorten pasta , carbonara , 4 kazen... pizza , frietjes , rijst , aardappelen gratin ,iedere dag 1 soort vis , ...elke dag 2 soorten soep , saladbar ) Goede animatie zonder opdringerig te zijn. In dit Hotel moet je niet vroeg opstaan om je handdoek te leggen, op elk tijdstip van de dag zijn er nog voldoende stoelen over. Mooi zwembad ! De 2 baaikes LADIKO en Anthony Quinn zijn te voet te doen , 20 min stappen. Faliraki en Rhodos zijn met de bus die stopt voor de ingang v/h Hotel goed bereikbaar. Auto huren in het Hotel , héél vriendelijke man en niet zo duur! Negatief = slechte internetverbinding. Geen matrasjes voor de zonnebedden (wij kochten joga matjes i/h winkeltje a 4€, scheelde toch). Voor de rest een aanrader , héél rustig ! Mischien komen wij hier nog eens terug !
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Tof hotel!!

Paul Moonens, 6-6-2014

Hotel Cathrin is rustig gelegen op wandelafstand van de prachtige baaien Ladiko en Anthony Quinn.Wil je wat meer drukte,dan kan je naar Faliraki op ongeveer 3 km (taxi 6€).De taverne Dimitra (gelegen aan het brede zandstrand van Faliraki) is een aanrader!!. Het hotel heeft een groot zwembad,ideaal voor wie graag baantjes trekt.Wij hadden aan degelijke kamer die dagelijks werd gereinigd.Voor het uitgebreide ontbijt en avondmaal (buffet) ga ik graag terug: meer dan genoeg variatie en een wijnkaart met lokale wijntjes aan demokratische prijzen.Elke maandagavond is er een Griekse avond.

Het personeel is vriendelijk en doet er alles voor om je vakantie zo aangenaam mogelijk te maken.Een auto of scooter huren kan je ter plaatse.Wil je de oude stad Rhodos bezoeken (is een must!) dan kan je dat ook met de bus die driemaal daags voor het hotel stopt (2,2€).

Dit hotel is ideaal voor wie een rustige plek zoekt als uitvalsbasis voor het verkennen van het eiland.Wij komen hier zeker terug!

Gereisd met partner in mei 2014

Very nice friendly Familyhotel, quiet

heer van Leeuwen, 7-6-2013

2nd home, friendly, kind, helpfull staff, quiet, away from noisy Faliraki, excellent car-rental inside, Nice pool, Nice beach at walking distance, public transport (to Rodos) stops at the door. Ideal for relaxing. Good bar.
Gereisd met partner in mei 2013

goed en clientvriendelijk hotel

Wilfried, 19-5-2013

In dit hotel word je echt vriendelijk en behulpzaam behandeld. Het personeel en de baas zelf doen alle moeite om het naar je zin te maken. Het hotel ligt wat afgelegen ten zuiden van Faliraki en het hotelbusje naar Rhodos rijdt slechts 3x per dag en dan nog op onmogelijke uren. Als je wat wil zien ben je wel verplicht een huurwagen te nemen. Dat kan in het hotel bij J&D, die overigens ook heel vriendelijk en niet te duur zijn. Wagens zijn er al vanaf 30 euro/dag.

Het onthaal en de informatie aan de balie kan beter.

Het hotel heeft een modern tijdloos design, dat wordt doorgetrokken in de kamers. De bedden zijn niet erg comfortabel omdat er geen lattenbodem onder de matras zit. Wij konden het hotel via touroperator boeken met een aanzienlijke promotie. Hierdoor kwam de verhouding prijs/kwaliteit erg gunstig uit

Gereisd met partner in mei 2013

familiehotel, gastvrij, persoonlijk, rust

heer van Leeuwen, 24-10-2012

2e keer dit jaar, geeft een "thuis"gevoel met vriendelijk personeel dat plezier heeft in het werk, sterkste punt voor ons: geen "all-in" beschikbaar alleen half-pension, geen engelse mum and dad's die om 10u al lazerus bij de pool zitten, terwijl de kinderen (dankrij de andere gasten) daar net niet in verzuipen, ook geen "oostblokkers" die het hele buffet hun tafel opslepen en na drie happen de rest laten staan om te gaan zuipen. veel (Duitse) gasten komen jaar na jaar terug en wij nu dus ook. Ruime keuze ontbijt- en dinerbuffet Wil je alle avonden gaan stappen, dan kom je hier bedrogen uit, zit net iets te ver van Faliraki, beperkte maar goede stadsbus (airco) naar Rodos stad stopt 1x/dag 's ochtends voor het hotel. Er is entertainment voor de liefhebbers en een goede cocktailbar. auto ter plekke te huren, goede service
Gereisd met partner in oktober 2012

Super vakantie gehad!

Cindy, 24-9-2012

Heel leuk hotel! Service is top! Bediening is altijd vriendelijk en niets is te veel.Eten is gewoon goed te noemen. De ligging is net buiten Faliraki, heerlijk rustig, mooi uitzicht en genoeg te doen bij het hotel zelf. In het hotel zit een auto,motor en scooter verhuur. Is niet duur en zeker aan te raden. Leuk om Rhodos stad en Lindos te bezoeken. Het zwembad is groot en netjes onderhouden. Ook zijn er genoeg ligbedden. Diverse leuke strandjes dichtbij. Kamers zijn keurig en worden elke dag schoongemaakt. Wij hebben een super goede vakantie gehad en vinden het een echte aanrader! Prijs/kwaliteit is prima. Voor kinderen wordt er wel wat georganiseerd maar als je wil dat ze de hele dag bezig worden gehouden kan je beter een ander hotel kiezen.
Gereisd met partner in augustus 2012

Niet nog een keer

Gerard, 17-5-2012

Aardig hotelletje, maar niet meer dan dat. Ligt ver van Faliraki en andere horeca en buiten dat uit door de hoofprijs voor drankjes te vragen (een wijn en een cola voor samen E 7,80). In het zwembad lag glas waardoor vijf mensen verwondingen opliepen. Bij de receptie gemdl, maar een schoonmaakactie. Airco werkte niet en bleek E 7,00 per dag te kosten. Manager woont in het hotel en maakt regelmatig in de eetzaal ruzie met het personeel. Het maakt de sfeer er niet leuk op. Wie van de natuur houdt, zonder huisjes in de omgeving, kan hier goed terecht. In de tijd dat wij er waren (begin mei) deed deanimatie niets. Wanneer je om een bal vroeg om het zwembad volleybal te spelen werd er gezegd, dat je in de mini-winkel maar een bal moest kopen.
Gereisd met jonge kinderen in april 2012

Zeker doen!

Jan Thijs, 8-5-2012

Dit is een zeer rustig gelegen hotel. We waren er aan het begin van het seizoen en werden er als koningen ontvangen, amper 6 gasten de eerste dag. De ruime kamers zijn goed onderhouden (plafond kon wat beter) en hebben allemaal een groot terras met tafeltje en twee stoelen. Kamer 122 waar wij verbleven keek uit over de tuin en het zwembad met in de verte de zee. In het hoogseizoen misschien niet aan te raden omwille van de drukte en de animatie, maar nu perfect. Propere kamers, bijbetalen voor de safe (20€/week), internet toegang vrij duur (5€/2uur) maar verder was er alles, in het bijzonder de zeer nuttige kleine koelkast. Het eten was voldoende gevarieerd, maar na een week begon het wel te vervelen. Voor diegenen die goed te been zijn is Faliraki best te doen, terugkeren deden we met de taxi (6€). Ga je voor de rust van een strand / zwembad vakantie dan is het hier dat je moet zijn. Voor uitstapjes doe je beroep op je touroperator of huur je in het hotel een wagen
Gereisd met partner in april 2012

Super vakantie!

Laura, 9-3-2012

We hebben hier echt een super vakantie gehad! Het hotel is heerlijk rustig gelegen bij mooie baaien in de buurt. De kamers zijn erg netjes en er werd goed schoon gemaakt. Het eten was lekker, veel variatie. In de avond zijn we een paar keer naar het centrum geweest, echt super gezellig! Het is alleen niet op loopafstand, maar met de taxi (goed betaalbaar) ben je er zo. Wij gaan zeker een keer terug naar het hotel, maar nemen dan wel een huurauto zodat we het hele eiland kunnen zien.
Gereisd met partner in augustus 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cathrin bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cathrin in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cathrin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cathrin scoort een 7.31 uit 10 op basis van 26 reviews.