7,5

18 reviews over Hotel Blue Sea in het Nederlands

Nooit meer

Vliegje, 23-5-2016

Wij kwamen aan op 2 mei tot 9 mei , hebben verschrikkelijk slecht weer gehad deze week

het warmste is 20 graden , dit is iets waar niemand aan kan doen

maar dan komt de verveling .. het hotel wat niet zo veel heeft te doen dan

je denkt een lekker binnenzwembadje te doen en jacuzzi .. moet je bijbetalen en ijskoud het zwembad binnen

het terras op de kamer vol kevers wat typisch is voor daar

maar de kamer werd ook niet goed gepoetst

als je water wil drinken , krijg je enkel kraantjeswater want voor een fles moet je betalen dikke schande want je betaalt all in

blijkbaar is er ook een verschil tss de all in en de ultra all in wat op internet niet te lezen valt

het centrum van faliraki was bijna niets open , zijn een paar keer naar Rhodos gegaan maar op een 2 uurtjes hadden wij het oude en nieuwe centrum al voor bekeken

voor ons nooit meer dit hotel en nooit meer Rhodos jammer maar helaas !!

Gereisd met partner in mei 2016

Gezellig hotel

Claudia Weeren, 2-9-2015

Het is een goed, gezellig hotel. Het ontbreekt je aan niets. Het hotel is ook geschikt voor mensen die moeilijk ter been zijn.

Ook het eten is goed verzorgd, voor ieder wat wils.

De zwembaden zijn heerlijk, voldoende bedjes en parasols. Er bestaat ook de mogelijkheid om op het grasveld te zonnen. Het hotel ligt aan het strand waar ook voldoende bedjes zijn.

Gereisd met partner in mei 2015

Prijs-kwaliteit OK, maar renovatie nodig

Olivier, 29-7-2015

Hotel is niet het mooiste uit de rij (gedateerd). De lobby en de bar zijn vernieuwd. De kamers zijn gedateerd, maar ruim en proper. Dagelijks proper gemaakt, verse lakens en handdoeken. Wij hadden een kamer met zeezicht. Lateraal zeezicht in bijgebouwen. Promokamers voorkant aan een drukke weg of bijgebouw aan andere kant van de weg. Animatie en personeel was ok. Strand is proper en heeft een taverne voor drank, eten, ijs... Zwembaden zijn zeer mooi. Het restaurant is te klein voor het aantal gasten, zeer druk en personeel kon de massa niet aan. (onafgeruimde tafels, zeer gedateerd restaurant) Veel Oost-Europeanen. De animatie 's avonds is zeer luid, maar ons deerde dat niet. Eten was in orde, maar na één week heb je het wel gehad. Hotel is redelijk gelegen. Op kwartier stappen van het levendige centrum van Faliraki. Kortom prijs-kwaliteit in orde, maar werkpunten.
Gereisd met partner in juli 2015

Teleurstelling

Kim, 25-7-2015

Naar mijn mening is het hotel te duur, wij hadden er dan ook meer voor verwacht voor die prijs...

De grootste teleurstelling was het eten, heel weinig variatie en ook niet warm. Ook de wijn staat dikwijls uit de frigo en was altijd op het randje van lauw/warm. Kamers zijn heeel basic. Je moet ook nog voor veel bijbetalen (safe 18 € per week, WIFI op de kamer (werkt niet zo goed) 30 € per week, strandstoel aan de zee 3 € per dag, sauna € 5 per dag, .... Alles bij elkaar komt dus ook een kostenplaatje wat ik persoonlijk veel te duur vind voor dit hotel.

Er zijn natuurlijk ook positieve zaken... Het zwembad is wel leuk en verzorgd. Het hotel heeft een mooie ligging, het animatieteam is schitterend en het personeel is heel behulpzaam en vriendelijk. Al bij al hadden we dus een goede vakantie, al had wel gehoopt wat beter te eten tijdens mijn vakantie 😊

Gereisd met partner in juli 2015

mooie ligging aan het strand

jan, 22-7-2015

Hotel is wel ok. Hier en daar veroudert, maar wel schoon. Over het algemeen aardig personeel. All-inclusive dranken onder de maat. Eten wel lekker, maar zeeeeer eentonig, en daardoor geen 4 sterren waard. Fijne ligging aan het strand. Wel precies op de vloedlijn een dikke grindlaag zodat je niet lekker langs het strand kan lopen. Rhodos stad goed bereikbaar per bus, taxi en boot. Te weinig ligstoelen en vanaf 06.00u worden de handdoeken gelegd zowel bij de mooie zwembaden als op het strand. Veel Russen. Harde bedden
Gereisd met partner in juni 2015

Heerlijk hotel, prijs/kwaliteit prima!

Cin, 15-7-2015

Prima hotel!

Eten is echt goed. Drankjes daarentegen minder. Bij de lobbybar 's avonds erg druk. Veel Russen in het hotel. Kamers zijn schoon, badkamer erg klein.

Rookbeleid mag iets aan gedaan worden. Overal rokers om je heen, veel last van gehad op de terassen ook tijdens eten buiten.

Waterpark in Faliraki is geweldig! Op loopafstand.

Gereisd familie in juli 2015

Heerlijk hotel!!

coby, 4-7-2015

Was een heerlijke hotel recht aan het strand! Als je all-inclusief had dan moest je nog 2 euro per stoel betalen , je kan wel ultra bijboeken dit kost 10€ p.p.p.d daar krijg je de stoelen gratis, kluisje, en de cappachino, en div coctails wij hebben dat niet gedaan koffie was niet lekker gingen savonds wandelen rechtsaf bij het hotel voorbij het reuzenrad heerlijke koffie!! En leuke winkeltjes. Als je op het strand rechtsaf gaat heerlijke wandeling naar faliraki via een flonderpad was goed toe doen ong half uurtje lopen. Faliraki is een erg leuk stadje. Het eten was goed en warm smorgens goed ontbijt ( wil je een boerenomelet gewoon vragen de kok maakt het graag voor je even uitleggen wat je wilt)

Kamers waren niet echt groot maar is alleen om te slapen , badkamer was erg klein en een hoge instap in bad om te douchen voor oudere mensen miss niet zo makkelijk. Wel elke dag schoonmaak en schone handdoeken.personeel over het algemeen vriendelijk.Stoelen altijd genoeg bij het strand.

Gereisd met partner in juni 2015

mooie vakantie

kockx carine , 10-5-2015

pas terug van een mooie vakantie in hotel blue sea ,zeer vriendelijk personeel ,eten was zeer lekker en dan vooral op zaterdag de griekse specialiteiten.De kamers waren simpel maar proper maar zwembaden en tuin was super!leuk animatie team die echt hun best doen ;topper!
Gereisd met partner in april 2015

Leuke vakantie

Heyvaert, 28-4-2015

Hotel was proper. We boekten een promokamer, maar kregen een kamer met zicht op zwembad en zee wat graag meegenomen was voor de prijs. Wel storend nachtlawaai van pompsysteem. Minpunt was : eten was nooit warm( versgebakken eieren waren altijd koud) en ook geen afwisseling. Ideaal voor iemand die elke dag graag frieten met kip en wortelen eet. Personeel was uitermate vriendelijk. We zijn niet kieskeurig maar hadden er toch meer van verwacht qua eten.
Gereisd met partner in april 2015

Dit moeten meer mensen weten!

Bert, 28-7-2014

Net terug van een heerlijke tijd in Hotel Blue Sea in/op Rhodos hebben we nog maar één advies voor iedereen die op zoek is naar een hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding, een fijn zand(!)strand, prettige zwembaden en dichtbij stadscentrum, boek Hotel Blue Sea in Faliraki!

Wij hebben hier 11 heerlijke dagen doorgebracht, op basis van halfpension (groot prijsverschil met all-incl.) geboekt bij touroperator via een reisbureau in NL.(vertrek Dusseldorf)

Mede door de goede service, het prima en gevarieerde eten, de vriendelijke mensen, de keurige hygiëne en de ligging verdient dit hotel gewoon een goede review.

En wat betreft de 'aandachtspunten', wij komen niet verder dan: er is geen glijbaan (hebben we niet gemist), de bedden zijn wellicht iets aan de harde kant (wij hebben prima geslapen!), eetzaal binnen ongezellig (wij aten meestal buiten), en nauwelijks Nederlanders.(voor ons het echte vakantiegevoel, voor de kinderen iets minder...)

Gereisd familie in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Blue Sea**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Sea in Faliraki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Sea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Blue Sea scoort een 7.46 uit 10 op basis van 22 reviews.