Appartement Semina **

Onvoldoende

10 reviews over Appartement Semina in het Nederlands

Slechte vakantie

Marloe Hornstra, 5-9-2016

Semina was voor mij een slecht hotel/appartement! We kwamen op ons kamer en de hotelsigenaaf vroeg meteen om geld! Wil je de aircondition gebruiken, dan moet je mij meteen contant betalen! De kamers hadden geen tv en ook geen WiFi aanwezig!

Hij hield ons ook de hele tijd in de gaten, ben je weer terug m stond hij weer voor de deur.. Ook vond ik vervelend ik deed de deur open kwam hij ons kamer binnen! Beetje eng!

Verder was de koelkast vies, en het was een oude bende! Ik weet niet waar mijn geld ernaar toe is gegaan..!

De plek was ook een drama (als je jong bent en je graag op stap wil gaan) het gebruiken van de bus werd ons op een gegeven moment ook duur €6,60 retourtje (als je dat iedere dag moet doen, kan je beter voor duurde hotel boeken Vlakbij de stad!

De zwembad was niet heel bijzonder! 2 sterren verdient de hotel echt niet!

Ik kom nooit meer terug!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

W. de Wild, 9-9-2007

Ik kom al jaren in Griekenland en weet dat je aan de inrichting van de kamer niet veel eisen mag stellen, maar dit was ronduit armoedig, bovendien was het met de schoonmaak slecht gesteld. Maar het allerergste was de onsympathieke hoteleigenaar. Een groet kon er nauwelijks vanaf, van service en gastvrijheid heeft hij nog nooit gehoord en hij staat meteen klaar om overal geld voor te vragen. Zo moest ik op de laatste dag van mijn vakantie uiteraard om 12 uur uitchecken, maar mijn vliegtuig naar Nederland ging pas om 10 uur 's avonds. Aangezien ruim de helft van de kamers leeg stond vroeg ik aan de eigenaar of ik de kamer niet wat langer mocht houden, zodat ik die dag naar het strand kon en na afloop douchen en omkleden. De eigenaar zei dat hij daarvoor € 25 wilde hebben, wat ik te veel vond om te kunnen douchen. Toen zei de man dat hij beneden in de kelder nog wel een douche had, maar daar moest ik dan € 5 voor betalen wegens extra schoonmaakkosten. Dit bleek een heel smerig hok te zijn
Gereisd alleenreizend in september 2007

Gijs Honing, 11-6-2007

Zeer sobel ingerichte kamer. De beheerder Jakob en zijn vrouw Anna waren vriendelijk en behulpzaam. Archangelos was een leuk plaatsje met een vriendelijke bevolking. een ideale ligging voor het maken van tochten over het eiland
Gereisd met partner in mei 2007

Ruurd Neef, 28-10-2005

Als je tevreden bent met een eenvoudig appartement en een vriendelijke beheerder, zit je goed. Het is erg goedkoop en en je hebt er gedurende je vakantieperiode een huurauto bij. Wij waren in oktoberr 2005 de laatste gasten. Erg rustig dus, maar in Archangelos gaat het leven van de gewone Griekebn gewoon door. In de restaurants kun je goed eten en de mooiste stranden van Rhodos zijn dichtbij. Tip: bezoek het strand ten noorden van Charaki. Wij hebben in twee weken heel Rodos verkend. Ongeveer 1500 km gereden en waren erg blij dat we niet in het toeristische noorden zaten.
    Gereisd anders in oktober 2005

Reinier, 6-7-2005

ben hier in 2000 geweest en het viel echt tegen! de eigenaars van Semina hebben ruzie met die van Filia en hebben er een groot hek tussengezet. Verder was de accomodatie goed, maar de eigenaar onvriendelijk en hij keek je altijd scheef aan.

als je een avondje weg was geweest moest je 1500 meter omlopen omdat het hek op slot ging, dus de ingang vanaf Filia was dicht! Nooit meer heen!

Gereisd anders in juli 2005

magnhild, 22-4-2005

hallo, ik ben in de zomer van 2002 in het appartement semina geweest, wat mij opviel was de gastvrijheid van de eigenaar, de appartementen waren simpel maar schoon. ik heb er een fijne tijd gehad en ik het was voor herhaling vatbaar.
        Gereisd anders in april 2005

Koos, 28-3-2005

Echt een arnoedig hotel met een niet erg gastvrije eigenaar. Zou hier nooit meer naar toe gaan. Als je er alleen maar gaat slapen is het prima maar verder is het helemaal niets. Gelukkig is Archangelos een leuk stadje en is het strand (Tsambika Beach) met de scooter goed te doen. Verder kun je met de scooter goed het hele eiland verkennen. Hou je van niet al te toeristisch dan is Archangelos een echte aanrader, maar kies een ander appartement!
          Gereisd anders in maart 2005

Winanda Floor, 28-3-2005

Wij zijn in Augustus 2002 geweest.We werden door de niet al te vriendelijke eigenaar opgehaald in een oude groene Simca zonder ruitenwissers, met kapotte stoelen waar we met zijn vijven met koffers en al in moesten. De schrik sloeg ons om het hart, het appartement viel daarom nog mee al was dat ook niet veel soeps.Het uitzicht was een complete boom, wc spoelde niet door, vaak koud water om te douchen. Voor het appartement hoef je het niet te doen. Het is dat Archangelos een hele leuke plaats is en daar gingen wij ook voor. We waren er voor de 2e maal namelijk. Tsambika Beach is inderdaad een geweldig strand en we zijn met een gehuurde scooter het halve eiland rondgereden. Dat was echt te gek. Ondanks het appartement hebben wij een geweldige vakantie gehad.
            Gereisd anders in maart 2005

semina, 22-1-2005

heel erg mooi. goede service!

niet erg duur!

Gereisd anders in januari 2005

Gisela, 2-9-2004

Verblijf: 13-29 aug 2004. De huurauto (zat bij touropperator erbij) was een Daewoo die niet hard trok in de bergen! De eigenaar van Semina = Jakob en is vriendelijk (praat Duits en Engels). We hadden keuze uit 3 kamers (was niet druk) en we hebben die met airco gepakt. Moesten we apart betalen. Elke dag werd gepoetst, lakens opgevouwen, na 3 dagen nieuwe handdoeken. Simpele studio met klein balkon, maar wel netjes. We hebben het hele eiland verkend. Zo'n 1600 km gereden. We zijn naar Tsambika-beach geweest (waaide heel hard); naar Stegna Beach (kiezel),Lardos Beach = fijn zandstrand. Glystra Beach is ook de moeite waard. Boven op de berg bij Archangelos staat 'n kasteel met leuk uitzicht over de stad. Verder is Lindos, Monolithos, Prassonissi en Rhodos stad super !! Met de boot naar Symi was ook tof.

Super restaurants bij Stegna Beach!! Vooral Dimitris. Tip: koop het ANWB boekje van Rhodos!

Gereisd anders in september 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Semina in Archangelos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Semina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Semina scoort een 3.47 uit 10 op basis van 10 reviews.