Hotel Meandros **

Onvoldoende

3 reviews over Hotel Meandros in het Nederlands

Marlies, 8-1-2008

Niet aan te bevelen

Beheerder is chacherijnige man en zijn vrouw dito.

Ontbijt vaak brood van gisteren

Laatste morgen bij vertrek zette ons en andere gasten af bij de bus

zonder kop koffie of ontbijt en liet ons buiten in donker staan wachten

Ongastvrij en was vreselijke vakantie voor ons en meerderen in hotel daar die dat zo voelden en zeiden

we hebben onze reis organisatie ook onderzoek laten doen bij hem

Gereisd met partner in januari 2008

Marlies, 25-9-2007

Stress vakantie door eigenaar en vrouw.

Onvriendelijk ontvangst.

Kregen de kamer niet die we boekten.

Ontbijt brood van gister,zelf halen,zelf opruimen.

Geen service.

Klein kamertje waar niet uit te houden was. Donker en doorgelegen matras,vochtige schimmelruikende badkamer toilet zonder ontluchting.

Hij kon maar een woord Verboden

Op terras geen gelegenheid om te drinken vaak.

Ze waren uren niet aanwezig,of keken t.v.

11 uur s,avonds gooide hij pardoes alles dicht,en moest je achterom in donker naar je kamer.

Na dagen eindelijk de kamer waar we recht op hadden. Enige die vriendelijk was de poetvrouw.De laatste ochtend na vijftien dagen, zonder ontbijt om half zeven als grof vuil werden we aan straat gezet.

Geschokt.Nooit meer naar Meandros!

Rhodos zeker de omgeving van Archangelos was prachtig en mooiste van hele eiland.

Is voor ons voor even wel kapot gemaakt.

Gereisd met partner in september 2007

H.Bakker, 25-9-2007

Bij aankomst 3 overnachtingen van 15 dagen vakantie in kamer zonder balkon.lekkende toiletpot.onbijt oud brood geen afwisseling/zelfbediening en zelf opruimen!Onsymphatieke sachereinige hoteleigenaar met zijn vrouw.Donkere kamers en geen uitzicht op balkon! Op 4 meterafstand kijk je tegen app die niet af zijn.6.35 uur vertrek naar vlieghaven geen ontbijt/koffie/thee. SCHANDALIG en ASOCIAAL!!!!!!

Nooit meer naar hotel Meandros op Archangelos.

Een ieder die dit leest zij gewaarschuwd. Rhodos is een prachtig eiland maar Meandros hotel eigenaar heeft ons een vieze smaak meegegeven wat onze vakantie redelijk verziekte.

Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meandros in Archangelos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meandros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Meandros scoort een 1.8 uit 10 op basis van 5 reviews.