Hotel Romvi **

Romvi
7,5

1 review over Hotel Romvi in het Nederlands

Fam. Vermare, 15-5-2007

Wij hebben begin mei 2007 een aantal nachten verbleven met onze 2 kids in hotel Romvi. Het hotel is enigszins gedateerd (nog veel bruin), hier en daar een likje verf zou geen kwaad kunnen. Maar het is er krakend schoon, de family room zeer ruim met veel kastruimte en de taverne schitterend gelegen, met uitzicht over de baai en binnen 10 stappen sta je met je voeten in het water. Het strandje loopt langzaam af, ideaal voor kinderen dus. De bediening is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Kleinschalig complex met zeer veel trouwe gasten. Centrum (voor zover dat er is) van Tolo binnen 3 minuten bereikbaar op loopafstand.

Wij hebben het er prima naar ons zin gehad.

Aan te raden in de omgeving: Nafplion en theater van Epidaurus. Zeker in voorjaar de moeite waard.

Gereisd anders in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Romvi in Tolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Romvi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Romvi scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.