Hotel Phaistos ***

Tolo
Hotel Phaistos
Phaistos
9,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Phaistos bij:

2 reviews over Hotel Phaistos in het Nederlands

fantastische vakantiebestemmingen

CTerschegget, 21-9-2014

Wij zijn naar Tolo in Griekenland geweest. Appartement Phaistos. Toen we in ons appartement kwamen waren we gelijk verkocht, wat een uitzicht!! Het was schoon, ruim en voorzien van de noodzakelijkste zaken. De eigenaar is vriendelijk en behulpzaam. Als je een zonneparasol nodig hebt voor het strand, vraag dan bij de receptie of de vorige vakantiegangers deze hebben achtergelaten. Tolo is een heel leuk en gezellig plaatsje. Het heeft een gezellig centrum met veel winkeltjes, waar je van alles kan krijgen. Het strand loopt helemaal door langs het centrum, hotels en restaurantjes. Het strand aan de linkerkant (vanaf land bekeken) is echt helemaal super! De zee loopt heel langzaam van ondiep naar diep. Er is veel cultuur en leuke dorpen/ steden te zien in het omgeving. De stad Nafplio ligt 20 min. met de auto/bus van Tolo af. Nafplio is een oude stad met een kasteel “Palamide” dat boven de oude stad uitreikt. Met de auto kan je naar de ingang rijden.
        Gereisd met partner in augustus 2014

Top familie hotel!

Fam. Pronk, 13-8-2011

Wij hebben hier 2 nachten gelogeerd op 6 en 7 augustus 2011.

Het hotel is zeer rustig gelegen, maar toch op 5 a 10 minuten lopen van het heerlijke strand en de drukke boulevard.

Het hotel beschikt over een klein maar schoon zwembad voor een verfrissende duik.

Nette, schone kamer met airco/koelkast en balkon. De badkamer beschikt over een ligbad.

Het ontbijt bied voor Griekse standaard voldoende keus.

De 10 voor service is echt niet overdreven! Doordat het hotel door een familie gerund wordt is de service ECHT heel persoonlijk. Een klein voorbeeld: Wij moesten de laatste ochtend om 7.00 vertrekken richting Athene, echter het ontbijt buffet begint om 7.30.... Dit wist de eigenaar en kwam ons s'avonds een lekker en goed gevuld ontbijt pakket brengen voor de ochtend. TOP!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Phaistos in Tolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Phaistos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Phaistos scoort een 9.8 uit 10 op basis van 2 reviews.