Tolo

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Alonia*** bij :

3 reviews over Appartement Alonia in het Nederlands

Prima appartement

A en M, 17-10-2009

We hebben in dit appartementencomplex gezeten in juni 2009. Het appartement was klein en sober ingericht. Maar je leeft toch de hele dag buiten. Advies is om lekker te eten in de gezellige restaurantjes ipv zelf de koken (2 electrische kookplaten waarvan een heel klein). Service is prima. Nadat we kortsluiting hadden gehad kregen we zonder problemen een ander, ruimer appartement. Ze doen echt alles om het jou naar je zin te maken. Omgeving is prima. Dagtrip naar Athene is goed te doen met de auto.
Gereisd met partner in juni 2009

Leo, 8-11-2006

Wij zaten in maisonnette met terras en balkon met mooi uitzicht op de baai. Keukengerei sober maar voldoende. Misschien wat gehorig in hoogseizoen?Rustige ligging op loopafstand van zee. Zeer behulpzame vriendelijke eigenaren die tevens eigenaar zijn van het nabij gelegen hotel Tolon Holidays waar we genoten van een heerlijk ontbijt. Prima uitvalsbasis voor cultuur en natuur.
Gereisd met partner in oktober 2006

Ine, 21-6-2005

Wij hadden een maisonette met 2 terrassen/balkons en 2 toiletten. Mooi uitzicht op zee. Vlakbij centrum.Aardige eigenaren
    Gereisd anders in juni 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Alonia*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alonia in Tolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alonia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Alonia scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.