Appartement Katharina **

8,7

3 reviews over Appartement Katharina in het Nederlands

Mooi en kompleet

C.J.van der Meer, 24-6-2012

Wij hebben van 4 tot 18 juni 2012 vakantie gevierd in een appartement van Huize Katharina en hebben het geweldig naar ons zin gehad.

Het appartement was heel schoon en heel kompleet met voor Griekse begrippen goede bedden.

De keuken is goed met een 4 pits kooktoestel met oven,magnetron,tostieapp.waterkoker,koffiezetter.

In de slaapkamer een haarfohn.en zelfs een stijkijzer.

De eigenaresse Katharina is heel aardig,spreekt goed engels en zal als zij lanskomt altijd koffie aanbieden,wij kregen er een stuk eigengebakken cake bij en kregen het overgebleven deel nog voor de overige dagen.

Ook de schoonmaakster Eva is heel aardig maar spreekt nauwelijks engels.

De tuin is mooi en goed onderhouden en bied in de middag op verschillende zitjes de gelegenheid om heerlijk in de schaduw te zitten.

Het dorp Stoupa is heel gezellig,heeft goede restaurants en een prachtig strand.

Kortom,wij hebben hier een heel fijne vakantie gehad en komen hier zeker nog eens terug

Gereisd met partner in juni 2012

Prachtige plek om te verblijven

C.J.van der Meer, 24-6-2012

Appartementen Huize Katarina is mooi schoon en heeft een mooi balkon waar je 'smorgens heerlijk in de schaduw van je ontbijt kunt genieten,

verder is het heel kompleet er is een 4 pits kooktoestel met oven al het servies is mooi en alles is er,zoals koffiezetapp.waterkoker,mixer tostieapp.magnetron,haarfohn en zefs een strijkijzer.

Voor griekse begrippen heel goede bedden,niet te hard en geen veren.

De eigenaresse Katerina is heel vriendelijk en zal als zij langskomt altijd een praatje maken en koffie aanbieden,wij kregen er een heerlijk stuk eigengebakken cake bij en kregen het overgebleven stuk nog voor de overige dagen .

Ook de schoonmaakster Eva is heel aardig ,alleen spreekt zei nauwelijks engels.

Het dorp Stoupa is heel gezellig,heeft goede restaurants en een heel mooi strand.

Gereisd met partner in juni 2012

Goed, schoon, klein

Yet van den Bergh, 16-5-2012

Het apartement is klein maar alles wat je nodig hebt is er en doet het ook. Goede bedden, goede douche, genoeg servies, koelkast, vriezer, magnetron. Het is er schoon. De eigenaresse is een schat. De schoonmaakster ook. Beide willen dat je een lekkere vakantie hebt. Om de dag heb je een schone handdoeken, bedden en kamers. De tuin is heerlijk. De straat bestaat uit grieken en engelsen. Kortom, je kunt je eigen gang gaan, contact maken met de lokalo's. Prima uitvalsbasis voor wandelingen, fietstochten of dagjes strand. Alles om te genieten is er. Dus ik zou zeggen, boek vandaag nog en geniet!
Gereisd met vrienden in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Katharina in Stoupa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Katharina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Katharina scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.