Appartement Huize Myrto

8,8

10 reviews over Appartement Huize Myrto in het Nederlands

goede plek voor rustzoekers

herman zegger, 21-7-2014

mijn vriendin en ik zaten in de vrijstaande studio, in een beschutte, rustige hoek gelegen, met een klein zwembad om de ene hoek, een wat groter om de andere hoek. Aangezien er verder maar een paar andere appartementen zijn en dus weinig gasten voelt het gebruik van de zwembaden aan als het gebruik van een privebad.

Eigenaar Spyros is een vriendelijke, behulpzame dertiger, er wordt 3 keer per week schoongemaakt en het uitzicht is, zeker vanaf de hoger gelegen appartementen, schitterend; Myrto ligt op een helling. Voor diegenen zonder auto: het kost 20 minuten om de 3 stranden van Stoupa te bereiken (wel een beetje doorstappen) en 25 minuten bergop.

Minpuntje is de slecht werkende Wifi maar dat is dan ook het enige, kortom, een prima plek

Gereisd met partner in juni 2014

Dit is een geweldige plek

Fred & Ria, 10-6-2014

Huize Myrto in Stoupa is een geweldige plek, goed onderhouden en schone studio. Een auto is wel noodzakelijk gezien de ligging, de supermarkt en strand bevinden zich op 1,5 km afstand, en Myrto ligt aan een hellende weg.

De eigenaar Spiros is een vriendelijke man die regelmatig komt vragen of alles in orde is, ook komt hij vaak langs om de zwembaden schoon te maken en de mooie tuin te verzorgen. In Stoupa zijn vele goede restaurants, en een mooi strand.

Gereisd met partner in mei 2014

Ontspannen en relaxen

Hans van den Berg, 22-7-2013

Een heerlijke studio in mooi Griekenland. Stoupa is een gezellig plaatsje waar een heerlijk strand is waar met name Griekse families komen. De grieken zijn erg vriendelijk en gastvrij. De accommodatie Myrtho is mooi en rustig maar te ver van Stoupa vonden wij om het zonder auto te doen. Een hellende weg van 1,5 km naar de accommodatie toe vanaf Stoupa is niet fijn lopen als het 32 graden is. De studio is compleet ingericht, wifi is plezierig en de airco kan los bij gehuurd worden. Wil je lekker en goedkoop eten ga naar To Steki.
Gereisd met partner in juli 2013

weer geweldig genoten

annette en leo ham, 8-11-2012

wij verbleven van 24 9 tot 8 10in de studio in huize myrto in mei waren we ook geweest en de rust privacy en de ruimte is waar we voor teuigkwamen

alles word goed onderhouden en 3x per week schoonmaak schoon beddengoed etc ook de eigenaar komt regelmatig om de zwembaden schoon te maken en de tuin bij te houden

omgeving is heerlijk rustig vanuit studio uitzicht op tuin overal volop zitjes bij zwembad bij studio etc

wel jammer dat het gelegen is aan vrij steil omhoog lopende weg in sept nog 34 gr geen pretje om te lopen dus autu of scooter echt noodzakelijk

de eigenaar spiros is bij aankomst aanwezig en ook 3x per week om alles te onderhouden ik had mijn schouder uit de kom en hij informeerde regelmatig of alles ok was geweldig ook onze hostess andrea was zeer behulpzaam zelfs snacht konden we haar bellen toen ik uit het ziekenhuis kwam

Gereisd met partner in september 2012

Genieten!

M, 12-9-2011

Wat een heerlijk plekje! Het terrein is veel kleiner dan je aan de hand van de foto's van touroperator denkt en doordat het 2 zwembaden heeft denk je ook dat het een ruim terrein is en de huizen ver van elkaar zullen staan, dit is niet het geval. Desondanks is het een fantastische plek! Heerlijke zwembaden met zitjes, zeer behulpzaam personeel en alles heel schoon. Veel mooie planten in de tuin.

Een auto is wel een must, je zit verhoogd en te ver van Stoupa om te lopen. Mani is sowieso een gebied wat je het beste met de auto kan verkennen en de afstanden zijn vrij groot. Je kan naar het noorden en je kan naar het zuiden dus iedere keer rij je dezelfde weg. Er zijn bijna geen bergwegen zodat je een andere route kan nemen. Stoupa was voor ons te toeristisch maar dat is persoonlijk.

Gereisd met partner in juni 2011

Zonsondergang vanaf terras

Annemarie, 30-10-2008

Prachtige woningen en heerlijke zwembaden. Dat steil omhoog gaan klopt. Goed om te weten: de slaapkamers in de 4-6 maisonette sluiten op elkaar aan via het plafond. Wel wat gehorig. Verder prachtig uitzicht, heerlijk luxe appartement! Prachtige keuken, prachtige terrasjes. Echt genieten.
    Gereisd familie in oktober 2008

HIT!

adanjaschellekens, 9-8-2008

Van de 4 appartemeneten op dit komplex, hadden wij de vrijstaande maissonette 4-6 persoons, met maar liefst 4 terrasjes, én uitzicht op zee, midden tussen de olijfbomen! Overkomplete superkeuken! Ruime huiskamer en twee ruime slaapkamers met eigen terrasjes, op z'n Grieks ingericht. Bakker 15 minuutjes, strand 30 minuten lopen, en terug dubbel zo lang bergopwaarts, dus een auto of scooter aan te raden. Via Ross 3x per week een hostess aan huis om alles te regelen wat jij wilt weten. Uit eten is goedkoper dan de supermarkt. Stoupa heeft een mooie boulevard met zandstrand, vol gezellige eet tentjes en winkeltjes. Restaurant Dionisos aan een klein straatje vanaf de boulevard, is het beste qua prijs kwaliteit verhouding. Als je een bezoek brengt aan de supermarkt aan de boulevard, vergeet dan niet de trap naast de slagerij op te gaan... Als je van een rustige omgeving houdt, SUCCES verzekerd.

Groetjes Anja

Gereisd familie in juli 2008

Rust, luxe en sfeer

Tamara, 30-7-2008

Prachtig kleinschalig appartementencomplex(je) met 4 woningen en 2 (!) zwembaden. veel ruimte en mooie ingericht. De bedoeling is dat het ene zwembad voor voor de ene helft en het andere zwembad voor de andere helft is, maar in de praktijk maakt iedereen gebruik van de zwembaden (en dat is wel zo leuk) Wij waren er met onze kinderen (tussen de 1 en 7 jaar) voor hen was het er heerlijk. Nadeel is natuurlijk wel dat de kans klein is dat er meer kids zijn, dus op veel speelkamaraadjes moet je niet rekenen. Auto of scooter is een must, alleen al om boodschappen te doen . Heuvelop in die hitte is lopend geen pretje.

De eigenaren zijn er een paar keer per week, dus je bent je lekker op je zelf aangewezen. Voor kleine vragen (als er iets stuk is of zo) heb je dus niet meteen hulp. Airco kost 7 euro per dag, maar is wel aan te raden als het erg warm is..

Kortom; een aanrader als je van rust, schoonheid en comfort houdt.

Gereisd familie in juli 2008

vrijstaande studio

Fiona, 9-7-2008

Sfeervolle vrijstaande studio met veel privacy, zeer luxe keuken (ongrieks) met 4 keramische kookplaten, oven en koelkast met vriesgedeelte en ook nog een combi-magnetron, alles in kersenhout en rvs. (griekse) badkamer. Eigen terrasje met zitje en twee ligbedden. een aantal treden hoger en je bent bij het zwembad, dat je deelt met de bewoners van de vrijstaande maisonette. Vaak heb je gewoon alles prive. De eigenaren Spyros en Leonidas proberen er alles aan te doen om je verblijf goed te doen verlopen. Door Monique van Hulst de leuke eetgelegenheden en barretjes gevonden!(Liastros en Enigma waren bij ons favoriet. Kortom wij hebben genoten!
    Gereisd met partner in juli 2008

elsje, 30-4-2008

We waren aangenaam verrast door het uiterst luxe apartement. Prachtige omgeving, mooi uitzicht, en superdeluxe inrichting. Zelfs een fohn was aanwezig. Het is wel aan te bevelen een auto of scooter te huren. Het dorpje Stoupa ligt 1,5 km aan de voet van de berg en de weg naar Huize Myrtho gaat stijl omhoog. Hou je van rust, mooie omgeving en luxe dan is Myrhto een absolute aanrader.
    Gereisd met partner in april 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Huize Myrto bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Huize Myrto in Stoupa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Huize Myrto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Huize Myrto scoort een 8.79 uit 10 op basis van 10 reviews.