Appartement Dimitra

Appartement Dimitra
Dimitra

4 reviews over Appartement Dimitra in het Nederlands

GJB, 9-5-2005

Appartement ruim en koel, maar wij hadden last van een constant tikkend geluid. Eigenaar nergens te bekennen.

Niet heel dicht bij het strand, maar het is wel goed te lopen. Gelegen aan drukke weg.

Dorpje en terrasjes aan het strand zijn zo super leuk en gezellig dat dat alles goed maakt!

Gereisd anders in mei 2005

Wil Emmerig, 31-1-2004

Gelegen langs een drukke doorgaande weg met zwaar verkeer. Ook 's nachts.

Ver van het centrum

Gereisd anders in januari 2004

Marjolijn, 14-10-2003

Wij zijn net terug van onze vak. In tegenstelling tot Janine hebben wij Dimitra als goed ervaren. Leuk appartement, op loop afstand van het strand. Bakker aan de overkant. Rustig plaatsje maar wij kwamen er voor onze rust. Wij zouden zo terug gaan.
        Gereisd anders in oktober 2003

Janine, 2-9-2003

Het ligt te ver van het strand, waardoor het er erg warm is, er is geen airco. Ook werd er niet goed schoongemaakt, wij hadden zelfs mieren in bed!!! En géén eigenaar te vinden om het probleem op te lossen. Ook vaak geen warm water. Ik raad dus niemand aan, voor dit appartement te kiezen. Van andere Nederlanders hoorden wij, dat het in Elpida wel allemaal goed geregeld is.
          Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dimitra in Stoupa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dimitra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Dimitra scoort een 6 uit 10 op basis van 4 reviews.