Hotel Olympion Asty ****

Hotel Olympion Asty
Olympion Asty
6,4

7 reviews over Hotel Olympion Asty in het Nederlands

Prachtige locatie met tegenvallende prestaties

Bram, 1-5-2016

De locaties erg fraai, buiten de drukte van Olympia.

Echter de service is nep, ondanks dat personeel vriendelijk glimlacht, is het onpersoonlijk.

De bedden zijn slecht omdat de boxspring geen topper heeft en daar door erg hard is en de vering erg voelbaar is.

Bij het ontbijt wordt gevraagd of je koffie of thee wilt, dit wordt goed verzorgd, echter bij tweede kopje wordt niets gemeld maar bij uitchecken wordt dit tweede rondje in rekening gebracht. Echt klantonvriendelijkheid ten top. Het ontbijtbuffet is verder erg uitgebreid.

Kortom: prachtige locatie met onpersoonlijk en klantonvriendelijke benadering. Erg jammer.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Prachtige plek, lekker zwembad

wimelise, 4-8-2011

Mooi hotel op mooie plek met prachtig uitzicht. Vanuit het zwembad kun je zelfs nog de zee zien. Heerlijk ontbijt. Aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

prachtig hotel

Mieke, 27-6-2011

Wij zijn begin juni 2 nachten in dit hotel geweest. Het is een prachtig hotel bovenop een heuvel met een mooi uitzicht. Het restaurant heeft het terras aan het mooie grote zwembad. Badhanddoeken liggen bij het zwembad klaar. Wij hebben ook 2 avonden in het restaurant heerlijk gegeten. De kamers zijn zeer ruim en schoon en met een prachtig uitzicht. Het personeel is bijzonder vriendelijk
Gereisd met partner in juni 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Olympion Asty bij:

mooi hotel op prachtige plek

esther, 3-10-2010

Wij hebben hier 1 nacht geslapen tijdens onze rondrit op de Peloponnesos. Het ligt op 5 minuten van de historisch Olympia.

Mooi hotel op een prachtige plek, boven op de heuvel. Mooie grote kamer met groot balkon en prachtig uitzicht. Mooi zwembad met super uitzicht. Aardig personeel.

Aardig ontbijtbuffet, het diner in het a la carte restaurant was matig.

Goede plek om vanuit hier de opgravingen van historisch Olympia te bekijken

Gereisd met partner in september 2010

Diana en Erik Janssen, 21-8-2007

Een prachtig hotel met prachtige ligging.Mooie luxe kamer met bovenverdieping.Een prachtig groot zwembad waar je heerlijk op het terras kan eten. De eigenaar ontving ons persoonlijk en maakte een speciaal gerecht voor ons klaar.Wij hadden dit hotel 2 nachten geboekt op onze rondreis,maar gaan er zeker nog eens een week doorbrengen. echt topklasse.

Wat een service.

Gereisd familie in augustus 2007

Simone, 12-8-2007

Mooi hotel als je Olympia en de opgravingen bezoekt. Het hotel heeft ruime kamers met airco een apart zitgedeelte. Een prima flink zwembad. Prima ontbijt en voor griekse begrippen ook een goed diner. Je hebt beslist een auto nodig. Het hotel is veel mooier dan het op de website (aug 2007) lijkt. Olympia zelf is overbevolkt als reizigers van de cruiseboten er zijn Daarna wordt het weer stil. Mooie toeristenwinkels.
Gereisd familie in juli 2007

Melanie, 9-8-2007

Wij zijn hier in augustus 2 dagen geweest. Een prima hotel om de opgravingen te gaan bekijken. Mooie kamer en een zwembad. De hotel medewerkers zijn erg vriendelijk en het eten in het hotel is prima. De kamers zijn netjes. Een huurauto is noodzakelijk om bij het hotel te komen (ligt boven op een berg met een prachtig uitzicht).
Gereisd met partner in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Olympion Asty bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Olympion Asty in Olympia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Olympion Asty zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Olympion Asty scoort een 6.42 uit 10 op basis van 7 reviews.