8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Olympic Village*** bij :

3 reviews over Hotel Olympic Village in het Nederlands

prima hotel gastvij en goede maaltijden.

henk, 28-10-2013

Het zwembad was fijn, we kregen een uitleg over het eten, met recerpt erbij. Na het eten werd voor ons speciaal op verzoek de verlichting op het terras weer ontstoken, voor een laatste drankje
Gereisd met vrienden in oktober 2013

Heerlijke Griekse gastvrijheid!

Jacqueline, 20-9-2012

Bij aankomst viel het ons als eerste op dat het hotel er, zeker qua inrichting, nogal wat gedateerd bij lag. Met name de kamers kunnen wel een renovatie gebruiken.

Echter werden wij bij de receptie zo vriendelijk verwelkomd; en die gastvrijheid bleef aanwezig gedurende de vier dagen dat we bleven.

Het zwembad is voor kleine en grote kinderen leuk om gedurende de dag af en toe een duik in te nemen. Heel fijn is dat het grenst aan het terras, dat tevens dienst doet als restaurant. Je zit er 's avonds gezellig van een heerlijke maaltijd te genieten. Het zwembad en terras worden beide omringd door een mooie tuin dat het geheel tot een mooi plaatje maakt, ondanks het verval hier en daar.

Onze kids hebben nog samen met de koks een Griekse pastaschotel bereid die we na afloop samen hebben genuttigd. Dit was onderdeel van een excursie aan een boerderij/winkel waar veel verse Griekse producten vandaan komen. Een leuke verrassing tussen alle cultuur door.

Gereisd familie in augustus 2011

Mooie ligging, vriendelijk personeel, kamer matig

Hanno, 8-12-2011

Fijn hotel met mooie ligging. Het zwembad is erg lekker. Het personeel is vriendelijk en spreekt goed Engels. Bereid te helpen wanneer iets niet naar wens is.

Onze kamer was niet zo heel goed. De balkondeur klemde, de kastdeurtjes gingen niet goed open en dicht en er was geen koelkast of minibar. Badkamer wel prima in orde.

Gereisd met partner in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Olympic Village*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Olympic Village in Olympia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Olympic Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Olympic Village scoort een 8.2 uit 10 op basis van 3 reviews.