Hotel White Castle ***

White Castle
7,3

6 reviews over Hotel White Castle in het Nederlands

schouwaerts fons, 23-9-2007

heb dit jaar weeral een prachtige vacantie gehad in griekenland, het hotel White Castle is gewoon prachtig gelegen , vlak aan zee, heb nog nooit zo

een uitzicht gehad vanop mijn balkon, en dit was zeker niet mijn duurste reis. Een week rondgereden met de auto om alles te verkennen, iets verderop van het hotel zijn prachtige uitgebaatte stranden, gevonden dankzij Michel, eten uitstekend . Kortom een prachtige rustige vacantie die ik zeker kan aanraden voor mensen die het niet te groots zoeken. Voor mij een aanrader

Gereisd met vrienden in augustus 2007

Peter en Sandra Vandecruijs, 19-9-2007

Wij hebben een prachtige vakantie gehad in hotel White Castle. Klein en gezellig familie hotel. Alle dagen buiten eten - ontbijt en avondmaal - met zicht op de zee. Zalig. Personeel (garçon Michael) is zeer sympathiek. Heeft ons een paar tips gegeven om uitstappen naar te doen. Wij hebben 7 dagen een auto gehuurd om de streek te verkennen. Zeker de moeite is Delphi en Olympia.

Ook een rit in de bergen langs de kleine Griekse dorpjes. Gezellige taverna's waar je in de keuken kunt gaan kiezen wat je wil eten. Zo gastvrij die Grieken. Een vakantie die voor herhaling vatbaar is. Weg van alle stress.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

_LittlePrinsezz_, 4-8-2007

Ben juist terug van WHITE CASTLE,, goed hotel mooi gelegen alleen nadeel als je in het bijgebouw zit veel trappen,,de garcon MICHAEL heel vrindelijk en lief,,de bazin is ook vriendelijk!!
Gereisd familie in augustus 2007

johan, 2-8-2007

ik vind het daar giganties rustig heerlijk om totrust te komen.de service in het restorand zeer goed met name michael die nederlander is.ik zou het zeker weer doen het is lekker daar.leuke disco avond op vrijdag.en het strand is iets minder.maar ja wat makt het uit gewoon doen.
Gereisd met partner in juni 2007

tibos jozef, 8-6-2007

Inderdaad trappen én weinig variatie in eten. Voor de rest: proper, vriendelijk, goed en rustig gelegen.

Uitstappen duur.

Ga toch nog terug naar daar over enkele jaren.

Gereisd anders in juni 2007

Arlet, 10-10-2006

Hotel veel te afgelegen met niets te doen. Eten zeer eenzijdig (14 zelfde ontbijt). Veel trappen dus zeker niet aan te raden voor kinderen of mensen die moeilijk te been zijn. Vier km te doen voor je van het openbaar vervoer kan gebruik maken. Excursies zeer duur voor aanbod. Lange busritten en weinig tijd ter plaatse.
Gereisd anders in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel White Castle in Niforeika / Kato Achaia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel White Castle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel White Castle scoort een 7.29 uit 10 op basis van 7 reviews.