Hotel Leto

8,5

2 reviews over Hotel Leto in het Nederlands

Mooi gelegen net hotel.

klaasv, 25-7-2010

Al meerdere keren in Nafplio en Hotel Leto geweest. De eerste keer in 2004. Per toeval kwamen we (Pa en Ik tijdens een archeologische vakantie) in Nafplio en Hotel Leto terecht tijdens het Griekse paasfeest. Daarna ben ik een keer met partner terug gegaan en hebben we een luxe hotel geboekt maar ik heb de hele vakantie de sfeer en vriendelijkheid van Leto gemist. Volgende vakantie toch maar weer in Leto gaan logeren.

De ligging is echt perfect, je kunt er de auto voor de deur kwijt wat uniek is in Nafplio maar tegelijkertijd loop je direct het oude centrum in. De eigenaar is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. De kamers zonder balkon mooi en schoon maar de dakkamer is helemaal super. Mooi uitzicht vanaf je eigen dakterras!! Goed ontbijt voor Griekse begrippen.

Nafplio is een parel aan de middellandse zee. De Grieken noemen het ook wel het best bewaarde geheim van Griekenland. Overwegend Griekse toeristen maken de sfeer nog authentiek hier. Het eten en de terrasjes zijn geweldig.

Gereisd met partner in januari 2004

Hanjo Morren, 20-8-2007

Na een behoorlijke lange rit waren we aangekomen in Nafplion. Het regende en we waren moe en we hadden uit de Lonely Planet een aantrekkelijk hotel gekozen, alleen hebben we dat niet kunnen vinden.Wel vonden we hotel Leto, in de oude bovenstad met een mooi uitzicht over de stad en over de baai. Onze kamer was keurig, brandschoon net als de badkamer, alleen douche. Helaas geen balkon,er zijn wel kamers met balkon!! Het ontbijt was prima, zeker voor Griekse begrippen.De bediening is vriendelijk, we kregen vanwege de regen een paraplu mee.Je kunt hier met een gerust hart naar toe. NB nooit direct de prijs betalen die ze vragen voor een kamer, er is altijd ruimte voor onderhandeling.
Gereisd met partner in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leto in Nafplion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Leto scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.