Villa Otium

Villa Otium
Otium

1 review over Villa Otium

Hit kommer jag att återvända.

Monica Brännström, 23-10-2012

Rent och bra utrustat, nära till centrala delarna av Koroni. Utsikt mot medelhavet och uppöver stan. Huset ligger mitt ibland husen där Koroniborna bor. Mycket bra service det fanns en kontaktperson i staden som var mycket trevlig. Priset var helt okej. Restaurangerna utefter kajen var mycket bra. Vi fastnade för Flisvos som hade /har världens godaste pizzor. Lägenheten hade 6 sängplatser, ett mindre sovrum och ett större som även hade kök. 2 toaletter och tvättmaskin. Kan inte säga att Koroni är direkt barnvänligt på den sidan vi bodde ej heller för äldre som har svårt att gå.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Otium in Koroni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Otium zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Otium scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.