7,5

16 reviews over Appartement Mavrea in het Nederlands

Peter Beijma & Thom de Koning, 30-10-2006

wij zijn ook net terug maar wij hebben het aardig naar ons zin gehad hoor en wij zayen op kamer 8 fantastic uitzicht vriendelijke engelse dame ''Sara'' die ons goed geholpen heeft tja .. wij hebben het goed naar ons zin gehad daar ..enige min punt was de KERKKLOK !!! maar ha die hebben wij hier ook

Peter beijma & Thom de Koning

Gereisd met vrienden in oktober 2006

Inge en Rob, 14-8-2006

Net terug van 2 weken in studio 6 in het Mavrea complex.Het uitzicht is fenomenaal, kan niet anders zeggen, maar het appartement zelf was erg pover. Handdoeken scheurden spontaan bij het afdrogen, bij het opmaken van het bed stak ik dwars door het matras heen, kranen konden niet dichtgedraaid worden vanwege de kalkaanslag.Schoonmaak is slecht,haren achter de deuren en de deuren zelf vol ondefinieerbare vlekken,en gebeurt slechts op maandag en donderdag, waarbij 2 handdoekjes worden neergelegd.Bij + 40 graden zijn die al snel niet schoon meer.Het allerergste waren de brommer- en autoraces die 's nachts in het straatje onder ons appartement gehouden werden, 7 dagen per week van rond 3 uur 'snachts tot 7 uur 's ochtends. Geen oog dicht gedaan. GEK word je van die herrie en niemand doet er iets aan. Politie is horende doof en ziende blind. Erg jammer, maar wij komen hier nooit meer terug!
    Gereisd anders in augustus 2006

Erik & Jenny Kopinga, 28-12-2005

Hallo.

Een iets milder commentaar .. tenslotte ben je op vakantie en moet je het niet zo nauw nemen wanneer je het hebt over bestek en een douchegordijn. Waar het om gaat op vakantie is volgens mij een mooie locatie en dat het app. van alles is voorzien ... en dat is het! Wij hadden app. 2, 2 balkons met uitzicht op de baai! WAUW!!! En het dorp en de mensen doen de rest! Heerlijk eten voor prijzen doe je hier nergens meer tegen komt en de omgeving is geweldig. Wie van rust en cultuur houdt gaat naar Koroni ... wij komen zeker terug!

Gereisd anders in december 2005

Jan, 20-10-2005

Jan en Heike

Wij kregen in de bus al kamer 5 aangeboden dank deze site konden we nog net op tijd olympia reizen ons ongenoegen mededelen, en kregen we een ander appartementen complex ( zanga ) aangeboden. Compliment voor Olympia reizen. Jammer dat deze kamer met uitzicht op straat wordt aangeboden voor hetzelfde geld

Gereisd anders in oktober 2005

Martin, 8-9-2005

Perfecte centrale lokatie. Inderdaad is voor dagtochten eigen vervoer erg handig. Koroni zelf nog niet overladen met massatoerisme en genoeg betaalbare restaurantjes. Boottocht naar het eiland Zapienza is zeker de moeite waard. Een bezoek aan Mistras verdiend de aanbeveling dit op eigen gelegenheid te doen. Wat betreft de hoeveelheid keukengerei, ach ja als je op vakantie bent dan ga je toch uit eten in de vele gezellige tavernes en restaurantjes in Koroni. Het is handig tevoren bij de touroperator aan te geven geen kamer 5 te willen. Voor ons is Koroni zeker voor herhaling vatbaar.
          Gereisd anders in september 2005

Mar, 28-7-2005

Ook wij verbleven in apt. no 5. Geen privacy, stof van langskomend verkeer. Heel kleine kamer en somber interieur. Verder heeft het dorpje na 2 dagen niet veel meer te bieden, dus zorg voor vervoer! Voor ons nooit meer Koroni, we gaan liever weer naar Samos/Pythagorion/apt.Nikki
            Gereisd anders in juli 2005

Liesbeth & Harrie Harberts, 15-10-2004

Mooi en schoon appartement,kleinschalig, mooi uitzicht over de stad en baai(nr.3) voor zon op je balkon is nr 2 en 4 aantrekkelijker.

Tip: Voor mensen met een katholiek verleden, zorg dat het verblijf daar een zondag bevat een 2 uur durende gezongen Latijnse mis zit dan bij de prijs in en je hoeft je bed er niet voor uit.

EETTIP: Restaurant ...... t.o. de school sfeervol terras, heerlijk eten en heeeel goedkoop.

EETTIP 2 : Visrestaurant aan de kade "Katkelapios" (vrij vertaald) heerlijk en wat meer keus.

René, 12-10-2004

Wij hadden ook kamer 5. Geen zeezicht, geen balkon. Wel een terrasje direct voor de ingang. Kan je leuk iedereen gedag zeggen die langs komt. Kamer is zeer klein, je kan net om het bed lopen. Het is niet mogelijk met z'n tweeen in de kamer te zitten. De locatie is verder ok. Nooit meer Mavrea, tenzij ze van te voren de garantie kunnen geven voor een kamer met balkon en zeezicht, want die liggen een stuk beter.

Annemiek en Gerrit, 10-10-2004

Deze reactie is anders dan de anderen. Maar wij zaten dan ook in kamer 5. Het terras was tevens opgang naar de hoofdingang, direct aan het paadje, uitzicht direct op bergwand. App was verder erg klein (elkaar passeren was nergens mogelijk) geen ramen, alleen balkon deuren, maar ja die konden alleen open als je aanwezig was omdat het zonder enige afscherming direct aan het voetpad lag. Binnen was het erg benauwd omdat je geen mogelijkheid had om door te luchten. Na 1 nacht hebben wij onze intrek genomen in een ander appartementen complex. (Perfecte service van Olympia Reizen)

J.Spitters, 10-10-2004

Voor het 2e jaar hier geweest.Opnieuw een mooie en fijne vakantie gehad. Goed weer - mooi strand - prijsvriendelijke plaats - goede accomodatie ( 2k-app. ).

Toch enkele "minpunten":

* een douche-gordijn zou geen overbodige

luxe zijn

* keukengerei beslist onvoldoende (b.v. een

ei koken in een grote soeppan !)

* de regisseur-stoelen zouden m.i. vervangen

moeten worden door iets gemakkelijker

zittende stoelen c.q. ligstoelen

10-10-2004

Gereisd anders in oktober 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mavrea in Koroni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mavrea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mavrea scoort een 7.53 uit 10 op basis van 17 reviews.