Appartement Huize Angira ***

Huize Angira
8,5

13 reviews over Appartement Huize Angira in het Nederlands

vero&mich, 1-8-2007

lekker veel ruimte,een paar trapjes af en je zit midden in koroni en angira heeft een super uitzicht en als je de maisonette hebt geboekt heb je er ook nog eens een giganties terras bij gewoon een super lokatie in een super plaats.
Gereisd met partner in mei 2007

Julia de Jong, 5-7-2007

Wij zijn echte Griekenlandgangers (komen er al circa 30 jaar)en in veel gebieden en eilanden geweest. Koroni slaat alles; weinig toerisme, uitstekend appartement met groot terras, leuke restaurantjes waar je heerlijk kunt eten, vriendelijke mensen. Wij gaan nooit naar hetzelfde terug, maar Koroni hopen wij in september weer te zien.
    Gereisd anders in juli 2007

Jaap en Astrid, 18-10-2006

Wij zijn van in september 2006 geweest , de massionette was echt geweldig,mooi uitzicht,lekker ruim en vriendelijke mensen,echt onder de grieken.we hebben genoten en gaan zeker terug naar Huize Angira
    Gereisd met partner in september 2006

Mieke en Willem, 12-9-2006

Prachtige ligging, mooi groot balkon.

Geweldig dorp, heerlijk gegeten, mooi strand.

Heerlijk rustig, mooi uitzicht over het plaatsje en de zee met een mooi kasteel.

Gereisd anders in september 2006

Piet en Wil Kruisenga, 24-7-2006

Geweldig appt. Uitzicht op haven met altijd bedrijvigheid. Leuke mensen, altijd vriendelijk. Geen overbodige drukte aan de boulevard. Altijd gezellig. Veel variatie in restaurants, tavernas, bars. Rustig, ondanks dat het appt in het centrum ligt. Midden tussen de Grieken, leuke contacten gehad tijdens onze vakantie van 26-6 tem 17-7-2006. Kortom een aanrader.
        Gereisd anders in juli 2006

P.Kruisenga, 20-7-2006

Zeer rustige ligging in een authentiek Grieks huis in het centrum van het dorp, geen lawaaioverlast. Vlakbij bank, winkeltjes, tavernas, boulevard. Vriendelijke eigenaar, spreekt echter geen Engels. Inrichting is sober, echt Grieks dus, het hoogst noodzakelijke is aanwezig. Pluspunt is inclusief gebruik airco.
        Gereisd met partner in juni 2006

berg, 12-7-2006

Het uitzicht is schitterend, alleen jammer van al die antenesses.Het plaatsje was groter dan wij dachten.

De omgeving bij Kardamili, 70 km verder is nog veel mooier.

Bij Koroni zijn niet echt mooie goede wandelroutes.

Voor Griekse begrippen een groot apartement met alles erop en eraan.

Gereisd met partner in juli 2005

Zwartbol, 12-7-2006

Wat kale inrichting en niet echt schoon, fanatstische ligging, leuk dorp en mooi strand
        Gereisd met partner in juli 2006

Christ Dekker, 18-6-2006

We zijn er geweest van 29 mei tot 12 juni 2006. met Ross Holiday.Inderdaad een prachtige uitzicht op zee. Midden tussen de Grieken. Je kan er echt de rust vinden. Leuke winkeltjes, restaurantjes en een niet al te drukke boulevard. Strand is op loop aftand. We hebben echt heerlijk genoten!!!

Gereisd anders in juni 2006

Peter en Ria Douma, 16-6-2006

We zijn hier 2 weken. Prachtig uitzicht vrij rustig gelegen en toch op loopafstand van het centrum.

We hebben twee weken een auto gehuurd en heel veel van de prachtige omgeving gezien. Wij hadden het appartement dat op dezelfde hoogte ligt als de appartementen met dakterras alleen hadden wij een klein balkon. Verder was het zeer eenvoudig ingericht. Wij vermoeden dat het vroeger 2 studio's zijn geweest. 2 slaapkamers 2 keukentjes en 2 badkamers met toilet.

Een geweldige vakantie gehad in Koroni.

Peloponeses is geweldig mooi en heeft grote indruk op ons gemaakt. We komen hier zeker nog terug.

Gereisd met partner in juli 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Huize Angira in Koroni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Huize Angira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Huize Angira scoort een 8.54 uit 10 op basis van 13 reviews.