Appartement Olympia Zerveas

7,3

3 reviews over Appartement Olympia Zerveas in het Nederlands

Simpel, maar erg goed.

Huysmans, 1-10-2008

Simpele accomodatie, maar erg goed. Verder alles binnen loopbereik met erbij groot en prachtig wandelgebied (170 km gedaan). Bedankt aan de hostess (Tamara). Verder niets negatiefs, was wel vorig jaar het geval met touroperator(kwamen in een appartement dat niet de naam verdiende).
Gereisd met partner in september 2008

Rico., 25-6-2007

Prachtig appartement, rustig gelegen en mooi uitzicht. Vriendelijke eigenaar die alleen Grieks spreekt. Geen probleem je wordt geheel vrij gelaten in je vakantie. Schoonmaken twee maal per week ma- en vrijdag ook nieuwe lakens op je bed. Wel lastig dat ze tijdens het ontbijt komen. Ik ben er nu drie maal geweest in Kardamilli.Voor de natuur wil ik nog wel eens terug komen voor het uit eten gaan ga ik liever naar de Griek in NL, prijs/kwaliteitsverhouding. Helaas is daar de franje eraf. Te commercieel.
    Gereisd anders in juni 2007

Bein en Marja, 31-5-2005

Wij verbleven van 16-05-2005 tot en met 30-05-2005 in dit appartement. Het is een mooi gelegen appartement met mooi uitzicht. Minimale uitrusting van de keuken. Kleine koelkast waarvan het vriesgedeelte niet werkte. Kleine badkamer van ongeveer 1 meter bij 1 meter, met een douche bak van ca. 40 cm bij ca 35 cm. Er was altijd warm water. Schoonmaak matig. Al met al een redelijk appartement zou betre kunnen indien er een iets grotere keukienuitrusting zou zijn en schoonmaak iets beter.
      Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Olympia Zerveas in Kardamilli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Olympia Zerveas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Olympia Zerveas scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.