1 review over Vakantiehuis Ilias Greek Villa in het Nederlands

Fantastische plek

Marjan, 12-9-2013

De vakantiehuizen liggen op ruime afstand van elkaar. Elke week wordt je huis schoongemaakt en wat je nodig hebt is aanwezig. Omdat uit eten gaan in Griekenland niet duur is en het weer altijd goed hebben wij bijna geen gebruik gemaakt van de keuken en het huis zelf. Er is een veranda en het uitzicht is schitterend. De Griekse mensen zijn heel behulpzaam en heel vriendelijk. Wij hadden uitzicht op zee. Als je goed ter been bent is het lopend te doen. Maar eigenlijk ben je wel een auto nodig als je hier je vakantie wil houden. De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Op loopafstand is één restaurant maar enkele kilometers verderop zijn heel veel betaalbare restaurants waar we heerlijk gegeten hebben.
Gereisd met vrienden in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ilias Greek Villa in Kamaria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ilias Greek Villa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Ilias Greek Villa scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.