Appartement Moewenblick-seagullsview

Appartement Moewenblick-seagullsview
Moewenblick-seagullsview

1 review over Appartement Moewenblick-seagullsview in het Nederlands

Droomvakantie met fantastisch uitzicht!

Beeckie, 12-8-2014

Het 2-slaapkamerappartement Zefyros (80m²) is zeer ruim en heeft eigen terras. Vanaf het zwembad hadden we een oninneembaar zicht op het eiland Poros. We wandelden door de olijfgaard om uit eten te gaan in de plaatselijke restaurantjes aan het water in Galatas. Wat maakten we graag de oversteek met de taxiboot (paar minuten) naar het eiland Poros De wandelingen naar de vulkaan op het schiereiland Methana en de Devil’s Bridge in Troizina werden door gastheer voor ons uitgestippeld. Galatas is een goede uitvalsbasis om Epidauros, Nafplion, Mykene, Korinthe, Poros, … te bezoeken. De stranden van o.a. Plaka(Drepano), Vagionia beach (Poros) met beachbars konden ons wel bekoren. De zeer gemoedelijke sfeer en gastvrijheid zijn zeker toe te schrijven aan de gastheer en –vrouw!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Moewenblick-seagullsview in Galatas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Moewenblick-seagullsview zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Moewenblick-seagullsview scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.