Pension Andrea Sofis

Pension Andrea Sofis
Andrea Sofis

1 review over Pension Andrea Sofis in het Nederlands

Fijne kamer voor verblijf net buiten Dimitsana

smit-kooten.a, 6-8-2014

Fijn pension net buiten Dimitsana (let op het bord langs de weg, wij reden er eerst voorbij), aan het riviertje de Lousios. De kamer is zeer ruim, in ons geval met tweepersoonsbed en twee eenpersoonsbedden (waarvan één een 'onderschuifbed'). Een keuken met elektrisch kooktoestel (één grote en een heel klein kookplaatje) en grote koelkast hoort bij de kamer. Het ontbijt wordt 's avonds in de keuken klaargelegd, wat broodjes en toast, eieren en allerlei beleg in cupjes, instant koffie, thee en sinaasappelsap. Het oudere eigenaarsechtpaar is zeer gastvrij, maar spreekt nauwelijks Engels, daarvoor wordt hun dochter echter moeiteloos ingeschakeld, die je alle benodigde informatie kan geven. Het hotel ligt zeer rustig, vlak onder de doorgaande weg (geen geluidsoverlast). Om in Dimitsana te komen is een auto aan te raden (wij waren met eigen vervoer).
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Andrea Sofis in Dimitsana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Andrea Sofis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Andrea Sofis scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.