Appartement Vasilis

Appartement Vasilis
Vasilis
7,6

11 reviews over Appartement Vasilis in het Nederlands

In alle rust de griekse sfeer proeven

Johan, 20-5-2012

In 2001 hebben wij twee weken doorgebracht in het knusse appartement van Vasilis. Chrani is een klein dorpje aan de kust waar weinig toerisme is. Behalve het kleine strandje vlak bij het appartement zijn er weinig toeristische voorzieningen.

Voor ons was het een perfecte uitvalsbasis om de Peleponessos te verkennen. Moe van alle activiteiten konden we 's avond prima eten in de vele kleine authentieke restaurantjes.

Als je wilt feesten op vakantie moet je hier niet zijn, maar als rustpunt in een actieve vakantie een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2001

Patricia, 23-7-2007

We zijn hier geweest in september 2004. Wij hadden niet echt privacy, want het onderste appartement, eerste in de rij. Beter is, een appartement boven, want dan heb je privacy en uitzicht op zee.

Chrani is echt voor rustzoekers, want er is niets te beleven. Wel een mooie omgeving, die je moet verkennen. Wij hadden geen auto gehuurd, dat had beter geweest.

Gereisd met partner in juli 2007

Wilma, 27-2-2007

Blaffende honden, bouwvakkers en militaire vliegtuigjes hebben onze vakantie erg beinvloed. Het was bloedheet dus airco heb je nodig maar is niet aanwezig. Wij zaten in 1e appartement beneden. Privacy? Uitzicht? Eigenaars bemoeien zich totaal niet met je, vond bovendien de meeste grieken niet vriendelijk in Chrani. Gaan hier zeker niet naar terug.
    Gereisd anders in februari 2007

Peter Fijneman, 14-8-2006

Fijne ruime appartementen niet ver van het strand. Een goed verzorgde tuin om de appartementgebouwen en de eigenaren zijn aardige mensen. Supermarkt en restaurantjes zijn niet ver.
    Gereisd met partner in juni 2006

d.weijenberg, 18-7-2006

Met twee personen in één van de appartementen (boven) een heerlijke week doorgebracht.Activiteiten gericht op rust,lezen,zonnen,lekker eten en slapen. Geen culturele activiteiten dus.

Prima appartement, waarvan het pad(dalend) er naar toe beter verlicht zou moeten zijn. Vermelding in de reisgids/bescheiden dat Chrani (nog) geen pin automaten heeft, is wel vereist. Een aandachtspunt dus voor ieder die nog gaat.

Gereisd met partner in juli 2006

pipelotje, 22-5-2006

met meer vlak na elkaar douchen is uit den boze.

klein appartement

auto huren om omgeving te zien is wel idee als je dat wilt.

Gereisd anders in mei 2006

Dorothee v. D., 26-10-2005

Ruime appartementen met flinke privacy, alle met groot overdekt terras ('s ochtends zon) en klein onoverdekt balkon ('s middags zon). Voor Griekse begrippen uitgebreid kookgerei en servies aanwezig en zelfs hangende douchekop. Inrichting wat armoedig maar volledig.

Minpunt, vooral in 't frissere voor- en naseizoen, is dat de boiler steeds 20 min. moet opwarmen voor warm water. En na het douchen komt er een enorme putlucht uit de keukengootsteen.

Mooie tuin rondom het complex (zaklantaarn nodig!) en een prima strand vlakbij. Ook vlakbij is een flinke supermarkt, een stuk of 6 prima tavernes en de bushalte.

Aanraders: Methoni, Finikounda, Koroni en de watervallen (klauteren, dus denk aan stevige schoenen!).

Gereisd anders in oktober 2005

Johan & Connie, 9-10-2005

Heerlijke week gehad in een super appartement, tenminste voor dit bedrag. Veel privacy en lekker rustig gelegen. Chrani heeft leuke restaurantjes, maar voor het echte Griekenland gingen we liever naar Petalidi. Helaas af en toe regen en muggen op de slaapkamer, maar verder hebben we vooral genoten. Neem waterschoentjes mee voor de keien in zee. Auto hebben we gewoon bij Budget in ons dorpje gehuurd. Mooie trips gemaakt naar Koroni, Pylos, oud-Messini en Mystras (door prachtige kloof).
          Gereisd anders in oktober 2005

Inie Holtman, 30-7-2005

Heel rustig gelegen.

Goed verzorg en onderhouden appartement.

Je moet beschikken over een auto om de prachtige omgeving te kunnen bekijken.

Vlakbij is een kiezenstrand.

± 10 km verderop bij Koroni is een prachtig zandstrand.

Goede restaurantjes in de omgeving van het appartement.

Gereisd anders in juli 2005

Frank Wittens, 29-4-2005

Appartement nummer 5 dat wij bewoonden van 18 tot 25 april 2005 heeft vanaf het terras een goed uitzicht op zee. Aan de andere kant is een balkon met een uitstekende zonligging. Eenvoudige inrichting, maar voldoende. Goede ligging ten opzichte van winkeltjes en restaurants.
              Gereisd anders in april 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vasilis in Chrani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vasilis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Vasilis scoort een 7.55 uit 10 op basis van 11 reviews.