Appartement Panorama

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Panorama bij:

3 reviews over Appartement Panorama in het Nederlands

Super!

Assenberg, 8-8-2016

Fantastich appartementencomplex(-je), rustig gelegen, met geweldig uitzicht op zee vanuit alle appartementen. Zee op letterlijk een steenworp afstand en misschien wel handig om waterschoenen mee te nemen tegen al die stenen.. :-) Als je daar geen zin in hebt is er ook een lekker zwembad, zo'n 1.80 m diep max. App. lijkt net gerenoveerd, prima keukentje & douche. Zeer vriendelijke Helena helpt je waarmee ze kan! Schoonmaak e.d ruim voldoende! Een autootje erbij is wel een aanrader als je wat meer wilt dan zon, zee, strand/zwembad. Chrani zelf is vrij beperkt qua recreatie, maar wel een redelijk aantal restaurantjes en 2 (mini-)supermarkten.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Griekenland op zn mooist

Jan en Joke Koldenhof, 18-7-2014

Wij hebben er een hele leuke tijd gehad, lekker lezen op balkon of aan strand en een redelijke vlakke omgeving om te fietsen, ideaal voor groot(ouders) met kleine kinderen om er te genieten van het zwembad en het zeer nabije rustige strand en lekker eten in de sfeervolle taveernes in de directe omgeving.

Met de bus even wat drukte opdoen in de stadjes in de omgeving en sinds kort ook fietsen te huur in het nabije Agios Andreas. Wij waren de eerste huurders van de zeer goeie fietsen en hebben er leuke bergdorpjes bezocht.Daarbij is Panorama een fantastische uitvalsbasis, mooi uitzicht mooie kamers en vooral ook goed beschermt tegen muggen door overal geplaatste horren.Anna als aanspreekpunt die goed engels spreekt. Wij komen nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2014

Fantastische plek

M.E. de Bruijn, 12-10-2010

Prachtig gelegen, vooral als je aan de "goede" kant zit, met uitzicht op zee èn baai!

Wij hadden een eenkamerappartement, met 2 balkons (kamer nr.2).

's Morgens zagen we de zonsopkomst, prachtig, en 's avonds scheen de maan over het water. We hadden een superuitzicht.

Als je er wilt koken, moet je wel vernufit zijn, de pannen en gereedschap stelde niet veel voor. Niet vergeten een theedoek, afwaskwast en/of sponsje mee te nemen, dat was er niet!

De douche was klein (maar dat zijn ze meestal geloof ik in Griekenland), maar de kleine tekortkominkjes vielen in het niet bij het geweldige uitzicht!

Gereisd met partner in september 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Panorama bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Panorama in Chrani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Panorama scoort een 8.55 uit 10 op basis van 3 reviews.