Bungalow John & Jenny **

John & Jenny
7,7

3 reviews over Bungalow John & Jenny in het Nederlands

Mirjam, 21-6-2007

Wij zijn hier in totaal 3 jaar geweest. Het ligt wat afgelegen.In totaal zijn er 7 huisjes. Het is erg leuk aangelegd door wandelpaadjes en bloemen. Het zijn ruime huisjes. Je moet wel van rust en de stilte houden. Ook voor deze locatie heb je een auto nodig. John & Jenny houden van gezelligheid en zijn altijd bereid om een praatje te maken; advies te geven over restaurants etc.

Wij zijn nu al bezig om in 2008 terug te gaan.

Gereisd anders in juni 2007

Eric en Jacqueline Jeckmans, 22-5-2007

Wij zijn 3 weken in bungalow John en Jenny geweest. Het was een erg mooie tijd. De bungalows liggen ongeveer 100 meter van de grote weg waardoor je nauwelijks overlast hebt van het verkeer. Voor de bungalows is een erg mooie tuin aangelegd waarin een overkapping is gemaakt. Onder deze overkapping staat een grote tafel met stoelen waar je gezellige avonden kunt hebben met andere vakantiegangers. Om bij de zee te komen hoef je alleen maar de weg over te steken. Binnen 5 minuten ben je aan het strand. het is een zandstrand met wat grove kiezel.

De eigenaar van het complex doet al het mogelijke om het je naar de zin te maken.

Als je niet houdt van appartementen in een betonnen bouw met klein balkon is dit echt een aanrader. Wij hebben echt genoten van o.a. de mooie tuin. Het is net of je midden in de natuur zit.

Gereisd met partner in mei 2007

Petra en Bart, 19-10-2006

Het huisje ligt in een leuke tuin samen met 9 andere huisjes. Het voldoet aan de eisen van een eenvoudig huisje. Wat wij wat minder vonden is dat de minder privacy had als je op het terras zit. Er is een kleine speeltuintje. Wat handig is voor mensen die meerderehuisjes huren er zit een tussendeur tussen de huisjes.

Wij zaten in het laag seizoen ik kan me voorstellen dat het in het hoog seizoen erg gezellig kan zijn. Omgeving is erg mooi. Kiezelstrand zowat voor de deur. aan de andere kant van het shiereiland goede strandstranden voor kleine kinderen.

Gereisd anders in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow John & Jenny in Chrani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow John & Jenny zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow John & Jenny scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.