Bungalow Fotis Chrani

7,4

21 reviews over Bungalow Fotis Chrani in het Nederlands

Leuke plek

Ria Wiertz, 27-6-2009

Bungalow Fotis ijn Chrani is erg eenvoudig maar door het geweldige weer en de goede ligging ben je niet veel in het appartement
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2008

J.J. Erkamp, 28-6-2008

Klein park (5) bungalows gelegen tussen olijf en fruitbomen aan redelijk drukke weg. Maar daar hadden wij weinig last van. Ideaal voor rust zoekers.Prachtig mooi zandstrand met enkele kiezels,te bereiken via betonnen pad dat recht tegen over de uitgang ligt.Bungalow netjes maar eenvoudig.2 supermarktjes op ongeveer 500 mtr (lopen langs de weg) DUS UITKIJKEN.Voor uitgaanders is er niets te beleven.Redelijke goede busverbindingen naar Kalamata en Koroni, hou rekening met het niet op tijd rijden en uitval van bussen. Het Restaurant Hellas, wat van de eigenaar van Fotis is, is ons zeer goed bevallen. Goed en genoeg eten voor een zeer redelijke prijs. Bediening is als het wat druk is een beetje chaotisch, maar dat was voor ons geen probleem 9de charme van het land).Wij hebben er 2 heerlijke weken mogen verblijven, en zijn uitgerust terug gekomen. Gaan er zeker nog een keer naar toe !!
    Gereisd met partner in juni 2008

Lucie, 10-6-2008

wij verbleven hier in met 2008. Aan touroperator gevraagd of deze bungalows inderdaad zouden worden gerenoveerd. Het antwoord was ja, daar gaan wij wel van uit. Echter bij aankomst bleek dat men daar totaal iets anders verstaat onder "gerenoveerd". Likje verf hier en daar en wat nieuwe meubels. Verder ziet de "badkamer"er behoorlijk verouderd uit evenals de keuken. Eigenaar en z'n familie niet erg vriendelijk als je daar wat van zegt. Kortom geen aanrader. Her enige pluspunt is de omgeving en de ligging t.o.v. strand.
      Gereisd met partner in juni 2008

Jeroen en Linda, 18-8-2007

Wij verbleven in huisje 5 van 30-07 t/m 13-08-2007. Het huisje heeft een gescheiden woonkeuken/slaapkamer. Op de veranda is het goed toeven, zeker met de pruimenboom binnen handbereik. 2x p/w schoonmaak en wisselen lakens en handdoeken.

Het prachtige zand/kiezelstrand ligt op 150 meter en een wandeling naar het dorpje duurt 10 min.

De mensen in het dorpje zijn zeer vriendelijk, zeker Petros en zijn familie van het gelijknamige café/minimarket/bakkerij. Aanraders zijn taverna Socrates (gezellig) en Veranda (beste traditioneel Griekse keuken!). Aphrodite is een afrader, eigenares werd boos nadat wij ons bord niet leeg gegeten hadden... Souvenirwinkel Jayoni wordt gerund door een Nederlander, altijd in voor een praatje!

Chrani is echt een plaats voor rustzoekers en wandelaars. Bij diverse zijpaden van de hoofdweg staat een 'Map of hiking' en kun je mooie wandelingen in de bergen maken.

Gereisd met partner in augustus 2007

M. de Vries, 18-7-2007

Ligging qua strand was erg goed, 100m vanaf de bungalow lag een prachtig strand. Er was alleen in Chrani niet veel te beleven. Een auto huren is daarom wel aan te bevelen. Wij reisden vooral met de bus naar andere dorpjes toe. Verder was het een heel mooi gebied. Schoonmaak was matig, ze hebben 1 keer nieuw beddengoed neergelegd en dat was het dan ook. We hadden wel een heel leuk terasje.
        Gereisd met partner in juli 2005

v.d. Linden, 18-7-2007

itt gelezen beoordelingen vonden wij het heel rustig. Er is een weg, maar daar heb je geen last van. Het zit naast het strand.
        Gereisd met partner in juli 2007

Frits en Anneke Joling, 12-7-2007

Wat verouderde bungalows, maar een geweldige ligging in een mooie tuin met veel bomen.Gastvrije en vriendelijke mensen (ook de dames van de schoonmaak).Chrani heeft voldoende goede restaurants en een mooi strand.

Een auto huren is wel aan te raden om de omgeving te verkennen.

We waren hier van 4 t/m 18 juni.

Frits en Anneke Joling

Gereisd met partner in juli 2007

cor en brenda bosker, 24-6-2007

Wij hebben dit jaar met veel plezier onze vakantie doorgebracht bij Fotis van 4 t/m 18 juni 2007. Zaten in huisje 3, kwalitatief mankeerde er een en ander.De plek op zich is helemaal geweldig, maar je moet wel van rust en het landelijke houden. We zaten op loopafstand, 500 m van het dorp, met alle voorzieningen en goede restaurants, waaronder Hellas van Fotis zelf.Om iets van het land te zien, moet je een auto huren,omgeving is erg mooi.
            Gereisd anders in juni 2007

Mirjam, 21-6-2007

Wij zijn geweest van 28-05 t/m 18-06-07. Er staan nu 5 huisjes. Wij zaten in no. 5 en het is ons zeer goed bevallen. Koffiezetap, waterkoker, 2xpwk schoon beddegoed. Vriendelijke dames die komen schoonmaken. Er loopt inderdaad een weg voor langs, maar 's avonds rijden er niet zoveel auto's en overdag ben je meestal weg. Wij vonden het die 3 weken een knus huisje en de gezelligheid en sfeer moet je zelf maken.
              Gereisd anders in juni 2007

Johan en Laura Moggre, 20-9-2006

Johan en Laura Axel 04.09-18.09.2006

Fotis bungalows gelegen aan een zeer drukke weg.

Schoonmaak rampzalig:

1e briefje van Poetsvrouw haar sleutel

gebroken

2e briefje sleutel nog niet klaar

3e briefje sleutel morgen klaar.

Naar 12 dagen van de 15 door tussenkomst van de Hostess eindelijk

Huisje schoongemaakt en de lakens verwisseld.

Meneer Fotis is ook de eigenaar van Taverna Hellas waar zijn zoon ons ook nog voor tien euro probeerde te tillen.

2 jaar terug waren wij in Gialova Bungalow Panos ( 35 km verderop ) iets

duurder, maar de service is prima.

het strand, het mooiste van Peloponnesos,

Taverna's die nog echt grieks koken en

nog niet toeristisch.

Gereisd anders in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Fotis Chrani in Chrani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Fotis Chrani zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Fotis Chrani scoort een 7.43 uit 10 op basis van 21 reviews.