Appartement Pitharia **

Appartement Pitharia
Pitharia

2 reviews over Appartement Pitharia in het Nederlands

Gerard, 20-6-2007

Vrijstaande studios in een tuin met heel veel privacy.

Inrichting inderdaad wat spartaans, maar dat is in Griekenland gebruikelijk.

Kapot koffiezetapparaat werd binnen een dag vervangen door een nieuw en gelijk kregen ook de andere studios een nieuw apparaat.

Voor griekse begrippen snelle en goede service.

Wij zijn diverse keren te voet naar Stoupa gelopen over een pad langs de zee met prachtige uitzichten.

Wie rust zoekt en de echte griekse sfeer wil proeven is in Agios Nikolaos prima op zijn plaats.

Disco of ander "vertier" is er niet.

Voor ons was dit een perfekte keuze en we gaan zeker nog vaker terug.

De hostess Marga was ontzettend enthousiast en heeft vele goede tips gegeven.

Net toen we weer vertrokken ging de temperatuur omhoog tot boven 30 graden en dit zou in het hoogseizoen tot boven de 40 graden kunnen komen.

Voor ons is de periode eind mei/begin juni dan ook ideaal.

Gereisd met vrienden in juni 2007

Marieke, 31-5-2006

Wat we minder vonden aan de apartementen: De huisjes waren ergt slecht voorzien van serviesgoed en bestek(wij hadden bjvoorbeeld voor vier personen maar drie ontbijtbordjes en drie lepels)en ook een beetje spartaans ingericht. De huisjes liggen midden in het dorp en we hadden daardoor ook wat last van geluidsoverlast van een buurjongen die graag zijn sterio erg hard zette. Positief was dat de tuin inderdaad mooi is aangelegd en Agios Nikolaos een mooi vissersdorpje is waar je op een terrasje met een prachtig uitzicht op zee kunt eten. De boulevard is op 5 minuten loopafstand met ook een winkeltje dat elke dag tot 10 uur s' avonds open is.

Er is een zwemstrandje op ongeveer een kwartier lopen. Maar je kunt ook met de bus of auto naar Stoupa, vooral Kalogria beach is een heel kindvriendelijk strandje.

Gereisd anders in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pitharia in Agios Nikolaos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pitharia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pitharia scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.