8,3

11 reviews over Villa Orato in het Nederlands

Geweldige accomodatie en locatie om terug te komen

Freek en Ineke, 1-7-2017

Huis met twee verdiepingen was luxe met privé-zwembad en uitzicht op zee. Agios Nicolaos met haventje biedt alles wat je nodig hebt, supermarkt, taverna's, terrasjes aan zee, lange wandelboulevard direct aan zee.

Leuke dorpjes in de omgeving om te bezoeken en te eten bij taverna's op idyllische plekjes.

Gereisd met partner in mei 2017

Fantastische plek maar..................

Carel, 2-10-2016

Drie weken hier doorgebracht. Wij boekten deze villa vorig jaar omdat er o.a. aangeven werd dat het een ochtendvlucht zou zijn. Helaas werd dit vlak voor ons vertrek veranderd in een middagvlucht zodat we in het donker aankwamen bij de villa's. In het donker was onze villa niet te vinden. Met behulp van onze buren konden we onze villa toch vinden.Bleek onze villa te liggen aan het eind van een zandpad met grote knipgaten en overwoekerd. De andere villa's hadden een mooie oprit. Die knipgaten hadden tot gevolg, dat na een paar dagen een gedeelte van onze voorbumper afbrak. Was onmogelijk om de villa te bereiken zonder schade op te lopen. Onze villa was niet verlicht, geen welkom, geen WIFI-code. De WIFI deed het meer niet dan wel. Matrassen zijn aan vervanging toe. De spiralen stonden s'morgens in je rug. We legden onze badlakens er maar op. Sanitair kan nog net. Keukenkraan zit helemaal los. Geen horren voor de ramen. Dit was heel vervelend want we kregen heel veel bezoek van vliegend maar vooral kruipend ongedierte. De afvoer in de badkamer was grotendeels verstopt waardoor de douche steeds blank stond. Dit werd overigens na melding bij de eigenaar direct verholpen. Bij aankomst was de villa prima schoongemaakt. Op de website van touroperator staat vermeld, dat er een wasmachine aanwezig is. Helaas staat er geen wasmachine en heeft er nooit gestaan. Heel vervelend en dom. Als gevolg van het noodweer begin september lag ons terras onder de modder en het zwembad vol blad en ander afval. Dit werd niet schoongemaakt zodat we met een bezem en tuinslang het zelf gedaan hebben. Alleen zwembad is hier niet mee schoon te maken. De dag voor ons vertrek werd alles wel schoongemaakt. Al met al zijn we teleurgesteld in touroperator. We zijn vaker met hun geweest en dan was het gewoon goed. Het plekje zelf is echt fantastisch, mooie bouwstijl, schitterend uitzicht. Een tip voor touroperator. Jullie beste vriendin Suus zou zich wat minder moeten laten verblinden door het verblindende uitzicht maar ook eens een kritische bril moeten opzetten en dan een eerlijke mening geven.
    Gereisd met partner in september 2016

Heerlijke villa op geweldige locatie!!

Tineke, 6-8-2016

Als je van totale stilte houdt is het ideaal. En de toegangsweg is prima. Helaas 's avonds regelmatig geen water. Jammer.
    Gereisd met partner in juni 2016

Prachtig maar....

Fred, 30-6-2016

De vakantie geboekt via touroperator.

De locatie was zeker touroperator waardig, mooi huis, fantastisch uitzicht, goed zwembad. De personal touch van de eigenaar vonden we toch minder. Allereerst was er niemand aanwezig bij onze aankomst, de eigenaar kwam pas in de loop van de volgende dag. In de woning ook geen welkom briefje, geen wifi code, helemaal niets. De wifi werkte ook niet, volgens de eigenaar was er onweer geweest maar hij zou dat de volgende dag wel repareren. Dat duurde precies een week. Ook was er een probleem met het water, dat is er 5x af geweest, 1x zelfs 8 uur. Er lagen 4 handdoeken klaar, 2 kleine voor de beide wastafels en 2 grote voor de douche. Daar moesten we 4 dagen mee doen. De afvalzakjes werden alleen ververst bij de schoonmaak, niet heel hygiënisch! We hebben na aanleiding van al deze problemen contact opgenomen met touroperator, alles werd toen plotseling opgelost, de eigenaar was alleen not amused dat wij dit niet rechtstreeks via hem hadden gedaan. we hebben onze vakantie er verder niet door laten beïnvloeden maar vonden na 5 touroperator vakanties deze niet passen in het touroperator plaatje.

Gereisd met partner in juni 2016

Geweldig!

Roos, 16-6-2016

Prachtig hoog gelegen met een fantastische uitzicht.

De weg er naar toe is stijl maar wel voor een gedeelte goed aan het begin moet je oppassen voor de gaten in de weg.

Maar goed te doen.

De eigenaar is vriendelijk en behulpzaam.

De villa is lekker ruim en prima ingericht je bent toch altijd buiten.

Om de villa heen erg veel ruimte en het zwembad is perfect!

Wij vonden het een prachtplek om te verblijven, heerlijk.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Te duur

Anja, 14-9-2015

Huis is niet te vergelijken met andere villa's die via Elza kunnen worden gehuurd. Meer een appartement. Wel mooi uitzicht en zwembad. Helaas laat de schoonmaak te wensen over.

Stoupa veel leuker dan Aghios Nicolaos. Zeer slechte weg.

Gereisd met vrienden in september 2015

Heerlijkl

Jan, 24-8-2015

Mooi uitzicht, heerlijke woning met prima zwembad. Laatste stuk van de weg slecht.(volgens eigenaar word dit op korte termijn geasfalteerd)
      Gereisd met partner in juni 2015

Mooi huis met zeer slechte weg

Xtel, 26-9-2014

Wij zijn net terug van Orato village. Een zeer mooi huis met prive zwembad. Eten kon je ook bij de eigenaar , deze was vrij duur. We waren 55 euro kwijt met een fles wijn. In het dorp kon je voor 30 a 35 euro net zo lekker eten, was wel jammer. We waren ook de enige gasten in het restaurant, is natuurlijk ook niet zo gezellig. Het uitzicht is super. Echter de weg naar boven was zo bizar slecht. We hebben al heeeel veel slechte wegen in Griekenland gehad maar deze weg was bijna niet te doen. Het is ook al vaak beschreven maar wij dachten, ja , het zal wel niet zo'n vaart lopen. Dus toch. Eigenlijk zou touroperator deze huizen niet meer mogen verhuren. Echt schoonmaken was er ook niet bij. 2x per week schone handdoeken en beddengoed. Verder was er alles in het huisje aanwezig. De omgeving was bijzonder om, hier komen we zeer zeker terug. We hebben hier ondanks de weg een heerlijke vakantie gehad.
      Gereisd met partner in september 2014

fantastisch uitzicht, maar

j witteman, 30-8-2012

het uitzicht is fantastisch en het huisje was top. maar de weg naar boven is een drama, je rijdt zeker 's avonds niet rustig naar boven. even naar een restaurant is er dus niet bij. behalve dan dat van de eigenaar even verderop. dat is wat beperkt. lekker, dat wel. curieus zijn de borden over europese subsidie, maar alleen in t grieks....

in het huisje viel een en ander uit (koffieapparaat, airco, warm water, wc-bril gebarsten - luxe-lijden ja maar slapen bij 30+ is lastig en haren wasen/scheren met koud water ook - al werd wel snel vervangen/gerepareeerd). het keukengerei is uiterst beperkt. ook badkamer begint 'zware gebruikssporen' te vertonen.

bij de ramen ontbreken horren, waardoor het een en ander aan insecten en kruipend materieel (salamanders) binnenkomt. dat valt extra als beperking op nadat we de eerste week in Kamaria Villas zaten dat vergelijkenderwijs prima was, bijv perfecte horren had.

per saldo: fantastische plek maar prijs/kwaliteit verhouding wat uit t lood

Gereisd familie in augustus 2012

Unieke locatie in Agios Nikolaos

Sansprejudice, 19-8-2011

Locatie is werkelijk fantastisch met schitterend uitzicht op Agios Nicolaos en zee.Zeer comfortabele woningen. Twee x per week wisselen lakens en handdoeken alsmede schoonmaken huis. Airco werk goed. Een plek voor individualisten. Voor kinderen tussen 12 en 18 jaar minder geschikt. Landschap in de omgeving niet aansprekend. Zeer goed onderhouden zwembad.

Agios Nicolaos en Stoupa zijn niet boeiend. Erg toeristisch. Veel restaurants van bedenkelijk niveau. Soms ronduit onvriendelijk. Aanrader het het visrestaurant in Limeni. De Black Pirate. Verse vis uit zee. Het restaurant van Orato is een absolute aanrader. Prijsniveau boven de omgeving. Hier wordt met passie en liefde de sterren van Griekse hemel gekookt. Mr.Minas en zijn vrouw zijn de topchefs 2011 van Orato Village. Heerlijk Grieks met bijpassende wijnen in een prachtige locatie.

Zie de foto van de koks. Alleen wat is de weg in een erbarmelijk slechte staat. Geitenpad. Een aanslag op de schokbrekers en banden van de huurauto.

Gereisd met partner in juni 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Orato**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Orato in Agios Nikolaos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Orato zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Orato scoort een 8.25 uit 10 op basis van 12 reviews.