8,6

Uitstekend

10 reviews over Appartement Anemones in het Nederlands

Fantastisch huis

Anja, 7-6-2009

Ruime kamers, goed ingerichte keuken, prima bedden, ruim terras en balkon, mooi en schoon zwembad, heerlijke ligbedden en een grandioos uitzicht. Alleen jammer van de slecht onderhouden toegangsweg.
Gereisd met partner in mei 2009

Rene van Wees, 3-4-2008

Prachtig uitzicht, mooie villa en fantastisch eigen zwembad. Het leuke dorpje Stoupa is vlakbij. Deze villa was via onze touroperator incl. auto. Het mooie zandstrand van Stoupa is op 5 muniten rijden. Mooie omgeving speciaal ook voor wandelaars. Veel wandel routes wat uniek is voor Griekenland. Anemones is echt een aanrader!
Gereisd anders in april 2008

Ab en Jokes, 18-9-2007

Prima "eigen" vakantie huis. Heerlijk zwembad met terras en zeker huis nr 1 is perfect! Voor kleine kinderen niet aan te raden ivm onveilige trappen. Airco werkt prima, volledig uitgeruste keuken (geen theepot weer). Zeer weinig opbergruimte en buiten een parasol is er niets dat schaduw biedt in de middag. Krappe badkamer, 2 toiletten en beneden een krappe douche met wasmach. Boven bij slaapkamer nog een balkon (zonder schaduw) en een klein balkonnetje. Schitterend uitzicht over de baai en Ag.Nikolaos. Schoonmaak huis laat te wensen over, zwembad wordt elke week goed schoongemaakt. Onverharde sterk hellende weg met veel gaten naar boven naar het huis toe. Gelukkig hadden we een jeep, maar gewone auto's kunnen er ook komen. Door de ligging midden tussen de olijfboomgaarden kan men wel eens duizendpoten, torren, sprinkhanen, wandelende takken etc binnen tegenkomen. Heel af en toe een mug. Deze akkommodatie is een aanrader voor rustzoekers. Wandeling naar centrum Ag.Nikolaos ca 10/15 min
Gereisd met partner in september 2007

Ingrid, 29-8-2007

Wat een gigantisch uitzicht! Een heel leuk huis (nr2)want een appartement kun je het niet noemen. Netjes uitgerust en de keuken is voor Griekse begrippen echt heel luxe. Het zwembad is groot genoeg voor de kinderen. Zelfs met luchtbedden goed te doen. De weg naar het appartement mag wat vlakker gemaakt worden. Het zou beter zijn in ieder geval en 4 wheel drive auto te gebruiken. Het is nog echt het ongerepte stukje Griekenland. Leuk dat je via een looppad langs de kust naar Stoupa kunt. Strand van Agios Nikolaos nodigt niet echt uit. Maar er zijn genoeg plaatsjes in de buurt die hele mooie stranden hebben. Ook de fietstocht met de hostess is erg goed bevallen, een echte aanrader. Jammer dat de tweede week werd overschaduwd door de bosbranden. Hierdoor konden we nergens naar toe. Ook het zwembad was niet meer bruikbaar door de hoeveelheid as die naar beneden gekomen was. Geluk dat er een tv en dvd recorder was, want die hebben de kinderen die dagen goed kunnen gebruiken.
Gereisd anders in augustus 2007

Frits van den Berg, 4-8-2007

Wij hebben een top vakantie gehad ondanks een hittegolf met 47 graden.

Appartement goed voor griekse begripppen, wel is de afwerking wat minder.

Een heerlijke locatie tegen de berg met een werkelijk schiterend uitzicht.

Het is ook nog echt grieks, gezellig en rustig.

Heerlijke wandeling langs de kust naar Stoupa maar blijf op het pad ivm slangen.

De fietstocht met Marga is ook helemaal goed, Simpel maar erg gezellig (zeker doen).

De weg naar het appartement is elke keer weer een uitdaging als je s'morgens een wandeling naar het dorp heb gemaakt voor het halen ven vers brood.

Wij zouden hier zeker terug gaan is ons zeer goed bevallen.

Frits

Gereisd met vrienden in juni 2007

Hans Kateman, 22-6-2007

Prachtig uitzicht, rustige plek, riant en luxe appartement. Leuk dorpje.
    Gereisd anders in juni 2007

Hans & Tineke Nieuwenhuizen., 13-6-2007

Heel goed apartement met eigen zwembad(je) met een formodabel uitzicht. Weg er naar toe is wat slecht, maar daardoor heerlijke rust. Alles wat je nodig hebt is aanwezig in de keuken. Bij aankomst was alles schoon en tussentijds werd er in de week dat wij er waren nogmaals schoongemaakt en kregen we schone lakens en handdoeken.

Prima adres om uit te rusten na bijv. een fly-drive.

Marga, onze hostess, is er een uit duizenden.

Gereisd met partner in mei 2007

Els, 28-5-2007

"Hotel" (zo staat er op het bordje aan de weg) Anemones zijn 4 verschillende, mooie, vrijgelegen huizen met privé zwembad.

De service is wat minder maar door Marga en een beetje vriendelijkheid tegen de Albanische schoonmaakster en onderhoudsman liep alles goed.

De inventaris is "Grieks", wij nemen zelf altijd dingen als een blikopener en een mes e.d. mee.

Schitterend uitzicht en vrijheid.

De weg ernaartoe is hellend en ongelijk, goed met de auto (1e versnelling!!!) te doen en een lekker wandelingetje om bijvoorbeeld 's morgens in het dorp vers brood te halen of 's avonds te gaan eten (zaklantaarn kan dan wel handig zijn).

Een auto is eigenlijk wel een must om wat meer van de omgeving te kunnen zien.

Gereisd met vrienden in mei 2007

rein en anita, 12-2-2007

Wij zijn in september geweest, prachtige locatie/uitzicht, rustige ligging, voldoende water (douche). Agios Nicolaos is te voet goed te doen (ca 12 min. lopen), je moet wel goed ter been zijn, omdat de weg onverhard en hellend is. Het plaatsje zelf is klein, maar gemoedelijk. Je bent echt tussen de Grieken. Wij vonden het er heerlijk rustig, maar je moet daar wel van houden. De auto is wel noodzaak, maar opwaarderen naar cat. C is aan te raden! Voor ons was het een supervakantie.
    Gereisd met partner in september 2006

Manon v. Drie- Zwart, 2-1-2007

Mooi appartement, mooie ligging. Mooie zonsondergangen. Bereikbaar via hellende, onverharde weg met veel keien. Bij aankomst was ons appartement niet schoongemaakt; schoonmaak was sowieso matig. Ook onderhoud/ schoonmaak van het zwembad was onvoldoende.(water was 2x groen in 2 weken. Kapotte parasol; versleten ligbedden. Voor ons eenmalig; zonde van zo'n mooie en mooi gelegen accomodatie.
      Gereisd anders in januari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Anemones in Agios Nikolaos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Anemones zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Anemones scoort een 8.6 uit 10 op basis van 10 reviews.