Appartement Mandoukas

Mandoukas
8,2

11 reviews over Appartement Mandoukas in het Nederlands

Dietmar Ernst, 27-12-2007

Schönes Quartier direkt am Stran dzwischenn Chrani und Agios Andreas auf dem Pelopones
Gereisd familie in juli 2007

Verrijp, 24-8-2006

De appartementen heten echt Madoukos en niet Mandoukas. Veel van wat anderen hebben geschreven klopt. De ligging is fanastisch rustig met een heel fraai uitzicht. Vraag naar appartementen op de 2e etage. Wel afgelegen als je afhankelijk bent van openbaar vervoer. Taxi's zijn heel lastig te krijgen. 1 Restaurant op een kleine kilometer beperkte kaart maar wat er is is ok.
Gereisd familie in augustus 2006

j.kuijp, 16-11-2005

Als je voor rust gaat echt een ideale accomodatie. Van hieruit kun je mits je een auto huurt naar verschillende opgravingen. Wij zijn zelfs naar Athene gereden, was zes uur rijden.

Het strand is heerlijk stil en het water prachtig. Zonder autohuur echter gewoonweg niet geschikt. Dit zou in de reisbrochures opgenomen moeten worden.

Gereisd anders in november 2005

Henk en Marianne, 2-11-2005

Wij zij hier geweest in de laatste week van oktober 2005 , en het was naar verwachting. dus goed en schoon. maar de ligging t.o.v. de eet gelegenheden is slecht ook is de weg naar de gehuchten Chrani en Agios Andreas in het donker gevaarlijk (ze rijden je de vouwen uit de broek zelfs met de ledlampjes (die we thuis gebruiken) die knipperen.
      Gereisd anders in november 2005

claudia, 1-9-2005

We zijn hier twee jaar geleden geweest, fijne tijd gehad heerlijk voor de rust. Ideaal voor bij het strand. Alleen verder niks te doen.
        Gereisd anders in september 2005

Anke en André, 4-8-2005

Hoewel de bereikbaarheid niet optimaal is door slechte bus verbinding

(niet altijd op tijd). 's Avonds terug komen uit Agios Andreas kan een probleem zijn.

Een taxi lost dit op, maar is soms moeilijk te krijgen.

De locatie is ideaal vlakbij de zee. Het strand is zand met stenen,

en de bomen aan de kant voor de schaduw zijn een uitkomst.

De appartementen zijn groot genoeg en hebben een balkon waar schaduw is.

De plaats Agios Andreas was erg leuk, evenals Koroni. Chrani viel tegen.

Fijn dat er geen massa toerisme is. We hebben een fijne vakantie gehad.

Gereisd anders in augustus 2005

Rubin en Karin, 26-7-2005

Appartement ligt direct aan zee. Zeer rustig strand. Schoon en ruim appartement. Ligt wel aan drukke weg. Bereikbaarheid is wanneer je geen scooter of taxi huurt niet optimaal. Bus gaat 8 keer per dag, 's avonds om half 9 rijdt al de laatste bus en ben je afhankelijk van een taxi die ook niet echt makkelijk te krijgen is. Wij voelden ons tamelijk geïsoleerd, omdat er ook geen supermarkt op loopafstand is. Voor ons iets te afgelegen.
            Gereisd anders in juli 2005

Mandy, 3-7-2005

Heel erg mooie tuin, met vreselijk mooie bloemen. Wij waren helemaal gek op Dhr en Mevr Mandoukas. Heerlijk bij het strand. JE hebt het iedee dat je helemaal alleen op de wereld bent. Prima met de bus te bereiken heel erg goedkoop ook trouwens. Ga je verder naar Kalamata moet je echt een keer met de bus gaan!!! Verder als je wat verder weg bent en je eet ergens meld even dat je bij Mandoukas logeert!! wij zijn verschillende keren door personeel van een taveerna naar het appartement gebracht! Ga je langs de best wel drukke weg lopen... Bieden mensen je ook regelmatig een lift aan..
              Gereisd anders in juli 2005

Ronald de Grauw, 30-8-2004

Rustig gelegen met een mooie tuin en prive strand, kindvriendelijk. Zeer aardige mensen die altijd voor je klaar staan. 2.2 km gelegen van het centrum van Agios Andreas, het beste met openbaarvervoer/auto/taxi te bereiken. Lopen langs de drukke weg is niet aan te bevelen. Een auto kun je huren via fam. Mandoukas bij Kassimiotis in Koroni
                Gereisd anders in augustus 2004

Monique, 29-6-2004

Erg rustig, beetje te. Ver weg van dorp Chrani, Agios Andreas is nog verder. Langs onprettige weg 's avonds erg donker. Alleen als je echt rust wilt, ok. Restaurant op ca. 1 km afstand, niet echt gezellig. Chrani is voor toeristen opgeset, niks authentieks. Autohuur in Chrani goedkoop bij Rigatos, goede service, helft van prijs Hertz (tel. 31188). Gebied is niet bijster interessant, zeker niet om te wandelen.
                  Gereisd anders in juni 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mandoukas in Agios Andreas (Aghios Andreas), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mandoukas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mandoukas scoort een 8.18 uit 10 op basis van 11 reviews.