Hotel Irini Beach ***

Hotel Irini Beach
Irini Beach
9,2

5 reviews over Hotel Irini Beach in het Nederlands

Fijn hotel, prachtig strand en aardig personeel

Laura Li-van Maaren, 10-8-2017

Wij hebben hier 2 weken doorgebracht, zeer fijne en schone kamers, goed eten, vriendelijk personeel, heerlijk zwembad en prachtig strand met gratis bedden. Bij de hotelbar kon je drankjes voor het strand meenemen in plastic bekers, wat een service! Eiland is prachtig, maar vanuit Vatera is het een eind rijden naar bijvoorbeeld het noorden en westen. Helaas viel onze vakantie " in het water", de 2e week noodgedwongen op onze kamer met 2 zeer zieke kinderen doorgebracht, maar wat is het dan fijn als het personeel je vraagt hoe het gaat, ' Conny" van de keuken speciaal rijst kookt en fruit aanbiedt, de schoonmaakster elke dag schone handdoeken en bedlinnen brengt. Dank voor alle zorg, we zouden de vakantie graag over doen maar dan met fitte kinderen!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Gastvrij en heerlijk rustig.

Dennis van Bakel, 4-7-2017

Ontzettend vriendelijke en gastvrije eigenaar.

Ongeveer een uurtje rijden vanaf het vliegveld. Direct aan het strand, ruim voldoende ligbedden en parasols. Ideale plek om te snorkelen en schitterende vissen en octopussen te zien. Niet veel winkels of uitgaansgelegenheden in de buurt, dus lekker rustig. Fietsen staan voor je klaar bij het hotel, daarmee hebben we de omgeving verkend en onder andere verschillende soorten schildpadden gezien.

Het restaurant en de bar zijn eenvoudig. Ontbijtbuffet met genoeg variatie en men slooft zich echt uit om je ook te plezieren met de lunch en het diner.

De balkons zijn klein, maar hebben aan de voorzijde van het hotel een prachtig uitzicht over de zee op de Turkse kust. En 's avonds kan je lekker op het terras van de ouzo genieten.

De kamers zijn niet slecht en voorzien van een koelkast. Er liggen boeken te over, ook in het Nederlands.

Kortom, een goede plek om lekker te ontspannen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Heerlijke maar geïsoleerde accomodatie

S. van Bekkum, 20-8-2016

Voordelen:

- Lesbos is een mooi eiland, eventuele aanwezigheid van vluchtelingen was absoluut niet zichtbaar

- gemêleerde nationaliteit aan gasten (Griekse, Franse, Nederlandse etc.)

- zee én zwembad heel dichtbij

- mooi verzorgd resort, verfijne uitstraling

- vriendelijke medewerkers

- goede kwaliteit/prijs kwaliteit (via touroperatorb all-inclusive)

Nadelen:

- ver van de bewoonde wereld. Het hotel zou er goed aan doen een klein winkeltje te starten (souvenirs etc), scooters te verhuren

- de touroperator zou moeten zorgen voor mogelijkheid van tours en vervoer.

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Een aangename verrassing!

Wim, 1-7-2016

Wij hebben allinclusive geboekt via touroperator voor een aantrekkelijke prijs.

Van te voren door iedereen gewaarschuwd over het vluchtelingenprobleem in Lesbos echter gedurende onze vakantie geen vluchteling gezien!

Hotel is rustig gelegen direct aan het strand. Het heeft een mooi, ruim en goed onderhouden zwembad met voldoende ligbedden en terrasstoelen. Er is altijd wel een plaats, hier geen taferelen van gasten die het ligbed de gehele dag bezet houden met een handdoek.

Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam, alles wat je vraagt wordt meteen geregeld.

Het eten is zeer gevarieerd en smaakvol, er is voor ieder wat wils. Iedere dag is er wel een aangename verrassing!

De kamers zijn bijzonders netjes (paar jaar geleden nog gerenoveerd) en voorzien van airco. Goede bedden met dik matras.

Voor liefhebbers van rust, zon en zee is dit de perfecte locatie.

Degene die van drukte, disco etc. houden kunnen hier beter wegblijven.

Gereisd met partner in juni 2016

wij zijn hier enorm verwend, en hebben genoten !

oscar peerbolte, 28-6-2016

all inclusief geboekt ; niks was teveel, wat je vraagt krijg je.

kamer; lekkere bedden, ligbad en douche, koelkast , mooi uitzicht op zee!

negatief; nee, wij kunnen niks verzinnen.

wanneer je van kermis, drukte enz. houdt, moet je dit niet doen, zoals de manager zelf zegt;

Iririni hotel; is a place to relax!

Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Irini Beach in Vatera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Irini Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Irini Beach scoort een 9.19 uit 10 op basis van 5 reviews.