Appartement Studio's Asimina

Appartement Studio's Asimina
Studio's Asimina

1 review over Appartement Studio's Asimina in het Nederlands

Jan Overduin, 8-8-2007

We werden ontvangen door Mw. Asimina zelf. De kamer werd getoond, er werd netjes uitleg gegeven. Water en vruchtensap stonden voor ons klaar in de koelkast als service om de hittegolf te compenseren. De verzorging was uitstekend. Er werd gedurende ons verblijf regelmatig geinformeerd of er nog wensen waren. A. is zeer gastgericht. De kamer (studio) werd elke dag schoon gemaakt. Om de dag schone handdoeken, badlakens en schoon beddegoed. Een douchegordijn ontbreekt zoals gebruikenlijk in GR. Zelf dus wel even moppen na het douchen. Gebruik van de airco was gratis!!

Wij hadden een studio met uitzicht op de olijfgaard. Heerlijk stil en genieten van de vogels en de eekhoorns. Het terrein van A. grenst aan een publiek parkeerterrein waarvan wij overigens weinig last hadden. Shabby buurtsuper en goede warme bakker op korte loopafstand. Gratis Grieks muziekconcert van 's morgens tot 's avonds door een van de dorpelingen. Moet je dus wel van houden. Wij hebben genoten!

Gereisd met partner in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Studio's Asimina in Skala Sykamias, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Studio's Asimina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Studio's Asimina scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.