Beoordelingen Hotel Pasiphae***

Pasiphae***
64 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Pasiphae***
Skala Kalloni, GR-81107, Skala Kallonis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pasiphae*** in Skala Kallonis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pasiphae*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Pasiphae scoort een 8,3 uit 10, op basis van 64 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pasiphae*** in Skala Kallonis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pasiphae***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Pasiphae*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 58 vakantiefoto's van Hotel Pasiphae*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Lesbos. Vergelijk Hotel Pasiphae*** met andere accommodaties in Skala Kallonis.
Even geduld a.u.b.

7,9
7,8
6,6
8,2
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juli 2014
"Helemaal top, zelfs met vele 5* ervaringen"vertalen
Erwin Jousma
8,0

27-07-2014 Heerlijk genieten in en bij dit hotel!Niet geschikt om te stappen,wel om lekker tot rust te komen of leuke dingen te zien/doen op dit mooie eiland.Prima kamers,nette accomodatie,goede service,klantgerichtpersoneel,fijn en schoon zwembad(zonder 'vroege-handdoek-cultuur',dit is verboden),bij een prettig dorpje(veel goede restaurantjes,tip:Sampo)op zo'n 200m waar een prima strand is(geen kiezels maar fijn steen wat niet stuift),gratis bedjes gebruikt kunnen worden bij de eettentjes als je er iets bestelt (bestel je niks,zullen ze je er niet op aanspreken).Midden op het op het eiland maakt het hele eiland goed bereikbaar, zeker met auto en voor de avonturiers met scooter/offroad-auto,die je heel netjes en goedkoop in het dorpje bij 'Dimitris' op het pleintje huurt.Kijk wel uit voor de onverwachte gaten in de wegen,vooral op de scooter.Erg leuke Jeepsafari te doen en veel bezienswaardigheden,ook op eigen gelegenheid te doen.

"Twitter beoordelingen"
19-07-2013 @ErikJan_b Olé Olé, dat was een leuke vakantie in Hotel Pasiphae... Aanrader op Lesbos, Griekenland. #Pasiphae #Lesbos #Vakantieaanrader --- Bron: https://twitter.com/ErikJan_b/status/358286868581842944
met oudere kinderen, Juli 2014
"Gastvrij hotel in rustige omgeving"vertalen
H.J. Nout
9,0

27-07-2014 Hotel Pasiphae is een gastvrij hotel. Hoewel de inrichting wat gedateerd is, prik je hier zo door heen. De hotelmedewerkers zijn allen erg vriendelijk en zeer gastvrij. Het hotel is verder keurig, kamers worden dagelijks schoongemaakt, fijne bedden, om de dag schoon beddengoed en handdoeken. Het ontbijt is (zeker voor Griekse begrippen) goed verzorgd en uitgebreid. Het dorpje Skala Kalonni ligt op 5 minuten lopen. Hoewel kleinschalig, genoeg eetgelegenheden waar je goedkoop kunt eten. Het dorpje is verder erg gezellig. Lesbos is een mooi groen eiland met zijn vele olijfbomen. Zeker is het de moeite waard naar Molyvos, Efthalou, Vatera te bezoeken. Wij hebben enorm genoten !!!

met partner, Juni 2014
"Hotel met een geweldige ligging."vertalen
lilian
5,0
7,0

22-06-2014 Hotel Pasiphae is een mooi hotel met een super ligging, het is alleen gedateerd voor onze westerse begrippen. Voor griekenland is het prima in orde. De bedden zijn echt super!! De managers willen alles wel voor je doen en als er een probleem is wordt het opgelost.
Je bent zo aan zee waar een heerlijk restaurantje ligt "Caprice". De mensen sturen je via internet naar Sampo, maar wij begrijpen dat niet. Bij Sampo zitten alleen maar toeristen dat zegt genoeg. Bij Caprice zitten heel veel "eilanders".
Caprice heeft kwalitatief erg goed eten en is echt niet duurder dan Sampo. Bij Sampo kregen we droog, doorgebakken eten zonder veel smaak, wel voor weinig geld.
Verder een erg leuk dorpje, en lesbos zelf geweldig om te ontdekken.

met vrienden, 2013
"Hotel Pasiphae in Skala Kalloni op Lesbos."vertalen
peter graper
9,0

31-10-2013 Hotel Pasiphae in Skala Kalloni op Lesbos. Als we aan Griekenland denken dan zeggen we Zon, Zee, Wijn, Ouzo en Heerlijk en Eerlijk Eten onder de Azuur Blauwe Hemel. De Goden hebben nog een schitterend Grieks dorpje bewaard waar nog de oude Griekse sfeer hangt. Een paradijs vol rust en natuur. Een Heerlijk, Eerlijk en Gezellig Hotel met een Groot Zwembed voorzien van Ligbedjes met Parasol. Een Zwembad Bar. Met een Grieks/Europees Ontbijt en tussen de midden de mogelijkheid tot de Lunch. Op de Woensdag(avond) een uitbereide BBQ met "Live" Griekse Muziek. De Kamers zijn van alle gemakken voorzien en worden super schoongemaakt. Een zeer mooie Tuin en goed onderhouden. De Familie is gezellig en staan dag en nacht voor de gasten klaar. Met de WK Voetbal voor de deur een aanrader. Op het eiland is er heel veel te zien en te beleven. In het dorp is de mogelijkheid om een Auto of Scooter, Brommer en/of Fietsen te huren.

met partner, Sept. 2013
"Heerlijk hotel met mooi zwembad"vertalen
Frank
8,0

24-09-2013 Prima hotel net buiten het dorp, op 5 min lopen. Heerlijk zwembad en WiFi overal ( ook op de kamer ). Mooi eiland. We zijn twee weken geweest en hebben 7 dagen een auto voor de prijs van 6. Allemaal vriendelijke Grieken op dit eiland. We veel Nederlanders. Super vakantie!

met vrienden, Sept. 2013
"Niet geschikt in het naseizoen"vertalen
melvee
4,0
4,0

28-09-2013 Je moet na 1 September niet meer boeken .De eigenaar heeft er dan geen zin meer in. De bar bij het zwembad gaat op slot ,je moet je drankjes zelf binnen ophalen. Gezelligheid is ver te zoeken, Eigenaar heeft business problemen zegt hij .Niet echt professioneel dit te melden aan de gasten. Ontslaat zijn beste vrouwelijke personeelslid. Gaat dan zelf de lunch verzorgen en doet dit onverschillig en saggerijnig. Draait geen leuke Griekse muziek meer ,zet de radio aan. Zit binnen tv te kijken.

met partner, Sept. 2013
"Heerlijk hotel"vertalen
dufkes
5,0

21-09-2013 Goed hotel met goede zorgen. ruime kamers en elke dag schone handdoeken. Groot zwembad waar je de baantjes kan in trekken.
Mooie poolbar waar je in de avond een borrel kan drinken of een bakkie koffie.
Personeel is zeer vriendelijk en zegt je ook goedemorgen.
Heel mooi eiland met verschillende gezichten, moet zeker een auto huren om alles te zien van het mooie eiland.
Zijn op de grootste berg van lesbos geweest wat uitkijkt over het hele eiland. Heleboel verschillende stranden waar je lekker kan zwemmen.
Het is geen toerist eiland, Het is een eiland om te genieten van de natuur en de rust. Wij gaan zeker nog een keer.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Fantastisch hotel!!!"vertalen
alysdijkstra
7,0

19-08-2013 in èèn woord een fantastisch hotel, schoon, netjes, vriendelijk personeel , lekker eten, schoon en netjes zwembad. we hebben genoten 2 weken op dit fantastische eiland in dit geweldige hotel. skala kallonie een mooie centrale locatie op het eiland, hier geen heuvels alles prima te lopen of te fietsen. gezellig dorpje met veel keus aan restaurantjes, een paar kleine supermarktjes en een 2 tal souveniers winkeltjes. dorpje stelt niet veel voor.
maar hotel phasiphae is een aanrader, hotelmanager doet zijn best om het iedereen naar de zin te maken, en is er wat vraag het gerust en word opgelost. we konden tussen de middag heerlijk eten in het restautant van het hotel en hebben ons prima vermaakt bij het zwembad ( waar genoeg stoelen/bedden aanwezig zijn). we hebben 4 dagen een auto gehuurd om over het eiland te crossen ,bij dimitrisch in skala kallonie kun je gerust een auto huren niet duur !! en wij konden de 4 dagen splitsen wel zo ideaal als je hier 2 weken verblijft.

met partner, Juli 2013
"Prettige vakantie bestemming"vertalen
Stefanie en jordy
7,0

09-08-2013 Het hotel is een fijne plek om je vakantie door te brengen! Wat ons wel erg tegenviel was de manager die vaak chagrijnig rond liep! Hij gaf vaak duidelijk zijn voorkeur wat betreft mensen aan! Mocht hij je niet dan kon er niet eens een "goedemorgen" vanaf, mocht hij je wel dan kwam hij gezellig bij jullie zitten!
Het ontbijt was simpel maar wel te eten! Ook tussen de middag kon je hier erg lekker eten!
De kamers en de schoonmaak van de kamers was echt optimaal! De kamer werd iedere dag goed schoongemaakt, en om de dag kreeg je nieuwe handdoeken!

Wat ik mensen kan aanraden als je op vakantie naar lesbos gaat is, huur een auto! In 4 dagen kun je het hele eiland bewonderen. Echter staat het versteende woud als echte trekpleister in alle gidsen maar wij vonden dit echt niets aan!!! Wat wel erg leuk is, zijn de kloosters! Echt een bezoekje waard!!

met partner, Juli 2013
"Gezellig en mooi 3 sterren hotel"vertalen
Erik-Jan Bloks
7,0

22-07-2013 Algemene indruk, het hotel ligt op 300 meter van het dorpje, de aankleding op het resort is netjes, goede bedden bij het zwembad en veel groen.
De manager is erg attent en begroet je elke ochtend netjes.
Het ontbijt is goed, je hebt keuze uit diverse soorten cornflakes, brood en beleg.
Op de dag van vertrek vlogen we vroeg, maar in overleg met de manager heeft hij 1,5 uur eerder dan gebruikelijk, het ontbijtbuffet voor ons geopend.

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?