Hotel Malemi ***

7,7

16 reviews over Hotel Malemi in het Nederlands

Geweldig

Hans, 7-10-2017

Heel gastvrij, goede ligging, keurige kamers, echt traditioneel Grieks eten.

Jammer dat er heel weinig andere gasten waren, ivm einde seizoen.

Wij zijn heerlijk in de watten gelegd. Er werd elke avond speciaal en echt Grieks voor ons gekookt.

Gereisd met partner in oktober 2017

Klant onvriendelijk

Rob en Gerda, 29-6-2016

Kamer en ontbijt waren eenvoudig maar goed.

Verder was dit een klant onvriendelijk hotel, bij aankomst werd nauwelijks een woord gezegd en werden door een onverschillig persoon naar de kamer gebracht zonder een woord te zeggen.

Daar dit hotel ook als overnachtings hotel werd gebruikt voor Frontex polite zaten de paar toeristen die er aanwezig waren tussen de griekse politie wat niet echt een vakantie gevoel gaf.

Politie bussen stonden steeds voor de ingang van het hotel ( zie foto )

Personeel had meer belangstelling voor de politie gasten dan voor de weinige toeristen.

Op de web site beloofde privestrand met ligbedden waren niet aanwezig ( zie foto )

Gereisd met partner in juni 2016

Een belevenis.

Petronella, 1-6-2015

Het is bijzonder om in dit hotel te verblijven.

Een inspirerende familie, waar gastvrijheid iets vanzelfsprekends is in een heel informele en ontspannen sfeer. Zeer kindvriendelijk ook door al die beesten.

Weldadig voor lichaam en geest.

De kamers waren sfeervol en schoon met een goed uitzicht en iedere dag werden we verblijd met een bloemenkunstwerkje.

Het ontbijt op het mooie en ruime terras onder de vijgenboom en tussen geurende bloemen is heerlijk met zelfgemaakte jam en kaas.

Het avondeten met ondergaande zon is van hoge kwaliteit en erg gevarieerd,zelfs voor vegetariërs, waar ze ieder avond weer rekening mee hielden.

Kort voor het afscheid bood de altijd vrolijke baas ons nog spontaan een lunch aan.

De omgeving is erg afwisselend voor wandelaars en fietsers en natuurlijk vogelaars, van Spaanse mus tot zwarte ooievaar en balkankwikstaart.

Kortom we hebben nu alweer heimwee.

Gereisd met partner in mei 2015

Een grote beestenboel!

Sharon & Jeanette, 20-5-2015

Een gezellig, rustig en mooi gelegen hotel.

Goede nette kamers, bedden een beetje hard!

Rondom het hotel groeien prachtige bloemen en planten en kom je af en toe een verdwaalde kip tegen.

Voor gezinnen met jonge kinderen idealen locatie; kinderbadje, speeltuin en heel veel diertjes. Er komen iedere week wel weer nieuwe beestje bij, dus genoeg te zien.

Personeel is erg vriendelijk en altijd in voor een praatje.

Ontbijt is goed, veel keuze. Ook lunch is prima. Avondeten is typisch Grieks, geen culinair hoogstandje.

In het dorpje Skala Kalonni heb je gezellige en leuke eettentjes aan de haven.

Gereisd anders in mei 2015

Voor vogelaars een perfect hotel

hans buurman, 15-5-2015

Weekje vogelen op Lesbos. Dit hotel is daar heel geschikt voor. Direct achter het hotel staan bij zonsopgang de vogelaars al te kijken bij het moerasje, iets verderop een en al natuur! Eenvoudig, iets verouderd interieur, maar dat zochten we ook niet. Wel vriendelijk personeel, prima buffet bij avondeten. Keus genoeg en ontbijt ook prima. Personeel heeft uitstekend geholpen bij problemen om de terugvlucht rond te krijgen. Er zaten ook andere groepen vogelaars. Leuk om tips te delen. Het lijkt daar met het personeel een grote familie. Sfeervol ingericht.

Hoe kan net voor die prijs, vroegen wij ons af.

Gereisd met vrienden in april 2015

Rustig hotel op een prachtig eiland

Mandy, 6-7-2011

Hotel Malemi is een eenvoudig hotel met nette kamers in een echte Griekse omgeving. Het hotel is niet echt ingesteld op de AI formule maar ze doen hun best en als jij gewoon vriendelijk bent heb je een leuke tijd met het personeel. Onze kleine dame heeft een heerlijke vakantie gehad bij het lekkere zwembad. Onze kamer was prima, niet luxe maar wel schoon en netjes. Skala is echt een leuk plaatsje en zeer centraal gelegen zodat je het hele eiland goed kan bereizen. Prima vakantie adresje !
Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

zeer leuke vakantie

vanhie mike west-vlaanderen, 28-12-2008

zeer rustig en goed voor kleine kinderen 14 dagen all-in mooi en rustig zwembad .Wel waren er geen landgenoten
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2007

C. Schoonderwoerd, 20-9-2007

norse, niet vriendelijke eigenaar die zijn persoonlijke gasten afsnauwt tijdens het gezamelijke eten met de hotelgasten. Te klein voor all inclusive, personeel mag niet teveel drankjes aan gasten geven werd verteld door een personeelslid. e weten niet echt goed om te gaan met all inclusive service. 's Avonds een sjagrijnige dame die zowel de bar als de tafels moest bijhouden. De kamers zien er sober, maar goed uit. Alleen voor een fooi lopen de schoonmaaksters wat harder, verder niet echt. Het eten was veel hetzelfde, na zo'n 5 dagen begon het te vervelen, we moesten nog 11 dagen er vertoeven......we hebben ons vertier maar elders gzocht. Dit hotel nemen we nooit meer en zullen zeker niet aanbevelen bij overige mensen. Ook op andere sites zullen wij onze mening geven over dit hotel.
Gereisd met partner in september 2007

Wim, 9-7-2007

WIM

Bij aankomst een rommelige parkeer plaats ,met twee blaffende honden,waar we de hele vacantie van konden genieten!!

Receptie niemand aanwezig.Na ongeveer een kwartier kwam er iemand die ons een sleutel gaf. Hetappartement was netjes en werd elke dag schoongemaakt.

Het eten was niet veel bijzonders,weinig variatie en zag er niet altijd even smakelijk uit.

Verschillende malen was er niet voldoende eten.Als gevraagd werd om aanvulling kregen we als antwoord "no more".

De keuken is niet geschikt(en zeker het personeel)om voor een grote groep

mensen te koken

De bediening liet ook veel te wensen over.Het duurde te lang voordat de tafels werden afgeruimd.

Als we tijdens het eten een consumptie willn bestellen had je geluk als er iemand was. men was dan meestal met andere wekzaamheden bezig.

Dit hotel is totaal niet geschikt voor ALl Inclusive.

10-07-07

Gereisd anders in juli 2007

A.H. Kamminga, 16-1-2007

Afgelopen najaar waren wij in Malemi Hotel en het is ons prima bevallen. Het eten was echt Grieks en smakelijk. Toch iets anders eten dan hier bij de Griek! Personeel was erg aardig en met de eigenaar konden we heel goede gesprekken voeren. Hij is geboren en getogen in Egypte en vertelde prachtige verhalen over de woestijn. Er schuilt een filosoof in hem. Een paar keer schaakte ik met hem en dan merk je dat het een Griek is want aan verliezen heeft hij toch een hekel!! Wij komen daar zeker nog een keer terug. Hoekie Kamminga.

Gereisd anders in januari 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Malemi bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Malemi in Skala Kallonis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Malemi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Malemi scoort een 7.74 uit 10 op basis van 19 reviews.