Vraag & Antwoord Skala Kallonis

Lettergrootte: A A A

wie weet of (0 reacties)
liesbeth
4-8-2013
Wie weet of je een auto met automaat in Skala Kalloni kan huren. Wel in Molyvos, maar dat is dan weer lastig met halen en terugbrengen. Ik ben aangewezen op een auto met automaat.

Pin-apparaat (2 reacties)
M.C. Jagt-Visser
11-6-2013
Aangezien de antwoorden elkaar tegenspreken, nogmaals mijn vraag: Is er een Pin-apparaat op het pleintje van Skala Kallonis? Ik bedoel niet(!) het 4 km. verderop gelegen Kolloni(s)

nancy goesten
23-6-2013
Er is echt GEEN pinautomaat in Skala Kallonis op het pleintje,ben er vorige week nog geweest(voor de 7e maal,ik vind het er geweldig),maar je moet echt in Kalloni gaan pinnen,gaat prima! Veel plezier!

Magda Jagt
23-6-2013
Dank je Nancy voor je reaktie! Wat een mooi plekje hè?!

Hoe ver is appartement Diamanti van taverna's? (1 reacties)
Kalopaidi
17-8-2012
Hallo allemaal, Ik ga over anderhalve week naar appartementen Diamanti in Skala Kallonis. Heb er ontzettend veel zin in, maar zit toch met een vraagje. Op de kaart lijkt het toch een stuk verder weg van alles dan de touroperator aangaf (een behoorlijk stuk links van de haven) en ik ben een jonge vrouw alleen met helaas momenteel een beenblessure dus zie het niet zo zitten ver (in het donker) te lopen. Hoe ver is dit appartement ongeveer verwijderd van het centrale plein of van restaurantjes als Sampo en Ambrosia (die kennelijk goed zijn). En hoe kom ik daar het snelste? Heel erg bedankt voor alle tips en suggesties!

Reg Waanders
24-7-2014
Het dichtstbijzijnde restaurant ligt op 100 meter, het centrale plein op ongeveer 300 meter.

Wie kan mij helpen (0 reacties)
Willem
21-7-2011
Ik ben op zoek naar het adres van Theologos, die op het plein cafe Argos heeft, of e.v.t. zijn Email adres,

Wie weet hoe dat leuke winkeltje heet? (7 reacties)
19-4-2011
In het centrum van Skala Kallonis bij het pleintje, was een schattig winkeltje met allerlei leuke dingen (sieraden, tassen, decoraties). De eigenaar was een Nederlander en hij was getrouwd met een Duitse??? vrouw. Ben op zoek naar de naam en eventueel internetsite van dit winkeltje. Heb daar iets gekocht, waar een collega dol op is. Wil kijken of ik datzelfde via een site kan bestellen voor haar. Wie helpt mij????

24-4-2011
Hoi , ik denk dat ik wel weet welk winkeltje bedoeld. net even in het straatje op een hoekje? Nou weet je , wij gaan 20 mei naar Sakal kalloni en ik wil wel vragen of ze zo wie zo een site hebben. En dan zal ik het doorgeven, oke? Het is inderdaad een heelleuk winkeltje , ik ben er vorig jaar ook geweest en al is het alleen al om te kijken, oke kopen is ook leuk! Ik ga voor je vragen en dan hoor je het maar dat is dan ongeveer 3 juni. Dan komen we weer terug. Groetjes Lydia

Kamiel
27-4-2011
Kan voor u kijken als ik ga in juni en als dat niet snel genoeg is kan ik aan vrienden daar vragen. Zeg t maar.

6-5-2011
Hallo Jolanda, Even een vraagje. Is het nog van toepassing dat ikk ijk voor je? Of weet je intussentijd al hoe het winkeltje heet ! Hartelijke groet, Lydia

6-5-2011
Hoi, Sorry voor mijn late reactie, maar als je het zou willen vragen..........heel graag. Dan hoor ik het wel. Groet, Jolanda

6-5-2011
Juni is vroeg genoeg, het heeft niet echt haast. Als je iets weet, dan hoor ik het graag. Groet, Jolanda

6-5-2011
Hoi Jolanda, Ik ga kijken en vragen voor je, 3 juni heb je antwoord. Dit jaar hebben ze er ook een koffiebar bij. Erg gezellig dus, hij zag het helemaal zitten die eigenaar. Groetjes Lydia

3-6-2011
hallo Jolanda . wij zijn net thuis , en hebben weer een heerlijke vakantie gehad in skala kalloni. Uiteraard ben ik voor je naar de souverniershop geweest. Ik werd daar dus al verwacht. Toen ik daar kwam en zei ik wil je iets vragen zei Edwin, ik weet wat jij gaat vragen, ik zei dat weet jij niet, ja hoor jij bent Lydia en wilt iets vragen voor Jolanda van Dongen, hahah mijn mond viel open van verbazing. Edwin heeft je berichtje gelezen op Zoover en heeft getract te reageren maar hij krijgt steeds een fout melding. Maar ik heb wel het mailadres voor je en dan kun je rechtstreeks mailen naat hem.dianas.shop@hotmail.com Edwin is erg nieuwsgierig waar het over gaat en verwacht je mailtje. Groetjes Lydia

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?