Beoordelingen Hotel Aegeon***

Aegeon***
69 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Aegeon***
Skala Kalloni, GR-81107, Skala Kallonis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aegeon*** in Skala Kallonis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aegeon*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Aegeon scoort een 7,9 uit 10, op basis van 69 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aegeon*** in Skala Kallonis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aegeon***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Aegeon*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 112 vakantiefoto's van Hotel Aegeon*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Lesbos. Vergelijk Hotel Aegeon*** met andere accommodaties in Skala Kallonis.
Even geduld a.u.b.

7,3
7,3
6,6
7,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juni 2014
"Mooi rustig hotel"vertalen
Fer en Cisca van Be...
4,0
7,0

06-07-2014 Wij hebben hier een mooie en leuke vakantie gehad. Leuk hotel wel kleinschalig. Het eten was goed. echter een klein buffet maar wel compleet en lekker. Kamers waren ook mooi schoon en best vaak schone handdoeken. Leuk vriendelijk personeel en ook de eigenaar was zeer behulpzaam. Dit hotel is mooi centraal gelegen en hier vandaan kan men leuke uitstapjes maken.

met partner, Apr. 2014
"Redelijk, goede prijs."vertalen
Avion
7,0

03-05-2014 De hotelmedewerkers zijn erg vriendelijk, dat kan niet beter. George vergat onze drankjes steeds, dat was een minpuntje. De jongedame die de voedselaanvoer en de zaken er om heen regelde is zeer vriendelijk en wil altijd helpen als er wat is. De bedden zijn aan de krappe kant. 140 x 190. Mijn man is lang en bed te kort. Ook wat smal. We lagen nu en dan elkaar wat in de weg. En voor ons waren de matrassen wat te hard. Maar als je van harde matrassen houdt is het prima. Het hotel ligt mooi centraal.

met partner, Sept. 2013
"Centrale ligging op Lesbos"vertalen
Eilidh63
7,0

25-09-2013 Net terug van een fijne week in hotel Aegeon te Skala Kallonis. Het hotel was goed en het personeel vriendelijk. Airco vrijwel geruisloos en inbegrepen.Ontbijtbuffet werd steeds goed aangevuld Ligging hotel rustig maar prima centraal gelegen waardoor je alle kanten op kunt en door een auto te huren veel van het eiland te zien. Diverse landschappen op het eiland.

met partner, Juli 2013
"Goede, fijne plek"vertalen
Ben Wemmers
8,0

29-07-2013 Hotel Aegeon is een plek waar je vriendelijk wordt behandeld. Alles is er netjes en schoon. Het ontbijt is goed verzorgd, de kamer is niet al te groot maar ruim genoeg. Personeel is vriendelijk, de ligging is iets buiten het dorp op een rustige plek. Een prima zwembad ( voor kleine kinderen is het te diep) met een bar waar je wat te drinken kunt halen. Ontbijt doe je buiten bij het restaurant onder de luifel. Zelfs 's avonds kun je er goed warm eten als je dit van te voren meld. Al met al een aanrader.

met partner, Apr. 2013
"Gezellige vakantie bij hotel Aegeon"vertalen
Ton Snoeren
9,0

20-05-2013 We zijn nu 7x in dit hotel geweest en er zullen ongetwijfeld nog meerdere keren volgen.Enkele keren in de zomer, de laatste jaren in het voorjaar.Na diverse appartementen en hotels in Petra en Skala Kallonis is dit hotel in Skala K. onze vaste uitvalsbasis geworden . Zo'n 10 minuten wandelen naar het centrum met het gezellige plein. Voldoende restaurantjes ( Sampo met gratis strandstoelen en parasols ! ). Fietshuur bij Maria en auto bij Dimitris. Centraal op Lesbos in het vlakke gebied. Prima wandelen en fietsen.
Het hotel ligt in een mooi natuurgebied. In het voorjaar de plaats voor vogelaars. Een mooie tuin en prima zwembad. Een echt Griekse kamer met een gezellig zitje. Handig is ook de koelkat. Er zijn ook kamers met een kookgedeelte. Prima bedden en goede schoonmaak.
Prima ontbijt met een mooie gelegenheid om met iedereen een praatje te voeren. George de barkeeper verstaat zijn vak en heeft een goed gevoel voor humor. Hij biedt goede service ( nog bedankt voor de waslijnen ! )

met partner, Aug. 2012
"Prima uitvalsbasis om het eiland te verkennen"vertalen
brons
5,0

11-09-2012 Verzorgd complex met prachtige tuin. Sobere kamers maar goede bedden. Er is een koelkast aanwezig (geluidsloos!).
Het personeel is erg vriendelijk. Menig gezellig uurtje aan de poolbar doorgebracht. George, de barman, verstaat zijn vak.
In de omgeving van het hotel is weinig te beleven. Het dorpje Skala Kalloni, (op nog geen 10 min. wandelen) biedt voldoende terrasjes en restaurants.
Het strand vormde voor ons een minpunt. Het is gesitueerd aan de baai, waardoor het lijkt alsof je aan een meer zit. (geen golfslag, waterschoenen meenemen!). Wie een auto huurt en het eiland gaat bekijken vindt wel mooie strandjes en een eiland van een verazingwekkende schoonheid en diversiteit aan landschappen.
Hotel Aegeon biedt vooral rust en (door de kleinschaligheid) veel gezelligheid. De vakantie had van ons langer mogen duren!

met partner, Juli 2012
"Slechte schoonmaak, vriendelijk personeel."vertalen
Niek
5,0

03-08-2012 De kamer ziet er op het eerste oog goeg uit, met een leuk terras. Echter is de schoonmaak erg slecht. Handdoeken worden 2x gewisseld, ongeacht hoe vies ze zijn. Duidelijk zichtbare spinnenwebben worden niet verwijderd (zat er al bij aankomst, en zat er nog op de laatste dag). De badkamer is sober maar okee, net als het ontbijt. Het personeel is wel erg vriendelijk.

met partner, Juni 2012
"Een zeer fijne, maar iets afgelegen locatie!"vertalen
johnenanja
8,0

24-02-2013 Wij hebben het hier heerlijk gehad. Zeer vriendelijke personeel, goed eten, een gezellge bar waar best wel wat mensen bleven hangen. Het appartement ligt aan het einde van het dorpje. Dit dorpje en het centrum bij de haven brengen heerlijke authentieke gevoelens met zich mee. Terras vol? Geen probleem we breiden het gewoon ff uit. Wilt u daar zitten? mag ook. Tja een zeer klant vriendelijk stadje!

met oudere kinderen, Juni 2011
"Uitstekende service, rust en privacy"vertalen
Familie Bakker
8,0

22-06-2011 Mooi zwembad en ook mooie tuin. Parkje is centraal op Lesbos gelegen; goede uitvalsbasis voor verkenning van het hele eiland. Strand bij park is minder en ook nabij gelegen plaatsje Skala Kallonis is niet het mooiste van het eiland. Kamers zijn prima en worden geregeld schoon gemaakt. Kortom een prima locatie en wij komen hier zeker terug!

met jonge kinderen, Sept. 2010
"Relaxed en verzorgd."vertalen
josine
7,0

17-10-2010 Een mooi en verzorgd appartementencomplex. Toen we aankwamen bleek er een verkeerde boeking te zijn, maar werd er meteen een upgrade gedaan zonder kosten, erg vriendelijk. We waren met onze zoon van 7 maanden, en het was een groot feest. Alles was schoon en het personeel was erg behulpzaam. Wij vonden het dorpje Skala en het stadje Kallonis zelf niet veel bijzonders: je moet echt wel vervoer hebben vanuit hier om wat te verkennen van het mooie eiland. Voor een goede en vriendelijke basisplek om vanuit hier andere plekken te verkennen zit je hier goed. Ook al waren wij niet heel mobiel met een kleine, we hebben genoten van het mooie zwembad en strand en de nabijheid van het centrum van een dorpje. Wat ook een groot voordeel was, was dat je zelf een klein keukentje had (bij de appartementen), en zo afentoe zelf wat kon maken. Tip: check de eerste strandspullen/strandstoelen verhuurder op de weg naar het centrum: 'Wet 'n Wild', Engels stel, heel enthousiast en lief.

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?