Hotel Aeolian Village ****

Hotel Aeolian Village
Aeolian Village
7,6

59 reviews over Hotel Aeolian Village in het Nederlands

all in aan een mooi strand

nijhofa, 16-12-2010

Mooi hotel. Toen wij daar waren was het nog vrij nieuw.

Privestrand naast een naakstrand.

Schone ruime kamers.

Restaurant een beetje kantine achtig met weinig sfeer.

Eten was goed maar kan zeker voor 4* beter. Ontbijt was goed.

Zwembad was een beetje raar met een balk erin.

Goede animatie die ik niet vergeet. We hadden een Belgische tweeling die perfect konden dansen.

Lesbos is echt een rustig eiland waar je een uur kan rijden zonder een auto tegen te komen.

Gereisd met partner in juni 2002

Goed uitgangshotel!

Astrid, 28-4-2010

Het hotel/app. ligt aan een prive-strand, er is een zwembad met grote zonneweide. We hadden all-inclusive geboekt, 's-morgens en 's-middags goed te doen, alleen 's-avonds weinig keuze en variatie. Omdat we een huurauto hadden voor de hele week hebben we prima uitstapjes gemaakt en 's-avonds kon je ook een kilometer lopen naar het dorpje, dit was een leuke weg alleen erg donker.
    Gereisd met partner in september 2005

Voor herhaling vatbaar

Astrid, 28-2-2010

We hadden een week een huurauto, meteen vanaf het vliegveld. Skala Erossos is een goed startpunt voor alle dagtrips. Het eten was niet altijd even afwisselend, maar je kon een kwartier lopen en dan zat je in het dorpje met talloze restaurantjes.
      Gereisd met partner in september 2005

Anja, 28-1-2008

Het hotel ligt een eind van de luchthaven af,maar daarentegen heb je dan ook geen last van het geluid van vliegtuigen. Aangezien het eiland niet zo heel groot is,is het best aan te raden een auto te huren. Het is niet duur en zo kom je op een paar authentieke plaatsjes terecht die je nooit van je leven meer vergeet! Wij hadden een superieure bungalow gehuurd en die was af!Deze liggen op een wandelafstand van het hotel(wel veel trappen naar de bungalows naartoe) en het uitzicht onvergetelijk! zicht op zee,en keek je naar rechts zag je dagelijks de schaapsherder de berg afdalen. Het is geen slecht hotel, eten was niet op en top en de animatie deed meer dan hun best om het ons naar de zin te maken.Het hotel ligt op een 5 minuutjes wandelen van het dorpje waar je alles kan vinden (eens de pannenkoeken met choco proberen)! Zeker de authentieke sfeer van het dorp blijft je bij.
      Gereisd met partner in januari 2008

Neckermann, 15-9-2006

Ruim opgezette locatie en vriendelijk en behulpzaam personeel
      Gereisd met partner in augustus 2006

Robert, 1-9-2006

In augustus hier twee weken verbleven en een prima hotel en ligging voor een rustige strandvakantie. Personeel is wisselend vriendelijk (maar waar is dat niet?. Animatie is vriendelijke zorgt ervoor dat er genoeg te doen is gedurende de dag aan activiteiten (als je dat wilt). Het dorpje (op 5 min lopen)is erg gezellig en zeer sfeervol. En daar kun je ook prima en gevarieerd eten. Een auto is aan te raden als je wat wilt zien want Lesbos behoort tot een van de drie grootste eilanden van Griekenland. Kortom een prima hotel!
      Gereisd anders in september 2006

Daelemans-Sedova, 28-8-2006

Prachtig hotel !!! Een echte aanrader !! Geboekt via Jetair Belgium. Kan soms de negatieve commentaar niet begrijpen. Telkens wij een lege schotel hadden, werd die voor 90 percent onmiddelijk weggehaald door de serveersters. Kamers werden zeer goed onderhouden. Zelfs, kregen wij elke dag verse handdoeken, ook al vroegen we niet daarom. Begrijp niet de slechte commentaar betreft het eten. Er was genoeg variatie. Animatie was uitstekend..Een pluim voor het Jetair team dat hiervoor instond. Ook al lag het hotel wat afgelegen, 20 minuten wandelen en je was in het centrum. En je kon van de zee genieten..die zich op 50m van het hotel bevond. Als je toch kritiek wil spuiten, is het hotel enkel wat ver verwijderd van de luchthaven. Echte aanraders betreffende uitstappen...Noorden van Lesbos (incl. het Stenen Woud (Petrified Forest) en de Safari Trip. Het laatste is tamelijk duur, maar een echt avontuur !!!! Wij hadden gewoon een prachtioge reis !!!
      Gereisd familie in augustus 2006

Guido, 27-8-2006

Enkel ontbijt was naar behoren. Middagmaal leek op een schamel verouderd routiers-restaurant.

Kamers verouderd, wel goed onderhouden. Avondanimatie was benedenmaats, maar de monitors beschikten niet over meer mogelijkheden.

Gereisd met partner in juni 2006

MARC, 25-8-2006

Busreis van meer dan 3 uur,kamer zonder terras na 4 dagen en nachten eindelijk andere kamer.Weinig bezienswaardigheden( enkele afgelast te weinig deelnemers) en afstanden veel te groot.Eten zeeeeeer sober en weinig variatie,personeel niet al te vriendelijk.

4 sterren hotel onwaardig , bestseller bij deze Touroperator bedoelen ze waarschijnlijk best voor hen.Enig lichtpunt de zon en onze terugreis. NOOIT MEER !!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd anders in augustus 2006

Dijkos, 19-8-2006

Een ideale vakantie locatie om er echt ff de rest van het stress volle bestaan te vergeten.

Het eten is prima, ruim app, lekker zwembad en goede animatie.

Het personeel is vriendelijk

Dorp Skala Eressos op loop afstand, via brug over een beekje met schildpadden.

Nadeel is wel de reis afstand tussen luchthaven en app complex

Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aeolian Village in Skala Eressos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aeolian Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aeolian Village scoort een 7.61 uit 10 op basis van 59 reviews.