Appartement Viki *

Viki

1 review over Appartement Viki in het Nederlands

Nooit meer

M. Schotman, 20-8-2009

Hotel annex appartement Vicky oogt prachtig, toen wij er arriveerden kwamen we in het nieuwe en onlangs geopende deel van het hotel. Het ziet er echt keurig uit. Het enige want ons dus ECHT niet aanstond was de onvriendelijke en onpersoonlijke ontvangst. (hetgeen we later van veel meer mensen hoorden en NIET alleen toeristen; óók dorpsbewoners mochten de hotel-eigenaar niet zo).

Onze kamer zag er fantasties uit, prachtige badkamer, royale keuken en geweldige bedden, zelfs voor onze zoon was een prima bed aanwezig (wat ik wel eens anders heb meegemaakt in het verleden). Het ontbijt vond ik wat karig, maar daar til ik niet zo zwaar aan. De koffie was nét slootwater, gewoon goor.

Ik ga dus nooit meer naar dit hotel toe ondanks dat het er allemaal goed uitzag.

Ik vind het belangrijk dat de mensen er vriendelijk zijn, een vriendelijke glimlach kost toch niets? Voor wie dit dus níet belangrijk is, is Vicky een aanrader.

Bij de weg; Vicky hotel is in Agios Isidoros en niet in Plomari.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Viki in Plomari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Viki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Viki scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.