Hotel Pebble Beach ***

Hotel Pebble Beach
Pebble Beach
6,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pebble Beach bij:

1 review over Hotel Pebble Beach in het Nederlands

Peter van Bokhorst, 14-8-2006

Mooi Hotel, vooral op de foto. De ligging aan zee is ideaal, echter de omgeving viel wel tegen.(aan een drukke weg, naast een groot verlicht voetbalveld en het dorp stelde al helemaal niks voor) Plomaria verderop is daarentegen wel gezellig, overigens slecht te bereiken(alleen per taxi of eigen vervoer of anders een eindje lopen). Een eerdere reactie was, je moet wel zeezicht hebben, wij hadden dus pech, zelfs van te voren al aangegeven aan de reisorganisatie, het stond zelfs duidelijk in alle talen op de voucher. er word helaas door het personeel van het hotel geen kennis van genomen en we belandden aan de straatkant, zelfs na herhaardelijk vragen doen ze zelfs geen moeite en word je verteld dat het vol zit.

Overigens, de eigenares is een schat van een vrouw. Het eten is lekker grieks maar toch sober, wij dachten dat het brood bij het ontbijt typisch grieks was(hard en droog), helaas was dat alleen bij dit hotel zo, overal was lekker brood behalve in ons hotel.

Gereisd met partner in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pebble Beach in Plomari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pebble Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pebble Beach scoort een 6.57 uit 10 op basis van 4 reviews.