Appartement Toula ***

8,7

15 reviews over Appartement Toula in het Nederlands

Echt vakantie!

Lida, 13-8-2017

Wij verbleven bijna twee weken in een studio in appartement Toula en hebben hier een prima tijd gehad. De studio is voor Griekse begrippen ruim, met een tweepersoonsbed met een uitstekend matras en nog een extra eenpersoonsbed. Ook heeft de studio een klein keukentjes met een tweepits kookplaat. De badkamer is modern met een goede douche en een harmonicadeur die goed afsluit, zodat de rest van de ruimte droog blijft na een douchebeurt. Het balkon is niet groot, maar groot genoeg voor een tafeltje en twee stoelen. Wij hadden helaas geen zeezicht, maar ook het zicht op de weilanden aan de achterkant is prima. De eigenaren Jorgos en Stella zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam en begrijpen redelijk goed Engels. Het appartement wordt goed schoongehouden en wij kregen regelmatig schone handdoeken en lakens. Het appartement ligt op 5 minuten van het centrum van Petra en ook de stranden zijn dichtbij. Voor een verfrissende duik kun je terecht in het 'zuster'-apparatement Stella. Kortom: een aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijke vakantie, geweldige mensen

Vuurens, 12-8-2017

We hebben met drie personen in een appartement geslapen, het is klein maar je bent toch grotendeels buiten. We zaten beneden, daar heb je een redelijk terras, de balkons boven zijn klein.

De eigenaars zijn schatten die twee woorden Engels kennen. Maar met handen en voeten kom je een heel eind. De dochter spreekt wel Engels.

Als we op ons terrasje zaten te ontbijten kwam de papa tussen de bosjes door met zijn hand, waar dan een paar eitjes of tomaten op lagen.

De betaalbare restaurants en het strand zijn niet ver. De parasols en ligbedden zijn gratis.

Wij vonden het geweldig in Toula!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima appartement

G. R. Koekoek, 30-7-2017

Toula is prima appartement qua prijs/ kwaliteit. De schoonmaak valt tegen. Wij hebben in 12 dgn 2x schone handdoeken gehad. Ook de bedden werden niet regelmatig opgemaakt. Wij hadden problemen met de airco en moesten dagelijks een fles vervangen. Wij gaan niet weer terug naar dit appartement, maar wel naar Petra.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldig!

Sandra, 6-5-2017

Een geweldig verblijf gehad bij Toula samen met mijn dochter. Kamer met uitzicht op de zee is groot genoeg voor 2 personen.

Mooie badkamer met douche en wc.

De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Volgend jaar weer!!!

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Super!

Dorothy, 14-9-2016

Eigenlijk geeft ik nooit reviews op welke site of forum ook.

Maar deze keer moest het gewoon. Ga hier heen het is fantastisch en goed verzorgd. De eigenaars zijn super met handen en voeten begrijp je elkaar. Het is netjes schoon tuin mooi verzorgd.

In een woord super.

veel plezier als je er heen gaat.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Berna, 12-7-2016

Het is absoluut een mooi appartementencomplex en het zijn lieve mensen die het runnen,niks is te veel.

Het enigste waar ik niet zo over te spreken ben is de matras waar ik op sliep,die was erg hard.

Ik had voor mezelf een studio, was groot genoeg voor mij alleen met uitzicht op zee.

Het heeft alleen logies, maar dat is prima, want je kunt in de restaurants die er in de buurt zijn prima eten voor weinig geld.

Er zit ook een cafetaria wat gerund wordt door een Nederlands, echtpaar Yvonne en Albert de naam van de cafetaria is Hestia,zeker de moeite waard om daar een keertje naar toe te gaan, wat zij bijvoorbeeld hebben zijn maar 5 tafeltjes dus geen massa toerisme,dus ook nog tijd om even gezellig een praatje met je te maken.

Het is heel erg jammer dat de reisbureaus de eilanden van Griekenland niet aanprijzen omdat ze denken dat er nog steeds vluchtelingen zijn, maar dat is absoluut niet het geval,dus mensen als je op vakantie wilt gaan denk er dan eens over na om naar Griekenland te gaan, want de kleine ondernemers kunnen de inkomsten daar goed gebruiken en ze hebben het ook nodig om de winter door te komen en je hebt er een fantastische vakantie.

Gereisd alleenreizend in juli 2016

Knus en leuk Grieks appartementje

michele, 22-8-2014

Dit appartement is ideaal gelegen in het pittoreske dorpje Petra (5 min. lopen naar het centrum). Het is een klein en rustig appartementencomplex met erg aardige eigenaren. Het is van een ouder Grieks stel, ze spreken niet echt Engels, maar met gebaren kom je er ook. Hun dochter o.a. maakt het appartement elke dag schoon (niet zondag) Ong. 2 keer per week kreeg je nieuwe handdoeken. Mijn vriend en ik zaten in een tweepersoonsappartement. Het is klein, maar erg knus. De badkamer was erg netjes, met een douche (geen bad dus). Er was een klein balkonnetje, met uitzicht op de zee. Vooral leuk met de mooie zonsondergang. De keuken zat wel gelijk aan de slaapkamer (1 ruimte). Prima keukentje, wel maar 2 pits voor het koken en niet veel keukenspullen. Uiteten gaan is daarom ook veel makkelijker (heel goedkoop&lekker!). Er bevindt zich in de verte wel een nieuwe club, wat 's nachts soms gehorig is! Al met al is dit een aan te raden appartement, in een levendig dorp op een fantastisch eiland!
Gereisd met partner in januari 2014

Mooi appartement, een aanrader

Stefan Barendrecht, 22-8-2014

Wij verbleven in Toula appartement. Dit zijn appartementen gerund door een ouder Grieks stel en hun dochter. Hele aardige mensen, spreken niet veel Engels, maar ze zijn zeer vriendelijk. Het gebouw ligt aan zee (met één weg er tussen), waardoor sommige kamers een mooi uitzicht hebben op zee en 's avonds op de ondergaande zon. Wij verbleven in een tweepersoons studie. De kamer is eenvoudig en wat klein, maar wel met alle benodigde spullen en netjes ingericht. Balkon erbij, nette badkamer. Aangezien je meestal niet veel op je kamer zult zijn, is dit erg goed te doen! Tevens werd er elke dag goed schoongemaakt, wat zeer fijn is! Er verblijven voornamelijk stelletjes en gezinnen, in onze twee weken zonder kleine kinderen. Het enige minpuntje is dat je op vrijdag en zaterdagnacht de muziek van een openlucht-club kunt horen. Maar met oordopjes is dit snel verholpen. Concluderend is het een rustig en mooi gelegen appartement, met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2014

Super leuk appartement

Naline, 2-8-2014

Juli 2014 met mijn vriend twee weken in toula verbleven en het is zeer goed bevallen. Hele vriendelijke eigenaren en hun dochter spreekt goed engels. De kamer die wij hadden was ruim en met een groot balkon wat erg fijn was. Genoeg borden, pannen etc aanwezig om met z'n tweetjes te kunnen eten. De kamer werd 6 dagen per week schoon gemaakt (zondag niet) en 2x per week kregen we nieuwe handdoeken. Dit was genoeg omdat er voldoende handdoeken waren. Op nog geen vijf minuten lopen was Stella appartementen (zelfde eigenaren) en daar konden we van het zwembad gebruik malen. Een supermarkt en bakker is 5 minuten lopen en vanaf daar begint ook de pier met restaurants. Wij hebben heel erg genoten en daar heeft Toula zéker aan bijgedragen.
Gereisd met partner in juli 2014

prima keus

Fam.verhoef, 14-7-2013

9juni terug gekomen na een 15daags verblijf in app.tula of toula wij hadden een studio op de bgg groot terras aan de zij kant heerlijk rustig igrieks dus niks bijzonders wel schoon douche zonder douch gordijn maar wel alti eigenaren live mensen hij spreekt geen engels zij een beetje petra is een leuk plaatsje aan het strand stoelen en parasol gratis maar je moet wel wat te drinken nemen bestel je bijv. koffie dan komen zelater niet vragen of je nog wat wil drinken niet opdringerig eten bij kalderimi in het straatje om de hoek bij bebasen capricorn in het begin van het winkel strraatje 100mtr van het app beide heel goed
Gereisd met partner in januari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Toula bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Toula in Petra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Toula zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Toula scoort een 8.72 uit 10 op basis van 18 reviews.