Hotel Theofilos Superior

7,9

19 reviews over Hotel Theofilos Superior in het Nederlands

nooit meer

familie klop, 21-9-2017

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, jammer dat hier word gewerkt met de Franse slag!!!

ruim 2 kamer apartement met 2x 2persoons bedden dus geen goede zitgelegenheid zo als op de fotos en er ontbreek hier en er daar wat

onbijt beneden pijl maar voor en paar Euro eet je op de boulevard

losse tegels in het zwembad en de verlichting lag met stroom draden op de op de kant vaten met chemicaliën staan onbeheerd

glasplaten staan tegen balkons aan

snacht overlast van blaffende honden naast het apartement

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijke uitvalbasis, fantastisch rustpunt

Carin en Don Kronenburg, 14-9-2017

Hele lieve en gastvrije medewerkers, geen moeite is teveel.

Speciaal te noemen zijn: Eleni, Stavroela, Anstacia en Fitim.

Ontbijt is goed, maar eenvoudig en weinig afwisselend. Ontbijtzaal is in Theofilos Classic, een bijbehorend maar ouder complex dan Theofilos Superior.

De oude eigenaresse zou zich wat minder met het bedrijfsproces moeten bemoeien, maar het geeft wel een extra (lollige) dimensie aan een verblijf in dit complex.

Lopen naar het centrum is ongeveer 10 minuten, voor het strand komen daar nog 5 minuten bij. Het complex is, door de structuur van de toegangswegen, minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Gereisd met partner in september 2017

Het perfecte hotel met een prima prijs/kwaliteit.

Rolfie, 18-8-2017

Ontzettend vriendelijk personeel, schone kamers, genoeg wisseling van beddengoed en handdoeken. Ligt op hele kleine afstand van het strand en de restaurantjes wat elke dag weer een plezier was om daar te lopen. De ligbedjes waren niet allemaal even goed maar dat was op het strand vaak hetzelfde.
Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig verblijf in superieur

D. van der Graaf, 4-7-2017

Ons verblijf (155) was zeer ruim met een zitje aan de voorkant nabij het zwembad, balkonnetje achter en een kleine keuken. Voor ons perfect.
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke vakantie

Saskia, 1-7-2017

In juni 11 dagen genoten van een heerlijke vakantie. Ruime kamer in Theofilus Superior. Schoon. Iedere dag schone handdoeken. 3 x per week schoon beddengoed. Aardig personeel. 2 ruime schone zwembaden met voldoende ligbedjes en parasols. 5 minuten lopen naar het strand. Gezellig dorpje met leuke tavernes
Gereisd met partner in juni 2017

Zeer goed!

Groot, 17-5-2017

Wij hebben nu voor het 2de jaar in Theofilos Superior gezeten. Een 1-kamerappartement. Mooie ruime kamer. Douche en toilet helemaal prima! Elke dag netjes schoongemaakt. Hele relaxte sfeer, zoals in heel Petra. Heel aardig personeel. Gezellige bar naast het zwembad waar een hapje en een drankje te koop is. Zwembad wordt elke ochtend vroeg helemaal nagekeken en onderhouden. Zo ook de tuin eromheen. Alles wordt schoongespoten en de planten worden verzorgd. Genoeg ligbedden en parasols. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, want wij namen zelf wat in het appartement of gingen heerlijk bij de Kantina, of ergens anders in het dorp, een ontbijt nemen voor een paar euro. Wij hebben nergens slecht gegeten in Petra. Het is te erg dat Lesbos nu al ruim 2 jaar moet lijden van de slechte nieuwsberichten over de vluchtelingen. Er is gewoon niets, helemaal niets, meer van te merken! Lesbos is een pracht vakantiebestemming en Theofilos in Petra ons favoriete verblijf.
Gereisd met partner in mei 2017

Prima verblijf

Mvvught, 29-8-2015

Wij hadden een tweekamer-appartement in het superior gedeelte. Voor Griekse begrippen erg ruim, en compleet. Het zwembad is toe aan onderhoud, tegeltjes op de bodem lieten los, en de rand was beschadigd waardoor je snel je huid kapot schaafde. Het barretje had een beperkte kaart, wij misten bijvoorbeeld de mogelijk om een ijsje te kopen. Ontbijt vonden wij erg karig, maar het bakkertje en supermarktketen om de hoek maakten dit alles meer dan goed. We kwamen niets te kort.

Schoonmaak was heel goed, en personeel erg vriendelijk.

Voor de kinderen was er een klein speeltuintje, veilig afgezet met een hek.

De ligging vonden wij perfect, met een huurauto zat je zo op de doorgaande wegen, en de korte wandeling naar de boulevard was iedere dag een feestje, door de echt Griekse straatjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Goed hotel

Kris, 4-8-2015

Op aanraden van vrienden van te voren omgeboekt naar het superior gedeelte, maar het oude deel viel ons ook reuze mee, vooral voor het geld wat je ervoor betaald. Superiorkamer is heel goed, gratis airco, bedden zijn heel goed te doen, zeker voor Griekse begrippen. 6 dagen per week schoonmaak en schone handdoeken, 2 keerper week schoon beddengoed.

Ontbijt viel wel tegen, weinig keus, gebakken eieren en flensjes waren meestal al koud. Thee had dezelfde kleur als de koffie. Als was de koffie dan wel lekker.

Poolbar had wel goed eten, weinig diversiteit. Overdag werkte er een erg chagrijnige tante, maar 's avonds gelukkig een heel vriendelijke vrouw. Rest van het personeel is ook heel aardig. Zwembad was prima met

afgesloten deel voor kleine kinderen. Er is een kleine speeltuin bij.

Voor de prijs die we er voor betaald hebben was het super!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Fijn hotel op 7 minuutjes lopen van centrum

Inez, 3-8-2015

Hotel is rustig gelegen op ong 7 min lopen van het centrum. Wij zaten in het superior gedeelte, prima ruime kamers. Wel aardig koud douchewater. Keukentje aanwezig. Wij zaten in kamer 451, naast een kleuterschool. Dat was s ochtends niet ideaal. Schoonmaak 6x per week even vluchtig. Kluisje kost 1.50 per dag. Maak hier gebruik van! Bij ons is een kledingstuk en een fototoestel uit het app ontvreemd. Airco werkt perfect. Zwembad is prima. Zit een bar bij waar je eten en drinken kan kopen. Ook is er een spa aanwezig. Petra is niet echt geschikt voor mindervaliden. De wegen zijn hobbelig en veel steile gedeelten.
Gereisd met partner in juli 2015

Geweldige vakantie.....

Tassie, 27-7-2015

Het classic gedeelte van het hotel moet nodig worden opgeknapt. Wij hebben hier drie dagen gezeten vanwege overboeking in het superior gedeelte. Het classic gedeelte is echt aan vervanging toe hier zou ik nooit twee weken vakantie willen vieren. Maar het superior gedeelte daarin tegen is super mooi en ziet er top uit. Al het personeel is super vriendelijk en helpt je waar mogelijk. Grieken zijn niet commercieel en dat merk je. In het hotel worden geen activiteiten georganiseerd zoals bijvoorbeeld een Griekse avond. De afstand van hotel naar het strand staat op 800 meter maar daar moet wel worden bijgemeld dat dit via steile heuvels moet gebeuren waardoor het meer op 2000 meter lijkt dan 800. Op Petra lesbos wel een super vakantie gehad maar wij zouden een twee keer liever voor het plaatsje Skala Errosos kiezen.
Gereisd met partner in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Theofilos Superior bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Theofilos Superior in Petra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Theofilos Superior zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Theofilos Superior scoort een 7.92 uit 10 op basis van 19 reviews.