Hotel Theofilos Classic ***

Theofilos Classic

87 reviews over Hotel Theofilos Classic in het Nederlands

Gemoedelijk

P Boerboom, 20-9-2017

Relaxe sfeer kamer eenvoudig maar goed voor de prijs die we betaalde !
Gereisd met partner in september 2017

Classic maar fantastisch

Verhagentjes, 16-9-2017

Kamer classic, goede bedden. Alles wat je nodig hebt om te slapen. Je leeft tenslotte buiten. Ontbijt goed maar op den duur eentonig. Gezellig en zeer vriendelijk personeel . Ligging is rustig net buiten centrum. Drie verschillende loop routes om naar het centrum/strand van petra te lopen. Prijs kwaliteit klopt.loop richting anaxos en je vindt een mooi rustig strandje ideaal voor kinderen. Taxi ritjes zijn niet duur.
Gereisd met vrienden in september 2017

Griekse vriendelijkheid komt hier tot recht.

De Vries, 31-8-2017

Alles is netjes en goed verzorgd. Op sommige kamers nog oude formaat douche en matras maar bij melding opgelost .wij hadden geen klagen en hebben super genoten. Geen bedjes reserveren met handdoek! Deur uitstappen en gewoon de woonwijk door naar het strand,zo heerlijk gevoel ipv alleen maar accommodaties.

Geen hoog luxe, maar dat weet je door de prijs.HP , avond eten wordt klaargemaakt dus altijd warm!menu van de dag en als je dat niet lust,iets anders, grote hoeveelheid dus prima!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuke plek, goeie sfeer!

Annick, 26-8-2017

Leuk hotel met gebruik van 2 zwembaden. Mooi uitzicht op de bergen.

Transfer van het vliegveld is wel 1,5 uur.

Wij zaten in het classis gedeelte (ook in een budgetkamer) wat helemaal prima was voor wat je betaalt. Je moet je verwachtingen van de kamer wat aanpassen. De airco deed het prima, maar maakte op het balkon dan wel veel herrie en lekte daar water. Koelkast kon alleen op vriesstand, dus die had ik maar de halve dag aan. Douche was klein. Voor mijn dochtertje van 7 was het super met 2 zwembaden en een speeltuintje. Binnen ook nog een zwembadje en kleine fitnessruimte. Via binnendoorweggetje sta je met zeker 10 min op het strand. Het centrum is ook goed te lopen. Vlakbij is een bakkertje en minimarket. Ontbijt was prima, service erg netjes. Bij de zwembadbar kan je prima en betaalbaar eten. Elke dag schoonmaak (behalve op zondag)

Petra is een leuk plaatsje met leuke restaurantjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima voor 3 *

Sandra, 25-8-2017

Wij verblijven er op dit moment. Prima hotel, ontbijt niet uitgebreid maar voor ons ok. In tegenstelling tot andere berichten wordt het niet in de zon uitgestald. Staat binnen, wordt alleen niet gekoeld. Enige minpuntje is de gehorigheid van de kamers. Wij zitten in Classic, misschien vakt superior mee. Advies: neem voor goede nachtrust oordopjes mee.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Gezellig hotel

Ingrid Nieuwenhuijsen-Lohman, 25-8-2017

Prima verblijf gehad, lekker eten in het hotel, vriendelijk personeel, fijne zwembaden.
Gereisd met partner in juni 2017

Fijne accommodatie

Joyce de Brieder, 6-8-2017

Je moet weten dat er na de vlucht nog een busrit van 1,5 uur volgt.

De accommodatie is heerlijk. Er zijn 2 zwembaden, het personeel is erg aardig en er wordt 6 dagen in de week schoongemaakt. Ook handdoeken en lakens worden dan verwisseld. Je kunt het hotel boeken of de appartementen, inclusief of exclusief ontbijt. Aangezien wij met 2 kinderen waren hebben we bij het bakkertje vlakbij elke dag vers brood (ook bruin) gehaald en op het balkon ontbeten en geluncht. Het strand is ook niet ver lopen en op de boulevard zijn talloze restaurants. Je kunt op het strand gratis gebruik maken van bedden en parasols als je iets bij het bijbehorende restaurant gebruikt. Er is ook een supermarkt dichtbij Theofilos.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Genoten

Wendy, 25-7-2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad in Theofilios Classic, kamers waren eenvoudig maar schoon en werden elke dag (behalve zondag) schoongemaakt met nieuw dekbed en handdoeken. Ontbijt was oke, het was wat weinig en helaas was alles in binnen ruimte open op tafel om te pakken dus niet gekoeld. De douche was nogal klein en in de avond hoef je geen tv te willen kijken. De ligging was perfect, weg van geluid maar toch bijna in het centrum!
Gereisd met partner in juli 2017

Mooi complex gelegen in het dorp

Mulder, 17-7-2017

Ik heb theofilos superior toegevoegd omdat alle reviews bij hotel theofilos stonden terwijl het uit twee delen bestaat. Classic is het oudere hotel en superieur is nieuw met mooie ruime appartementen met hotelservice. De beoordelingen liepen dus door elkaar. Het is een mooi en schoon complex met een mooie ligging in het authentieke dorp Petra. Minimarket aan de overkant. Ruim zwembad en vriendelijke mensen. Om de dag schone lakens en elke dag schoonmaak van de kamers. Ik kan maar twee " minpunten" bedenken en dat is dat de wifi op de kamer heel slecht is en er op de tv geen Nederlandse zender is. Maar het is dan ook vakantie... Wij hebben een scooter gehuurd om de omgeving te verkennen, maar zonder vervoer kun je ook overal komen.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Geweldige plek om vakantie te vieren!

Debbie, 15-7-2017

Appartement ligt op 10 min lopen van Petra en het strand. Overal heel goed gegeten en gedronken. Ideaal dat strandbedjes gratis zijn.

Als je naar Griekenland gaat boek je geen eten bij je appartement, want eten is goedkoop en heel goed.

Voor 20-30 euro eet je goed met zn tweeen.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Theofilos Classic bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Theofilos Classic in Petra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Theofilos Classic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Theofilos Classic scoort een 7.99 uit 10 op basis van 91 reviews.