Appartement Theodora ***

Appartement Theodora
Theodora

79 reviews over Appartement Theodora in het Nederlands

Heerlijk rustig verblijf met fijn zwembad

Pierre Laheije, 6-7-2017

Koffer 250 meter over onverharde weg lopend van bus naar apartement vervoeren.
Gereisd met partner in september 2015

Super mooi eiland

Tineke Diepbrink, 4-7-2017

Prima appartement

Ruim .zeer goede bedden

Groot balkon met prachttig uitzicht over de bergen

Dicht bij centrum ,strand

Dus ik zou zeggen boek een reis naar dit prachtige eiland

Gereisd met partner in juni 2017

fantastisch appartement

Eric Minjon, 27-8-2016

net buiten dorpje Petra ligt appartement/hotel Theodora. het is rustig gelegen en je hebt een schitterend uitzicht van je balkon. Zwembad is prima.

je bent binnen 5 minuten bij alle restaurants en het kiezel zandstrand.

wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad en ik kan het zeker aanraden.

wij lagen iedere dag bij Sunset (aan het strand). Eten 's avonds deden we meestal bij Rama !

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Heerlijke rustige plek!

Marije Nederhoed , 26-7-2015

Appartementen Theodora in Petra is een prima plek om te verblijven! Ruime appartementen en met een heerlijk zwembad! Meis de huishond is een lieverd en komt elke dag even langs voor een knuffel.

Klein minpunt aan de appartementen is het keukentje! Het stelt niet heel veel voor, voor ons geen probleem want we zijn elke avond uiteten gegaan.

We hebben een leuke tijd gehad op Lesbos!

Gereisd met partner in juli 2015

Heerlijke rustige locatie

wil-hendriks, 21-9-2014

Goed verzorgde ruime, schone en rustig gelegen appartementen. Minpuntje is, ook naar Griekse begrippen, de matig ingerichte keuken. Appartement ligt buiten de drukke doorgaande weg, maar op 5 minuten loopafstand van zee en centrum. Handdoekwissel 3 x in de 8 dagen en 5 x schoonmaak. Jammer dat het barretje niet opengaat; eigenaar is vriendelijk maar niet echt servicegericht bezig. Lieve huishond: Meis.Kortom prima plekje: aanrader!
Gereisd met partner in september 2014

Theodora: top complex voor relaxte vakantie

nico van ee, 21-9-2014

Augustus-september 2014 heerlijk verblijf gehad in bij Theodora.

Zeer ruim appartement en een top badkamer: mooi, nieuw en makkelijke inloopdouche met altijd warm water. Nog niet eerder beleefd in Griekenland. Bedden prima, kamer 4 had twee balkons , waarvan 1 met uitzicht op zwembad. Zwembad iedere dag schoon gemaakt, geen chloor.

Bovendien rustig.Kamer heel schoon. Strand en restaurantjes op loopafstand. Alles gezellig en ontspannen. Vooral bij Niko's : strandbedden gratis, wel wat bestellen. Heerlijk restaurant!

Minpuntje: stenen pad van 250m naar de weg .Dan wel snel bij strand.

Gereisd met partner in augustus 2014

Rustig en net complex

Hetty, 11-9-2014

Een rustig gelegen appartement met een heerlijk (schoon en rustig) zwembad erbij. De kamers zijn erg verschillend, wij hadden nr 12 en die had het mooiste uitzicht omdat je voor én achter een balkon hebt. De inrichting vond ik te sober. Met één kookplaatje kun je vrijwel niets, en het servies was ook echt minimaal. Er is wel een waterkoker (ik nam van thuis een koffiefilterhouder mee) Wij zijn geweest met onze kinderen van 13 en 16 jaar oud, en zij vonden het ook hartstikke leuk. Ze hadden ieder een eigen bed en niet (zoals op de site staat) een bedbank, maar ook dit zal verschillen per kamer.

De omgeving is prachtig, en het strand en de restaurants zijn op een paar minuten loopafstand. Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad, en kan dit ook zeker een ander aanraden!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

rustig appartement

teeuwenlia, 19-8-2014

Fijn en rustig gelegen appartement met een fijn zwembad .Waar de kinderen lekker hun gang kunnen gaan ,en er zijn ligbedden.

Keuken is minimaal uitgerust. Met water koker. Nette bad kamer. geen fohn aanwezig.

I elektrisch kookplaatje [voor ons geen probleem wij eten buiten de deur] IJskast is klein en maakt wel veel herrie.

Goede schoonmaak en handdoeken wisseling.

Lieve hond Meis [boxer wij zijn zelf boxer fan] wist al gauw dat wij kluifjes bij ons hadden en ging netjes zitten als wij hem riepen.

Wel 5 min lopen over een onverharde weg naar het complex [bus zet je voor aan de weg af] Een kleine 10 min lopen naar Petra centrum

Eigenaar Stratos rustig maar behulpzaam.Mooi uitzicht op de bergen en het binnen land.

Gereisd met partner in augustus 2014

Geweldige accomodatie

jella ekelmans, 18-8-2014

Heerlijk appartement, alles veel moderner als op de foto's. Lekker relaxed stekje bij eigenaar Stratos met de lieve hond Meis (boxer) Appartement nr 8 heeft in ieder geval de beste badkamer ooit in Griekenland gevonden. Echte aanrader. Petra heeft een zalig strand en heerlijke restaurantjes zonder schreeuwende bediening. Wij hebben een topvakantie gehad hier met onze 2 dochters van 11 en 14
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Prima plek

Wendy, 26-7-2014

Een goed, rustig complex.

Het ligt wat verder van de grote weg, daardoor rustig. De appartementen zijn ruim en netjes, voor Griekse begrippen. Het zwembad is bijna een privebad, netjes met gratis ligbedden en parasols.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Theodora bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Theodora in Petra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Theodora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Theodora scoort een 8.04 uit 10 op basis van 79 reviews.