9,1

Uitstekend

124 reviews over Aparthotel Sunset in het Nederlands

Gastvrij aparthotel met vriendelijke eigenaren

Elly Maas, 17-8-2017

Sunset is the place to be als je lekker van je rust wil genieten en op je wenken bediend wilt worden. Wij hadden de standaardkamer maar was perfect. Doucheruimte niet groot maar super schoon. Klein balkon maar voldoende voor 2 personen. Simpel ontbijtbuffet maar wel lekker. Fijne boxspring met topmatras , heerlijk geslapen. Het dorpje ligt op loopafstand net zoals het strand. Kortom een onvergetelijke vakantie. We komen hier zeker nog een keer terug Bedankt Harris en Ivana voor jullie gastvrijheid 👍
Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig!!

Mels, 12-8-2017

Jammer van het grindpad naar het app toe, verder was alles supergoed!!

Bij de terugreis heeft Harrie onze koffers afgezet aan de hoofdweg wat een service!! We komen hier zeker nog terug, heerlijke relaxt vakantie gehad.

Gereisd met partner in juli 2017

Helana Shehata, 11-8-2017

Hele mooie omgeving, goed eten, vriendelijke mensen die in het hotel werken en een erg leuke sfeer
Gereisd anders in augustus 2017

Super

Jolanda, 1-8-2017

Heb eigenlijk weinig toe te voegen. Alles in vorige beoordelingen is helemaal juist. Harris en Ivana zijn twee hardwerkende fijne mensen. Niets is teveel voor hun. En wat is het eten heerlijk. Ja je moet hrtzef maar eens gaan bekijken.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Super!

Marcella, 25-7-2017

Wij zijn een weekje geweest met onze dochter van drie. Ze werd super verwend en geknuffeld. Mooie kamers, lekker zwembad, heerlijk eten en erg gastvrije eigenaren.
Gereisd familie in juni 2017

De reviews zeggen al genoeg , in een woord super!!

Fam. Koenen, 19-7-2017

Wij kunnen alleen maar positief zijn , het is een heel mooi verzorgd complex met een leuk zwembad ,waar Harry zijn vrouw Ivanna ,moeder en het personeel het iedereen na hun zin maken.

Niets is hun te veel zij regelen alles voor je als je vragen hebt.

s'morgens kun je gebruik maken van een goed verzorgd ontbijt wat je terplaatsen kunt bespreken.

Verder kun je er s'avonds ook lekker eten of je loopt in 15 min. naar Petra waar je aan het strand kunt eten.

Lesbos is een mooi eiland wat zeker de moeite is om te bezichtigen .

Ook Molyvos is mooi overdag en s'avonds.

Gereisd met partner in juni 2017

σούπερ καλή of wel supergoed

Peter lafeber, 7-7-2017

Het echte familiegevoel vanaf het eerste moment bij aankomst. Niets is te veel of te dol voor deze kanjers( eigenaar hotel). Harry en zijn familie zorgen dat je echt op vakantie bent. Bedden zijn echt top ( boxspring) voor vele met rugklachten een echte aanrader. Ontbijt is netjes, genoeg en variabel. Zwembad is verzorgd en wordt dagelijks onderhouden door Harry. Zelfs voor goede snack en of lunch aan het zwembad is gedacht en tegen echt Griekse prijzen. Bar altijd open voor drank, cocktail of heerlijke cappuccino.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Fantastisch verblijf, vriendelijke mensen oa Harry

Ingrid, 6-7-2017

Ik zou zelf voor een ontbijtje zorgen..of het moet bij je reis inbegrepen zijn.

Fijn zwembad, aardige eigenaar.

Gereisd met partner in september 2015

De plek die voor ons als thuis voelt!

Liesbeth Doomen, 4-7-2017

Heerlijk hotel, net even buiten Petra gelegen, maar nog steeds dicht bij het strand en het "vertier". Het hotel heeft een superschoon zwembad, dat goed onderhouden wordt. Iedere morgen is er een ontbijtbuffet met voor ieder wat wils. De kamers worden goed schoongemaakt en de bedden zijn "on-grieks" goed. Het allerbelangrijkste vinden wij echter de eigenaar en zijn familie. Niets is hen te veel om het je naar de zin te maken. Voor ons een plek waar we altijd naar terug willen.
Gereisd met partner in september 2016

Jozefien, 21-6-2017

Super fijn appartement en heel lieve mensen. De eigenaar Harris is heel vriendelijk, niets is hem te veel. Wij waren met onze dochtertje van 16 maanden. De moeder van Harris maakte elke dag zonder moeite een lekker hapje voor ons dochtertje. Echt een aanrader!
Gereisd familie in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Sunset** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sunset in Petra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sunset zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Sunset scoort een 9.1 uit 10 op basis van 126 reviews.