Aparthotel Sunset **

Aparthotel Sunset
Sunset
9,1

130 reviews over Aparthotel Sunset in het Nederlands

Super goede vakantie gehad samen met man en baby

Charlotte, 28-9-2017

Hele aardige eigenaar. Goede service. Prachtig appartement. Keurig campingbedje voor de baby. Heerlijk bed (boxspring) Vaak bed verschoont alsook de handdoeken. Goede schoonmaak. Lekker eten!
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

wat een relaxte vakantie

Marjolijn, 25-9-2017

Wat was Sunset heerlijk relaxed! Lekkere boxspringbedden, rustige ligging, gastvrij, heerlijk uitgebreid ontbijt, schoon en mooi zwembad in prachtige tuin. Zittend op ons terras konden we de druiven van de ranken plukken en opeten. Heerlijk!

Nadeel: doucheruimte is erg klein met douchegordijn.

Afstand tot strand en centrum prima te lopen. En ach.... met je koffer over de onverharde weg bij aankomst is een dingetje maar ook maar eenmalig. Harris brengt je koffers gewoon naar de weg als je vertrekt.

Lesbos blijft ons favoriete eiland. Prachtige natuur, veelzijdig, groot, aardige mensen, heerlijk eten en drinken en nog betaalbaar. Geen vluchteling gezien!

We hebben alweer voor volgend jaar geboekt.

Een fantastische accommodatie!

Martha en Menno van der Borg, 20-9-2017

Rustig gelegen prachtig aparthotel met hele lieve en gastvrije eigenaar en familie. We zijn er nu voor de 3e keer geweest en zeker niet de laatste keer. Warme ontvangst en niets is teveel, ze doen alles voor je. Mooie studio met heerlijke boxspringbedden, altijd schoon en goed verzorgd. Heerlijk zwembad bij het hotel en rustig strand/zee op 500 meter. In Petra zelf gezellige boulevard met goede tavernes. Ook het populaire plaatsje Molivos is vlakbij en heeft (net als Petra zelf) een kleine vissershaven met veel restaurantjes. Het eiland zelf is qua natuur heel divers en prachtig. Wij zijn verliefd op Lesbos, wat een lieve mensen wonen op dit eiland. Het is absoluut niet te toeristisch en we gaan graag weer terug naar Sunset Hotel! Boeken via touroperator en op stap gaan met de gidsen Metha en/of Dolf van touroperator is een aanrader.

Rene, 13-9-2017

Sunset is kleinschalig en daardoor persoonlijk en ongedwongen. Echt het gevoel van niets moet en alles kan. Eigenaar Harry en zijn vrouw doen er echt alles aan om je van dienst te zijn. Net als de andere bewoners op het eiland. Top vakantie gehad en ik denk er zeker over om in de toekomst eens terug te gaan. Wil je rust....... kom naar Lesbos!!!!
Gereisd met partner in augustus 2017

mooi hotel met zorgzame gastheer en gastvrouw

Fam. Ravestein, 8-9-2017

Super vriendelijke mensen, altijd behulpzaam, mooi en netjes en hygiënisch schoon hotel, goed eten, vriendelijk personeel, rustig gelegen, mooi zwembad, eenvoudig en goed ontbijt. Een echte aanrader voor diegene die van rust en goede verzorging houdt.

Goed,super,geweldig 👍🏻👍🏻👍🏻

Peter lafeber, 4-9-2017

De sfeer is zo gemoedelijk en relaxed vanaf aankomst een warm gevoel en zeer gastvrij. Niets is teveel voor Harry en zijn familie.
Gereisd met vrienden in september 2017

Gastvrij aparthotel met vriendelijke eigenaren

Elly Maas, 17-8-2017

Sunset is the place to be als je lekker van je rust wil genieten en op je wenken bediend wilt worden. Wij hadden de standaardkamer maar was perfect. Doucheruimte niet groot maar super schoon. Klein balkon maar voldoende voor 2 personen. Simpel ontbijtbuffet maar wel lekker. Fijne boxspring met topmatras , heerlijk geslapen. Het dorpje ligt op loopafstand net zoals het strand. Kortom een onvergetelijke vakantie. We komen hier zeker nog een keer terug Bedankt Harris en Ivana voor jullie gastvrijheid 👍
Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig!!

Mels, 12-8-2017

Jammer van het grindpad naar het app toe, verder was alles supergoed!!

Bij de terugreis heeft Harrie onze koffers afgezet aan de hoofdweg wat een service!! We komen hier zeker nog terug, heerlijke relaxt vakantie gehad.

Gereisd met partner in juli 2017

Helana Shehata, 11-8-2017

Hele mooie omgeving, goed eten, vriendelijke mensen die in het hotel werken en een erg leuke sfeer
Gereisd anders in augustus 2017

Super

Jolanda, 1-8-2017

Heb eigenlijk weinig toe te voegen. Alles in vorige beoordelingen is helemaal juist. Harris en Ivana zijn twee hardwerkende fijne mensen. Niets is teveel voor hun. En wat is het eten heerlijk. Ja je moet hrtzef maar eens gaan bekijken.
Gereisd met vrienden in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sunset bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sunset in Petra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sunset zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Sunset scoort een 9.14 uit 10 op basis van 132 reviews.