8,7

Uitstekend

61 reviews over Hotel Panorama in het Nederlands

Prima verblijf

Arie, 11-8-2017

Goed: Schoon complex, schone kamers, prima bedden, altijd warme douche, aardig personeel, ruim voldoende ontbijt, redelijk groot zwembad, mooi uitzicht, ruim voldoende kastruimte.

Minder: koelkastje maakt herrie

Let op: niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of een slechte conditie hebben. Dit i.v.m. steile weg naar appartementen.

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastische eerste ervaring in Panorama hotel

Hans, 7-7-2017

Voor de 8e keer op Lesbos, Petra en de eerste keer in hotel Panorama. Wat een mooi hotel en wat zijn eigenaren Nickolas en Vasilis aardige mensen. Wij hadden onze voorkeuren op voorhand kenbaar gemaakt aan het hotel en hoewel we geen bevestiging kregen was onze voorkeur wel degelijk verwerkt en aan voldaan. De kamers zijn gerenoveerd en zien er keurig uit. De kamers zijn schoon en fris. Het ontbijt is goed. De ligging van het hotel in Petra is perfect met een prachtig uitzicht over de baai van Petra. Kortom als je naar Lesbos, Petra gaat dan is dit hotel een goede keuze.
Gereisd met partner in juni 2017

Home sweet home, we gaan 2017 zeker terug.

Pierre en Susan Mittelmeijer, 8-10-2016

Het hotel heeft een fantastische ligging, is uitstekend onderhouden, prachtige planten en bloemen zorgen voor een bijzondere uitstraling, de kamers zijn goed, het zwembad is een oase van rust. De familie Moises heeft het goed voor elkaar.
Gereisd met partner in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Panorama** bij :

Wij al jaren in dit Hotel dat zegt genoeg.

Rob M, 14-8-2016

Service altijd op hoog niveau, vriendelijkheid zonder opdringerigheid. Griekse ontspannenheid in combinatie met een rustige omgeving. Groot zwembad met voldoende bedden en veel schaduw als je dat wilt.

Mensen die wat lastig ter been zijn zullen de wandeling naar de kamer via de trappen of heuvelpad niet altijd waarderen maar juist vanwege de ligging heb je een prachtig uitzicht en rust.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in juli 2016

Prima vakantie

Atie Vos Tabak, 24-5-2016

Niet geschikt als je geen hoogte kan lopen. Het terrein loopt erg op. Daardoor hadden wij een prachtig uitzicht. Eten en drinken was goed. Met de bus kan je je goed verplaatsen. Wij hebben veel gewandeld. Het plaatsje vonden wij gezellig. Je kan ook makkelijk naar Molivos.
Gereisd met partner in mei 2015

Prima hotel met prettige bediening.

Atie Vos- Tabak, 13-11-2015

We hebben veel gewandeld en daarna gezwommen in het zwembad.
Gereisd met partner in juni 2015

Zeer mooi hotel prachtig uitzicht

jolandaveldman, 28-6-2015

Wij zaten bijna bovenin en hadden een prachtig uitzicht.

Wel veel trappen lopen maar dat wisten we van tevoren en was ook zeker de moeite waard. Zeer klantvriendelijk en lekker ontbijtbuffet. Geregeld verschoning handdoeken en lakens.

Gereisd met vrienden in juni 2015

Eenvoudig, maar goed hotel!

George, 7-9-2014

Wij zijn net terug van 2 weken verblijf in dit hotel. Leuk gelegen. Vlakbij het strand. Op loopafstand van het centrum van Petra. Een aanrader wanneer je Lesbos wil leren kennen. Je kan met de bus of het toeristische treintje naar Molyvos waar je lekker bij de haven kan eten. Maar ook in Lesbos leuke restaurantjes. En heb je geen zin om ergens te gaan eten, dan kan dat ook in het hotel.

Het schoonmaken van de kamer had wat beter gekund, maar je bent grotendeels buiten, dus dat geeft niet. En het ontbijt is eenvoudig, maar goed te doen.

Gereisd met partner in augustus 2014

Prachtige ligging en alles super schoon.

Rien en Marian, 12-7-2014

Een geweldig hotel met een perfecte ligging.

!00 m van het strand, centrum iets verder op 1000 m.

Alles is echt super schoon en onderhouden, ook de tuinen en paden.

Eigenaren en personeel allemaal zeer vriendelijk.

Ontbijt is voor griekse begrippen helemaal goed en uitgebreid.

Elke dag behalve zondag schoonmaak.

Zwembad ook geweldig en gezellig.

We zijn er voor de negende keer geweest en ik hoop er nog heel veel te komen.

Gereisd met partner in juni 2014

Redelijk hotel

anoniem, 14-10-2013

We zijn 11 dagen in het hotel geweest en de badkamer is niet één keer schoongemaakt. Er werd sowieso slecht gepoetst. 2x per week schoon linnengoed is toch wel erg weinig. Het hotel ligt (te) ver van het centrum en is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. We moesten met de koffers zelf naar het hotel lopen over een onverharde weg. Bij aankomst in het hotel kregen we ook geen hulp met de koffers. Ontbijt is erg sober, geen afwisseling. Personeel alleen vriendelijk als je in hun straatje past. Geen wifi op de kamers. Koelkast en airco tegen betaling!
Gereisd anders in januari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Panorama** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Panorama in Petra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Panorama scoort een 8.68 uit 10 op basis van 65 reviews.