8,8

Uitstekend

68 reviews over Appartement Blue Sky in het Nederlands

Super appartement. Schoon en fijne sfeer

i.lans@hotmail.com, 9-7-2017

Blue sky is erg fijn om te komen. Nu voor de 7de keer geweest. Kom hier erg graag. S avonds gezellige bar. Petra is erg relaxt. Heerlijke restaurantjes en fijn strand.
Gereisd familie in mei 2017

Heerlijk!

Jolanda, 9-7-2017

Het is een zeer schoon complex, heel gunstig gelegen. Je loopt zo het centrum van Petra in, iedere morgen lekker vers brood halen. Het is voor ons zeer zeker voor herhaling vatbaar alleen hadden wij de pech dat er veel Engelsen waren. Dat is zuipen en lawaai maken tot diep in de nacht. We hebben er iets van tegen Andonis gezegd en die reageerde dat het moeilijk is iedereen tevreden te houden. dat was eigenlijk het enige minpuntje. We hebben ons vertier buiten het complex gezocht en een fantastische vakantie gehad.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Gezelligheid aan top!

Cherrelle, 3-7-2017

In 2014 hier verbleven met een vriendin! Eigenaar Andonis is ontzettend vriendelijk en staat 24/7 voor je klaar! Afgelopen 2 jaren in andere appartementen verbleven maar alsnog altijd welkom bij het zwembad en bij de bar! Andonis zorgt voor gezellige muziek en lekkere drankjes en daardoor een gezellige sfeer! Door andonis maak je kennis met iedereen (toeristen en lokale Grieken)! Kortom altijd een feest om hier te zijn!!!!
Gereisd met vrienden in januari 2014

Prima en gezellig appartementencomplex

Monique, 3-7-2017

Goed onderhouden ruim appartement op een goede locatie met gezellige bar. Geen wonder dat gasten hier terugkomen.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Heerlijk

Jos Peters, 3-5-2017

Mooi appartement,

Goede ligging

Gereisd met partner in september 2015

Als vanouds

Serge, 2-11-2016

Blue Sky mooie appartementen, mooi gelegen en gezellige bar
Gereisd met vrienden in september 2016

Echt een aanrader!!!

famvankoert, 3-7-2016

Fantastisch appartement!!! Erg ruim en alles aanwezig, ook wordt er goed en grondig schoongemaakt (zeker voor Griekse begrippen. Gewoon voor herhaling vatbaar. Goede restaurants om de hoek en erg vriendelijke mensen die echt hun best doen voor hun gasten. Ook Lesbos is een aanrader!! De lokale bevolking heeft erg veel last van de negatieve neelden van Lesbos ivm de vluchtelingen maar hebben er geen een gezien. Prachtig eiland met mensen die het de toeristen naar de zin willen maken!!
Gereisd met partner in juni 2016

Een heerlijke week vakantie op het mooie Lesbos

A. Brommer, 25-6-2016

We komen hier al jaren en keren zeker weer terug. Uiteraard hebben wij ook getwijfeld vanwege de negatieve berichten en aangepaste vluchtschema's van de touroperators. In de zomer van 2015 waren we zelf getuige van de vluchtelingenstroom richting Mytilini. Dit heeft ons er echter niet van weerhouden terug te keren naar het mooie Lesbos. In Petra zijn we heel hartelijk ontvangen. De plaatselijke bevolking is heel erg blij dat er toeristen komen, hoewel dit jaar maar liefst 80% minder dan vorig jaar. Omdat men grotendeels afhankelijk is van het toerisme werden we, nog meer dan voorheen, met open armen ontvangen. Blue Sky, het appartementenhotel van familie Vontelas, is een heerlijke plek om te verblijven. Mooie grote schone kamers, een heerlijk zwembad en midden in het dorp Petra met veel fijne terrassen en restaurantjes op loopafstand. Iedereen doet zijn uiterste best om het de toeristen naar de zin te maken. Er is een mooi zandstrand in Petra maar ook in het dichtbij gelegen Anaxos. Je kunt er met de toeristentrein naar toe, net als naar Molyvos. Dit is een prachtig traditioneel dorp gebouwd op een heuvel. Het heeft een kleurrijke vissershaven en pittoreske smalle straatjes. Kortom, we gaan zeker terug naar Lesbos, waarbij Blue Sky onze favoriete thuisbasis is.

Prima verblijf in Petra!

Mar&Cas, 19-6-2016

Afgelopen week in dit appartementencomplex vertoefd, met mijn vriend.

Schoon en groot appartement, redelijk sober ingericht, zeer goede matrassen! Genoeg stopcontacten in het appartement en kastruimte.

Je zit midden in Petra, alles om de hoek, plek voor het achterlaten van je huurauto op het terrein aanwezig, eigenaar is heel makkelijk, bv, de laatste dag mochten we de hele dag in het appartement blijven, i.v.m. late terugreis.

Voor je rust is voor sommige medereizigers misschien niet helemaal the place to be, je hoort de hele dag, en nacht, motors, brommers, etc, voorbij rijden, de plaatselijke marktkoopman brengt ook een aantal maal per dag zijn koopwaar via de omroeper in zijn auto ten gehore, en de buurman zijn hondje kan nog wel eens last hebben van zijn blafklier. Wij zaten in het appartement voor de vijver, elke morgen werden de eenden erin losgelaten, leuk gezicht, wel een beetje jammer dat er chloor in het water werd gegooid, wat de eenden dan weer opdronken.

De praktische tips, als je van koffie houdt, zelf een apparaatje meenemen, douche heeft geen scherm, wordt wat nat in de badkamer, ze hebben geen tv ( gelukkig!!!) in de appartementen, wifi is prima daar.

Dan Lesbos, Petra zelf, heerlijk! Geen vluchteling gezien, heel lekker gegeten, vooral Thalassa en Nikos sprongen eruit, stranden zijn mooi en schoon, auto gehuurd voor 20 euro per dag, was een hele fijne vakantie!

Gereisd met partner in juni 2016

Super locatie, omgeving en mensen.

Iris van Vianen, 15-6-2016

Je kunt met een gerust hart hier je vakantie doorbrengen. Mooie ruime kamers en gezelligheid aan de bar bij het zwembad. Vlakbij het strand en het centrum van Lesbos wat gemoedelijk is met een paar leuke winkeltjes en restaurantjes. Als je met kinderen bent en deze liggen 's avonds op bed is het gezellig om aan de bar nog wat te drinken met gastheer Andonis die het iedereen naar de zin wil maken.
Gereisd met vrienden in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Blue Sky bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Blue Sky in Petra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Blue Sky zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Blue Sky scoort een 8.77 uit 10 op basis van 70 reviews.